Website: https://www.champagnebabes.nl
Adres: Hoofdstraat 64 2861 AR
Plaats: Bergambacht (geen winkel)

=====================================
Bestel je champagne en relatiegeschenken bij:
www.champagnebabes.nl

Volg ons champagnenieuws op:
www.champagneblog.nl

Word lid van Champalicous Magazine op:
www.champalicious.nl

=====================================

- Bezorging 6 dagen in de week (ma t/m za)
- Tijdvakopgaaf bij levering op particuliere adressen op ma t/m za (indicatie op 1 uur nauwkeurig)

- Populaire champagnes van de ‘Grande Maisons’ uit Reims, Epernay en omstreken.
- Champagnes van € 29,95 tot € 49.500,- dus voor elk budget. En piccolootjes zijn goedkoper natuurlijk.
- Bijzondere champagnes zoals zeldzame vintages, limited editions en exclusieve prestige champagnes.
- Afwijkende flesformaten van piccolo tot magnum en groter (tot wel 30 liter).

- Relatiegeschenken voor grote groepen en bijzonder gewaardeerde contacten.
- Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair.
- Leuke huwelijksbedankjes om uit te delen.
- Feestelijke verpakkingen mogelijk (eventueel gepersonaliseerd met uw bedrijfslogo) voor kerstpakketten en relatiegeschenken.
- Maatwerkoffertes bij grote bestellingen.

=====================================

"Begin de dag met een lach, en eindig hem met champagne".

“Het is pas crisis als de champagne op is.”

“Drink niet meer, maar beter”.

“Come quickly, I’m tasting the stars.” – Dom Pérignon

“I only drink Champagne when I’m happy, and when I’m sad. Sometimes I drink it when I’m alone. When I have company, I consider it obligatory. I trifle with it if I am not hungry and drink it when I am. Otherwise I never touch it – unless I’m thirsty.” – Lily Bollinger

Champagne Babes
9.9

Pluspunten
Supervriendelijke service, duidelijke en plezierige communicatie en snelle levering.
Miranda
Wilhelminadorp

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Champagne Moët & Chandon Pink Flamingo limited edition.
Pluspunten
Prima productaanbod en snelle levering!

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Diverse Moët champagnes en glazen

Christian

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Persoonlijke aandacht voor de bestelling, proactieve houding.

Gepubliceerd op: 26/03/2018

Pluspunten
Altijd weer snel. professioneel en volledig. En met persoonlijke aandacht. En echt telkens weer. Dat is de kracht van "Champagnebabes".
Ik kan er nog steeds geen bedenken.
Uden

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Charles Heidsieck.
Dom Perignon
Pluspunten
Super goed geholpen en snel verstuurd. Er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij de bestelling.
Kimberly
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 09/03/2018

Moët chandon ice imperial set met glazen
Pluspunten
Super leuk een handgeschreven kaartje bij de bestelling!
Denise

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Champagne Moet, glazen Moet en koeler roze
Pluspunten
Persoonlijk en goede service

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten
Persoonlijke benadering, altijd een snelle levering!
Die verzending met DPD is altijd lastig. Ze komen altijd overdag? Je hebt geen kans om een tijdstip aan te geven dat je er bent, ze komen ook maar één keer langs en dan moet je naar zo’n onmogelijke DPD pick up point waar a het adres niet van klopt, b niemand zich wat lijkt aan te trekken van openingstijden en c je altijd heel lang in de rij staat en niemand ooit van het woord service gehoord heeft. Het is zo’n schril contrast met jullie service en voor mij een reden om een andere leverancier met een ander verzendbedrijf te kiezen. Sorry.
Antwoord Champagne Babes
Heel jammer dat je een vervelende ervaring bij deze parcelshop hebt gehad Nina, we hebben je ervaring met dit afhaalpunt doorgegeven aan onze contactpersoon bij DPD. DPD komt inderdaad maar één keer langs, maar laat wel een tijdvak van een uur weten waarbinnen ze plannen te bezorgen. Je kunt daarop dan reageren door een ander afleveradres of andere afleverdag te kiezen. Misschien is het een optie dat we naar een bedrijfsadres versturen, een parcelshop van jouw keuze of dat we de verzenddag met je afstemmen? We willen daarover altijd met je meedenken.
Nina Kornaat
Den haag

Gepubliceerd op: 04/02/2018

Pluspunten
Grote collectie van de merken die bekend zijn bij het publiek maar ook speciale edities van onbekendere champagne huizen.
Ik heb half jaar geleden een fles besteld 1 van mijn favoriete huizen (Deutz) voor een relatie en dat ook gemeld bij de bestelling. Nu kwam er een speciale edite uit en bestelde die en ik kreeg bij levering een persoonlijke note verwijzend naar feit dat dit mijn favoriete champagne was. Mij hebben ze als klant voor altijd als het om goede champagnes gaat.
Geen, behalve dat ik bij bestel pagina als leverings optie alleen "email" kreeg en was al afwachtend op mijn champagne via email :-)
Antwoord Champagne Babes
Klopt, dat was jouw geluk David :-) We hadden het gewicht nog niet ingevoerd (stond nog op 0) en daardoor werd het een gratis verzendmethode (mail). Je was de eerste die deze champagne bestelde en we hebben het daarna direct aangepast. Zodra we champagne per email kunnen verzenden ben jij de eerste ;-)
David

Gepubliceerd op: 29/01/2018