Website: https://www.cashbackxl.nl
Adres: Stationsplein 45 3013AK
Plaats: Rotterdam

Met CashbackXL bespaar je flink op je online aankopen. Meld je gratis aan en begin vandaag nog met besparen. Je ontvangt cashback op o.a. mobiele abonnementen, hotels, kleding ,electronica en nog veel meer.

Cashback XL B.V.

Pluspunten
Op sommige momenten veel profijt van gehad. Maar de afgelopen maanden wat cashbacks misgelopen ondanks het opvolgen van de regels. Dus tegenwoordig vind ik de betrouwbaarheid ver te zoeken waardoor ik voor grotere bedragen overweeg te kijken naar andere cashbacksites.
Niet plots amdere regels verzinnen.
Snellere toewijzing van cashbacks. Duurt soms wel erg lang.
Iris

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
-makkelijk in gebruik
-overzichtelijk in hoeveel je hebt bespaard
-besparing wordt snel uitbetaald
-ik koop dingen die ik eigenlijk niet nodig heb, omdat je via Cashback XL extra korting krijgt :P
Tomaatje
Enschede

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Betalen optijd
Duidelijker aangeven hoeveel prc je krijgt en over welk bedrag

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Nette website.
Alle regeltjes en procedures netjes gevolgd en toch is de cashback afgewezen. 90 euro door mijn neus geboord. Ik hoop dat ze er plezier aan hebben bij CashbackXL. Volgende keer maar gewoon zelf een korting bedingen.
Antwoord Cashback XL B.V.
Beste Niels, allereerst kan ik je verzekeren dat wij hier geen plezier van hebben. Integendeel. Ik zal wel een toelichting geven. Jouw cashback was niet geregistreerd, dat komt voor als niet aan alle voorwaarden voor cashback is voldaan. Mogelijk werden de cookies geblokkeerd door jouw browser/computer. Als dit gebeurt, kun je een claim aanmaken. Dit heb jij gedaan en deze hebben wij doorgezet naar de webshop. De claim is alleen afgewezen door de webshop. Dat betekent dat wij geen vergoeding ontvangen en wij dus ook geen cashback kunnen geven. Dat vind ik ook zeer spijtig, maar wij moeten het doen met het antwoord wat de wij ontvangen van de webshop. Ik zal per email ook nog contact met je opnemen. vr. groet, Ditmar Schnetz (eigenaar CBXL).
Niels
Lelystad

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
het werkt echt al heel wat geld mee bespaard.
aanbod van winkels blijft stabiel maar zou wel vernieuwd mogen worden.
let goed op dat vaak de korting gaat op het bedrag exclusief BTW en sommige goederen zijn uitgesloten.
uitbetalen doen ze ook zoals beloofd echter maar 1x per maand.
alco
apeldoorn

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Alleen maar positieve punten! Goede registraties van cashbacks, hoge kortingen en leuke acties. Als er iets niet goed gaat, dan krijg je snel een professionele reactie en dan wordt het opgelost. Ook staan ze open voor tips voor webshops waarvan ik graag zou willen dat die zich aansluiten. De informatie op de site is duidelijk en de uitbetalingen gaan altijd goed.
GEEN ENKEL VERBETERPUNT
Marieke
C

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
- snelle bevestiging
- hoge cashbacks
- goede support
- bol.com weer toevoegen aan de site
- eventueel een app (android) waarin je je saldo kunt checken maar ook door kunt klikken naar websites
Antwoord Cashback XL B.V.
Update 6-02: we zijn begonnen met de bouw van onze app. Ik verwacht deze over een aantal maanden te kunnen lanceren.

Bedankt voor je positieve beoordeling Rik! We hopen Bol.com ook (snel) te mogen toevoegen.
Rik

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Ik heb in de afgelopen jaren al enkele euro's terug verdient via CBXL, echt geweldig! Het werkt haast verslavend om via internet te bestellen dmv de cashback site ;) Erg leuk wanneer je een bestelling wil plaatsen en website is terug te vinden op CBXL. Het werkt zeer gemakkelijk en vlot.
99% van de gevallen krijg je automatisch een bevestiging na bestelling. Wanneer het die ene keer niet is verlopen zoals het hoort kun je gemakkelijk stapsgewijs handmatig een claim indienen. Als alles klopt krijg je alsnog een bevestiging van je cashback. Bij eventuele vragen zeer snelle en vriendelijke reactie! Goede service dus!
Bevestiging is snel, maar het duurt soms vrij lang voordat er goedkeuring plaats vind. Dit verschilt wel enorm per bedrijf.
Ook wel jammer dat sommige webshops soms ineens niet meer meedoen en je dus geen cashback meer kunt claimen.
Voor de toekomst, nog meer webshops! :)
Youri

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Al jaren verzamel ik mijn Cashback bij Cashback XL. Echt een topsite en werkt zeer goed. Altijd netjes de uitbetalingen.

Niels

Gepubliceerd op: 21/07/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Goede cashback-bedragen
Snelle registratie van aankopen/diensten

Heeft me inmiddels al veel geld bespaard.
- Registratiesnelheid verschilt behoorlijk per aankoop/bedrijf, waardoor je soms ten onrechte denkt dat het niet geregistreerd is. Idealiter zou ik meteen willen zien of hij goed geregistreerd is, waarbij de goedkeuring enzo van mij best lang mag duren, maar nu heb ik al een paar keer gehad dat ik een claim had ingediend terwijl de registratie daarna wel kwam. Omdat het ook wèleens misging met registraties ben je er als klant liever te snel bij dan dat je de cashback-registratie weer vergeet en geld laat liggen. Dus iets van een directe "Bezoek/aankoop is geregistreerd", en dat hij alvast in het rijtje verschijnt zou ik zeer op prijs stellen, want bij een Cashback-claim zie je wèl al meteen de geregistreerde winkelbezoeken, dus blijkbaar wordt dat wel bijgehouden.

- Daarnaast is het wellicht wat verwarrend als er op een bedrijfspagina alleen oude cashback-deals staan. Dit wekt naar mijn idee de indruk dat er op dit moment helemaal geen cashback mogelijk is, terwijl je vaak dan nog steeds de gangbare korting krijgt als je via Cashback-XL naar een winkel gaat. (als voorbeeld de Blokker-pagina even bezocht). Ik zou duidelijker de knop 'Shop & ontvang cashback' aanprijzen, zet hem wellicht boven het rijtje oude cashback-deals, zodat je als klant ook ziet dat dit nog steeds mogelijk is. Immers lijkt het overzicht nu op de kortingscodes-websites, waarbij er vaak niets mogelijk is als er géén actieve kortingscode is, terwijl dat bij Cashback-XL dus wèl zo is.

- Meer wink
Mathijs