Bedrijfsgegevens

Website: http://www.cctvwinkel.nl
Adres: Piet Soerstraat 1 7903TJ
Plaats: Hoogeveen
Telefoon: 050-3070070

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

CCTVwinkel.nl
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
148 beoordelingen (12 maanden)
722 beoordelingen (totaal)
13166 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (91)
27% (40)
6% (9)
2% (3)
4% (6)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Alles goed en snel geleverd.andte
Verbeterpunten
 
Andre
Amsterdam

Gepubliceerd op: 20/02/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Goed, goedkoop, wat wil je nog meer?
Verbeterpunten
Ach, sneller kan misschien altijd, maar bezorging binnen 3 werkdagen is voor mij prima
Hans
Amsterdam

Gepubliceerd op: 08/02/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede en vooral stevige camera's met duidelijk scherp beeld.
Snelle service.
Verbeterpunten
Bewakings stickers nog steeds nooit ontvangen.
Dus.....afspraken wel beter nakomen.
Mts Kornegoor-Klein Gotink
Vorden

Gepubliceerd op: 05/02/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 05/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
snelle levering en een prima telefonische hulp bij installatie.
Op afstand mijn twee linkerhanden ruilen voor twee rechter was een fijne ervaring..
Verbeterpunten
 
Villa del Arte
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/02/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 04/02/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Op eerste opzicht is alles prima. De camera is nu aangesloten en werkt perfect met onze Synology NAS. Hoewel ik uiteindelijk alles kon vinden op de site van cctvwinkel.nl moest ik wel wat doorklikken voordat ik kon vinden hoe ik mijn camera aansloot op de synology. Ook meer uitleg over synologys surveillance station zou geen kwaad kunnen (na 10 minuten lukte alles wel, maar is toch handig om ook meer informatie in het nederlands te hebben). Overall zeer tevreden en als ik ooit meer camera's nodig heb, is de kans groot dat ik terug ga naar cctvwinkel.nl
Verbeterpunten
Meer informatie over synology's surveillance station.
Ook een kleine papieren handleiding, zodat ik niet constant op mijn mobieltje op de site van cctvwinkel hoef te kijken.
Antwoord CCTVwinkel.nl
Hallo Tim,

Bedankt voor je uitgebreide punten! Als het goed is heb je bij je bestelling een kaart ontvangen met een url. Als je die url intypt krijg je in één keer alle handleidingen te zien. We hebben die digitaal omdat software continue in ontwikkeling is en een digitale handleiding makkelijk door te zoeken is, dat scheelt lezen.

We hebben op de website inderdaad alleen staan hoe je de IP camera's aan de Synology kunt koppelen. Verdere en meer diepgaande informatie over de Synology hebben we niet op de website staan omdat het geen product van ons is.

We zouden dan constant de ontwikkelingen bij Synology in de gaten moeten houden en bij wijzigingen in hun software onze informatie moeten herschrijven, dat gaat helaas veel tijd koste
Tim
veldhoven

Gepubliceerd op: 02/02/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
ben heel goed geholpen door Peter.
Verbeterpunten
 
Prem
Rotterdam

Gepubliceerd op: 28/01/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Notificatie p de website indien de shop gesloten is en bestellingen dus langer op zich zullen laten wachten. Tussen kerst en oud en nieuw geen melding op de website en ook telefonisch niet te bereiken.

Retouraanvraag moet sneller afgehandeld worden. Na Retouraanvraag na 48uur nog steeds geen bevestiging of instructies ontvangen.

Verpakking product komt over alsof het niet hierin thuis hoort.
Antwoord CCTVwinkel.nl
Beste,

Bedankt voor de beoordeling, vervelend dat uw ervaring negatief is. Om even wat duidelijkheid te geven:

Vanaf 21-12 t/m 5-1 heeft op de website, bijna bovenaan (onder het telefoonnummer) in rode dik gedrukte letters gestaan dat we in de periode 23-12 t/m 1-1 gesloten waren. Daarnaast stond dit ook in een nieuwsbericht. Uiteraard hebben we deze dagen geen bezetting op de telefoon.

Retouraanvragen worden automatisch verwerkt en daar komt binnen 10 seconden automatisch een RMA nummer per e-mail van.

Onze doosjes worden precies op maat gemaakt voor het product, dan hoeven we niets op te vullen en dus minder volume te versturen, wat weer minder belastend is voor het milieu.

We hebben ook per e-mail contact met u opgenomen.
Roland

Gepubliceerd op: 23/01/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
snel en correct geleverd
Verbeterpunten
Op het apparaat staat niet aangegeven welke voeding vereist is. Daarvoor moet men weer terug naar de website.
Antwoord CCTVwinkel.nl
Beste,

Bedankt voor het goede cijfer, maar ook zeker bedankt voor de verbeterpunten! We doen graag ons best om productinformatie te verduidelijken. Zou je ons kunnen laten weten hoe we beter/anders kenbaar kunnen maken dat het bestelde product zonder voeding geleverd wordt? Aangezien bij het product (net boven de specificaties) dit staat:

Let op! De infraroodlamp wordt zonder voeding geleverd. Voedingen vindt u in de categorie voeding & stroom in onze webshop.

We horen heel graag of die tekst op de verkeerde plaats staat, of dat we hem ergens anders nogmaals kunnen plaatsen.

Op bijna al onze producten zit een sticker met informatie over de voeding, bij dit product helaas nog niet. Daar komt snel verandering in.
veldmeijer
ouderkerk aan den ijssel

Gepubliceerd op: 22/01/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
snel en correct geleverd
Verbeterpunten
iets te weinig informatie. Zo was mij niet duidelijk of de voeding inclusief was (niet dus). Ook stond op het apparaat niet aangegeven welke voeding vereist was. Daarvoor moest ik weer terug naar de website

ouderkerk aan den ijssel
22/01/2018

Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer