Website: http://www.centraalbeheer.nl
Adres: Laan van Malkenschoten 20 7300 HZ
Plaats: Apeldoorn
Telefoon: +31(0)6 22 69 92 06

Centraal Beheer Achmea

Pluspunten
Snel en correct en heel vriendelijk en behulpzaam

Jarmila
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Klantvriendelijk, snel en goed.
Duidelijke website m.b.t. het registreren van een nieuwe auto-verzekering.
Wim
Sint-Oedenrode

Gepubliceerd op: 18/06/2017

Goedemorgen Maria,

Bedankt voor de mooie beoordeling! Altijd leuk om te lezen dat een klant zo tevreden is ;-)

maria
zandvoort

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Pluspunten
Blij dat al onze verzekeringen ondergebracht zijn bij centraal beheer kleine deukjes dag succes, vriendelijke mensen uitleg, broodje en thee heel goed!
Zou het niet weten overal tel schriftelijk alles in order, mfet dank grt j van der marel.
Goedemiddag Johan,

Dit zijn de complimenten waar we het voor doen! Fijn om te lezen dat je goed bent opgevangen tijdens de kleine deukjesdagen :-)

Johan
Heemstede

Gepubliceerd op: 10/06/2017

Pluspunten
geen enkele
definieer eerst voor u mensen uitnodigt wat "kleine deukjes" zijn.
cees oostindie
katwijk

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
Deze beoordeling betreft de kleine deukjes dagen. Ik vond het een fantastisch initiatief, maar ik ben uiteindelijk erg ontevreden over de uitvoering. Bij het uitdeuken verandert de spanning van het metaal rond de deuk. Bij mijn achterklep is nu opeens de binnen-structuur van de klep aan de buitenkant zichtbaar. Het zijn gewoon twee langgerekte deuken erbij! Dat was niet de bedoeling.
Ik zou het op prijs stellen als Centraal Beheer mij bij de volgende kleine deukjes dagen opnieuw uitnodigt, zodat de ontstane schade kan worden hersteld.
M.T.R.M. HANRATH
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
Mijn bezoek aan de deukjes dag heeft letterlijk en figuurlijk een deuk opgelopen. Ik ben met vol enthousiasme daar naar toe gereden. de sfeer was leuk en de mensen waren vriendelijk. in een genot van een bakje koffie en appelflap liet ik mijn auto achter bij de hersteller. 20 min later wordt ik bijgeroepen dat er iets niet goed is gegaan met de deukjes die ik had. deze waren te ingewikkeld en konden niet uitgedeukt worden werd mij achteraf gezegd waardoor er schade is ontstaan aan mijn auto. De hersteller gaf mij zijn privé nummer met de mededeling dat hij dit buiten zijn werktijden een voor weinig geld wel goed zou maken. Ik voel me genaaid en heel erg teleurgesteld ook omdat ik dit aan een medewerker van Centraal beheer Achmea heb doorgegeven die in eerst instantie heel aardig was. Ik heb mijn gegevens bij hem achtergelaten en zou maandag teruggebeld worden om dit goed af te handelen. helaas heb ik sindsdien niks gehoord.

Mah

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
Ze hebben mijn deukje niet eruit kunnen halen. Helaas voor niets vanuit Rotterdam en mijn brandstof voor niets verbruikt.

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
Prima service.
Kan niet beter.
Goedemorgen Cees,

Bedankt voor het compliment en we zullen proberen dit niveau vast te houden ;)

Cees
Heemstede

Gepubliceerd op: 05/06/2017

Pluspunten
Wij vonden de 'deukjes dagen' een héél leuk initiatief.
We hebben er gebruik van gemaakt en vonden het perfect georganiseerd.
Boven verwachting.

Antwoord Centraal Beheer Achmea
Wat een mooi compliment voor ons. Hartstikke bedankt voor het mooie cijfer dat je hebt gegeven.

Hartelijke groet, Natasja
G.Bakker