Website: http://www.cctvwinkel.nl
Adres: Piet Soerstraat 1 7903TJ
Plaats: Hoogeveen

CCTVwinkel.nl

Pluspunten
Prima kwaliteit camera’s, geven perfect beeld, vooral ook in de overgang naar de nacht. Goed telefonisch advies voor 2 buitencameras.
Relatief lange kabel tussen camera en connector waardoor je genoodzaakt bent een groter gat dan nodig is te maken. Dit onderdeel nog eens goed evalueren en slimme en flexibele oplossingen bedenken.
Zorg voor een heldere en up-to-date handleidingen structuur op de website, papieren handleiding ontbreekt.
Hallo Jules,

Bedankt voor je goede beoordeling en verbeterpunten. Ik heb je enkele dagen geleden een e-mail gestuurd om te vragen hoe we de structuur kunnen verbeteren, want dat proberen we natuurlijk continue.

Je vindt bij ons alle handleidingen digitaal en niet meer op papier, ten eerste scheelt dat heel veel belasting van het milieu (papier, inkt, maar ook transport van al die handleidingen), ten tweede kunnen we ze online veel uitgebreider schrijven met veel grotere afbeeldingen. Slecht ziende klanten kunnen daar ook nog eens op inzoomen.
Jules
Susteren

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
Goede voorlichting

ConSys
Grubbenvorst

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
goede service / voorlichting

correcte afhandeling bestelling en snel geleverd
Berecom
Venlo

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
snelle levering , het lijkt overtoom wel
nico beerse
breezand

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Goede begeleiding in systeem keuze
Tot nog toe alleen maar positief, zeker ook de helpdesk faciliteit en medewerker
John de jong
Rhenen

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Correcte voorlichting, makkelijk bereikbaar, ook voor dummy's qua techniek kun je er op vertrouwen. Snelle levering.
Eigenlijk 5 sterren maar de email van hun die snel beantwoordt was kwam hier niet aan. Ligt wellicht niet aan hen maar waar wel aan ... ??
Victus - Ingrid Heys
Leunen

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
snelle levering
stickers plakken niet aan de binnenkant van het raam, alleen aan de buitenkant, had tickers verwacht die je aan de binnenkant van het raam kon plakken
Hallo M,

Vervelend dat je product niet aan de verwachting voldeed. Ik heb het even voor je nagekeken, maar je hebt stickers voor de buitenkant besteld, dit staat ook op je factuur en orderbevestiging: "Sticker "camerabewaking" 5.3 x 5.3 cm buitenkant raam/deur - 2 stuks".

Als je de stickers voor de binnenzijde wilt hebben heb je dit product nodig: https://www.cctvwinkel.nl/sticker-camerabewaking-53-x-53-cm-binnenkant-raam.html

Je mag natuurlijk de andere stickers (mits je ze nog niet gebruikt hebt) naar ons terugsturen en omwisselen voor deze.
M
Geleen

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
Totaal onbestaande dienst na verkoop, geen antwoord op telefoon of mail. Een deel van de reviews op Kiyoh zijn duidelijk gefabriceerd, een bepaalde review stond er letterlijk gecopieerd al eerder met een andere datum en naam. Kiyoh dit overigens beter controleren, zoals ze beweren te doen.
Hallo Karel,

Er is in onze communicatie inderdaad helaas iets fout gegaan, die fout ligt natuurlijk geheel aan onze kant, waarvoor nogmaals onze excuses.

We hebben elkaar echter enkele weken geleden gesproken en zijn tot een oplossing gekomen. We hebben je toen een retourlabel gestuurd, maar sindsdien geen product retour ontvangen en na herhaaldelijke pogingen ook geen contact meer kunnen krijgen.

Het retourlabel is inmiddels verlopen, zou je contact kunnen opnemen zodra je je product alsnog retour gaat sturen?

Overigens worden de reviews door Kiyoh verzameld en zijn zij verantwoordelijk voor de echtheid ervan. Als je twijfels hebt over een review willen we je vragen dat bij Kiyoh te melden. Wij schrijven natuurlijk geen eigen reviews.
Karel

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Geen...
Hallo Jeanine,

Bedankt voor je goede beoordeling!
Jeanine
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Probleempje super op gelost.
Nvt
Hallo Theo,

Bedankt voor je goede beoordeling, daar doen we het voor!
Theo Sengers
Arkel