Website: http://caveldesign.com
Adres: Lockhart Road 300 EC1V 9AU
Plaats: Wan Chai

Cavel Design bied de beste kwaliteit design meubels op de markt aan voor competitieve prijzen. Daarbij bieden wij gratis all-in service van bezorging en montage.

Wilt u eerst proefzitten? Dan komt onze logistieke partner graag bij u langs voor een proefplaatsing en demonstratie. Cavel Design doet er alles aan om uw online koopervaring zo perfect mogelijk te maken!

WAT BIED CAVEL DESIGN:
- Kwaliteit & Service staan voorop!
- Proefplaatsing bij u op locatie mogelijk!
- Altijd gratis verzending & montage!
- Customizen van design klassiekers mogelijk!
- Premium garantie pakketten beschikbaar
- 7 dagen per week bereikbaar
- WebwinkelKeur & Europese Emota Keurmerk
- iDeal, Bancontact, Creditcard & Rembours (Cash & PIN)!

Cavel Design
19812 keer bekeken

Pluspunten
Service, snelheid van leveren en nazorg
Prijs kwaliteit verhouding
Ik kan niets bedenken

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Marcel
AmsterdM

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Slechts over één puntje ontevreden: de onvoorwaardelijk toegezegde korting van 5% is nog niet teruggestort. Herstel: ik trek mijn keutel in; mijn bank had mij nog niet gemeld dat dat wel degelijk gebeurd is.
Verbeterpunten: geen. Tips: Herinner mij eraan als ik vergeet voor mijn go-tegenstander een tweede exemplaar in het groen te bestellen.

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Duidelijke communicatie, perfect product! Gratis levering en montage.

Jacqueline

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
+ Vriendelijke bezorger
+ Betalen bij aflevering (wel zo veilig in de meubelsector, enige reden om aan te bevelen)
- De hele meubelsector lijkt er een handje van te hebben te adverteren met "op voorraad" en als je dan besteld hebt krijg je bericht dat er 6 weken levertijd op zit. Op de site blijft "op voorraad" staan.
- Als de stoel dan binnen is krijg je een mail dat de stoel er AL is. Dan voel ik me toch niet serieus genomen.
Beste Klant,

Bedankt voor uw feedback. Wat betreft het zogenaamde "over 1 kam scheren" van de meubelsector zijn we het niet helemaal eens. Wij hebben direct contact met u opgenomen na uw bestelling dat het bestelde product tijdelijk niet op voorraad was. U was er vrij in om het kosteloos te annuleren maar u wilde er graag op wachten. Toen kwam het product drie weken eerder binnen dan verwacht dus hebben wij gelijk contact met u opgenomen of u het eerder wilde ontvangen. Dit vond u prettig en ging u akkoord mee. Persoonlijk vind ik het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is terwijl wij u juist contacten dat het er eerder is. U heeft voor de betaalmethode rembours gekozen, waardoor u ook nog geen bedrag kwijt was.

mvg Cavel Design

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Positief is dat ze mee denken met de klant.
Een directe oplossing bij de klantenservice als je na kantoortijd belt. En niet tot de volgende dag moet wachten.
Monique

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Prima service
Nvt
Henk

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Goed prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke klantenservice en erg flexibel. Kon een dag voor de levering nog een stoel bijbestellen. De chauffeur belde netjes op met een indicatietijd voor de levering. De stoelen zijn netjes in elkaar gezet en zijn exact zoals omschreven. Een dikke 10 voor Cavel Design!

Thuizsorg BV
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Proefplaatsing is een ideale oplossing.
Stoelen worden thuis afgeleverd en kunnen bekeken en geprobeerd worden.
Daarna betalen via de pin. Als je ze niet wilt betaal je alleen 17.95 voor de transporteur. Perfect geregeld!
Zal ik een nieuw logo voor u ontwerpen, dit kan echt niet!
Beste Ton,

Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden.

Wat betreft uw verbeterpunt; wij zijn tevreden met ons logo maar u mag altijd vrijblijvend een alternatief toezenden.

Veel plezier met uw EA117 grijs linnen.

Mvg, Cavel Design
Ton v.d Spruit, D&A Design&Architecture

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Betrouwbaar en vriendelijke service

Beste John,

Dank u wel, goed om te lezen.
Veel plezier met uw RAR schommelstoel.

Mvg, Cavel Design
John