Website: http://caveldesign.com
Adres: Lockhart Road 300 EC1V 9AU
Plaats: HK
Telefoon: 0620919227

Cavel Design bied de beste kwaliteit design meubels op de markt aan voor competitieve prijzen. Daarbij bieden wij gratis all-in service van bezorging en montage.

Wilt u eerst proefzitten? Dan komt onze logistieke partner graag bij u langs voor een proefplaatsing en demonstratie. Cavel Design doet er alles aan om uw online koopervaring zo perfect mogelijk te maken!

WAT BIED CAVEL DESIGN:
- Kwaliteit & Service staan voorop!
- Proefplaatsing bij u op locatie mogelijk!
- Altijd gratis verzending & montage!
- Customizen van design klassiekers mogelijk!
- Bedrijven kopen direct BTW vrij!
- iDeal, Bancontact, Creditcard & Rembours (Cash & PIN)!

Cavel Design

Pluspunten
Snelle opvolging, besteld en volgende dag reeds geleverd.
Goede kwaliteit.

Frederik
Sint-Niklaas

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Pluspunten
Klantenservice met een persoonlijke aanpak. Ik had enkele vragen over een bestelling, en deze werden onmiddellijk en vakkundig beantwoord door de behulpzame medewerkster. Bestelling geplaatst, bevestigingsmail ontvangen, en vier dagen later staat mijn nieuwe Lounge Chair te pronken in de kamer. Deze ziet er overigens geweldig uit, met zorg en detail afgewerkt, en op het eerste gezicht van zeer degelijke kwaliteit. Daar bovenop was de chauffeur één van de vriendelijkste die we al gehad hebben. Kortom, een online bestelling zoals ze hoort te verlopen.
Tussen bevestigingsmail van betaling en het telefoontje dat de bestelling geleverd zou worden zaten enkele dagen. Om de klant gerust te stellen zou ik een mailtje met schatting om levertijd sturen of de geschatte levertijd reeds op de website plaatsen. De chauffeur zou ook een half uur voor levering opbellen maar heeft het niet gedaan, levering is echter wel tussen de vooropgestelde tijdstippen gebeurd. Kleine punten die de klantenervaringen geenszins negatief hebben beïnvloed. Excellente service!
Tim
Gent

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Aankoop Lounge chair Xl + Ottoman
een 10! replica versus original = kwaliteit versus belachelijk duur. ik hou gewoon van dit uitmuntend design, maar de originele is onbetaalbaar en ik geniet van dit stuk in huis!.
Cavel Design, een kleine beschadiging aan de houten schaal van de Ottoman, geen probleem, 2 werkdagen nadien was een nieuwe schaal geleverd, daarom hou ik me aan de 10 voor service en klantvriendelijkheid. BEDANKT!
Dirk
Poeke - Aalter - Belgie

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Super snelle levering, goede klantenservice en een mooie stoel voor een mooie prijs! Tevreden klant hier!

Furnlovers
Duiven

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Snelle reacties en snelle leveringen..
alles word netjes aangegeven, perfect

Martijn
Enschede

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Zoals afgesproken perfect

Geachte K.

Bedankt voor de fijne review. Fijn dat uw custom made Lounge Chair Set naar wens is. Veel plezier met uw aankoop

Mvg Cavel Design

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit

Geachte M.

Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw aankoop

Gepubliceerd op: 13/06/2017

Pluspunten
Snelle lering
Goede montage service

040Lab

Gepubliceerd op: 10/06/2017

Gepubliceerd op: 05/06/2017

Pluspunten
Mooi op tijd werd de stoel afgeleverd en onze vragen werden goed beatwoord. vriendelijke groet

Geachte hhm.

Bedankt voor uw review. Fijn dat de proefplaatsing bij u thuis naar wens was. Veel plezier met uw aankoop.

Mvg Cavel Design

Gepubliceerd op: 03/06/2017