Website: http://caveldesign.com
Adres: Lockhart Road 300 EC1V 9AU
Plaats: Wan Chai

Cavel Design bied de beste kwaliteit design meubels op de markt aan voor competitieve prijzen. Daarbij bieden wij gratis all-in service van bezorging en montage.

Wilt u eerst proefzitten? Dan komt onze logistieke partner graag bij u langs voor een proefplaatsing en demonstratie. Cavel Design doet er alles aan om uw online koopervaring zo perfect mogelijk te maken!

WAT BIED CAVEL DESIGN:
- Kwaliteit & Service staan voorop!
- Proefplaatsing bij u op locatie mogelijk!
- Altijd gratis verzending & montage!
- Customizen van design klassiekers mogelijk!
- Bedrijven kopen direct BTW vrij!
- iDeal, Bancontact, Creditcard & Rembours (Cash & PIN)!

Cavel Design

Pluspunten
Goede service

Laurens

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Kwaliteit van service en produkten voldoen volledig aan de verwachtingen. Contacten via website en telefoon verliepen bijzonder positief en plezierig en reactie op vraag was veel sneller dan beloofd. Levering op tijd en conform afspraak. De EAMES DAR stoel is een absolute aanrader en past in elk interieur

Alex
Diemen

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Goede service, redelijke prijs, goed product
Martin
Schagen

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
snel, goede kwaliteit, uitermate vriendelijk, aardig zelfs, deskundig en niet duur ook nog.
taalfouten in de site en alleen al 3x jou in plaats van jouw in de mail die uitnodigt voor dit onderzoek.
dennis
amsterdam

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Dat klopt inderdaad wij zullen u ook zo spoedig mogelijk 4 setjes wieltjes toesturen.

Best regards / Met vriendelijke groet,

Cavel Design
www.caveldesign.com

Lees bovenstaande: Geachte bezoeker van deze site. ik heb een 20 tal bureaustoelen gekocht(EA2017)de chromen kapjes van de wielen vallen er spontaan af. Cavel heeft mij toegezegd 4 setjes op te sturen, maar krijg uiteindelijk maar 1 setje. Ga a.u.b. niet met dit bedrijf in zee. Geen goede kwaliteit van de producten(voor de prijs die je betaald), zeer slechte service(lees eigenlijk GEEN service).
Antwoord Cavel Design
Beste Bert,

Erg vervelend dat u niet tevreden was over de kwaliteit en service. We hebben ook meermaals contact gehad om uw klacht zoals in de review omschreven op te pakken en we zijn gelukkig tot een oplossing gekomen. Zo gaf u aan dat het niet de algemene kwaliteit het probleem was, maar de wielen.

Afwerkkapjes op de wielen lieten namelijk los, en dan dat is absoluut niet de bedoeling!
Dit komt vrijwel nooit voor, waardoor wij in onze standaard procedure vroegen om foto's van de gebreken. Daarbij is er miscommunicatie bij ons intern geweest waardoor wij ipv 4 sets, 4 wielen hadden nagestuurd. Ondertussen hebben we 4 sets nageleverd en na contact met u naar tevredenheid opgelost. We hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

CD

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Snelle levering. Goed product

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Blue Banner BV

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Irene
Amersfoort

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Goede klantenservice, snelle terugkoppeling en nette levering.
Geen, vooral zo door gaan
CBC
Zuidbroek

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Doen wat ze zeggen, vriendelijk aan de telefoon en bezorging ook

Jan Aardema
Gasselte