Website: http://www.centraalbeheer.nl
Adres: Laan van Malkenschoten 20 7300 HZ
Plaats: Apeldoorn
Telefoon: +31(0)6 22 69 92 06

Centraal Beheer Achmea

Pluspunten
zijn er niet!
Hun systeem.En onbeschoft gedrag tegenover de klanten als ik hun 3 x heel beschaaft uitlegt wat er fout is in hun systeem.Ik een advocaat/jurist in moet schakelen die vervolgen bij de persoon komt die niet meer kan ontkennen en de fout bekend.Pffff maanden verder dus geen goed woord over dit bedrijf.
Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden over ons bent. Wij willen absoluut niemand onterecht benadelen.

Wij willen de situatie uiteraard graag voor je bekijken. Voor we dit mogen doen heb ik aanvullend wel je voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer nodig.

De gegevens mag je in dat geval mailen naar webcare@centraalbeheer.nl

The prodigy80
roermond

Gepubliceerd op: 05/08/2017

Pluspunten
Snel geholpen
Goedemorgen Kees-Jan,

Bedankt voor het korte, maar krachtige compliment ;-)

Kees-Jan
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
prettig en goed persoonlijk advies van twee mensen ( dhr. Kookstra en mevr. Rhee). Duidelijke informatie, persoonlijk toegesneden op een wat aparte persoonlijke situatie. Kortom, als het alleen om dit advies en benadering zou gaan 5 sterren.
Ondanks goed advies van 2 mensen toch niet geslaagd voor (her)toets. Vreemd, want ik heb juist het idee genoeg info te hebben gehad. En met het advies van deze mensen tot de conclusie gekomen dat dit een juiste verzekering voor mij was.
Tip: laat de vraagstelling nog eens checken, b.v. op dubbele ontkenningen
Goedemorgen Rob,

Op basis van de bovenstaande informatie kan ik niet direct bepalen om welk product het gaat. Je mag ons met aanvullende informatie altijd mailen :-) Dat kan via webcare@centraalbeheer.nl

uiteraard wil ik je wel bedanken voor het compliment en de mooie beoordeling!

Rob
edam

Gepubliceerd op: 28/07/2017

Pluspunten
Person realy frendly and professional
help you when you need

Antwoord Centraal Beheer Achmea
Thank you for the compliment! I think this is the first one we received in English ;-) Kind regards, Kenny Webcare Centraal Beheer
Edir Levratto
goes

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Snel en correct en heel vriendelijk en behulpzaam

Antwoord Centraal Beheer Achmea
Bedankt voor de mooie beoordeling! Vriendelijke groet en een prettige dag toegewenst, Kenny Webcare Centraal Beheer
Jarmila
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Klantvriendelijk, snel en goed.
Duidelijke website m.b.t. het registreren van een nieuwe auto-verzekering.
Antwoord Centraal Beheer Achmea
Fijn om te lezen dat je de weg makkelijk kon vinden op onze website :-) En bedankt voor het mooie compliment natuurlijk!
Wim
Sint-Oedenrode

Gepubliceerd op: 18/06/2017

Goedemorgen Maria,

Bedankt voor de mooie beoordeling! Altijd leuk om te lezen dat een klant zo tevreden is ;-)

Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer
maria
zandvoort

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Pluspunten
Blij dat al onze verzekeringen ondergebracht zijn bij centraal beheer kleine deukjes dag succes, vriendelijke mensen uitleg, broodje en thee heel goed!
Zou het niet weten overal tel schriftelijk alles in order, mfet dank grt j van der marel.
Goedemiddag Johan,

Dit zijn de complimenten waar we het voor doen! Fijn om te lezen dat je goed bent opgevangen tijdens de kleine deukjesdagen :-)

Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer
Johan
Heemstede

Gepubliceerd op: 10/06/2017

Pluspunten
geen enkele
definieer eerst voor u mensen uitnodigt wat "kleine deukjes" zijn.
cees oostindie
katwijk

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
Deze beoordeling betreft de kleine deukjes dagen. Ik vond het een fantastisch initiatief, maar ik ben uiteindelijk erg ontevreden over de uitvoering. Bij het uitdeuken verandert de spanning van het metaal rond de deuk. Bij mijn achterklep is nu opeens de binnen-structuur van de klep aan de buitenkant zichtbaar. Het zijn gewoon twee langgerekte deuken erbij! Dat was niet de bedoeling.
Ik zou het op prijs stellen als Centraal Beheer mij bij de volgende kleine deukjes dagen opnieuw uitnodigt, zodat de ontstane schade kan worden hersteld.
M.T.R.M. HANRATH
AMSTERDAM