Website: http://www.camerashop24.nl/
Adres: wachthoevestraat 2 3209 BK
Plaats: Spijkenisse

Camerabewaking
Onze omgeving wordt steeds onveiliger, aggresiever en respect voor de bezittingen van een ander wordt steeds minder. Wij richten ons met name op de particulier en op het mkb. Veiligheid en preventie is van groot belang. Vooral de preventieve werking van camera observatie voorkomt heel veel problemen en ellende. Mocht er toch iets gebeuren zoals vandalisme, graffiti of poging tot inbraak, dan kunnen de daders op heterdaad betrapt worden of later aan de hand van de opgenomen beelden worden opgespoord. Waar we zeer trots op zijn en waar we goede reacties op krijgen is onze uitgebreide showroom / winkel. Op 300 m2 presenteren we met trots onze produkten. En dankzij uw vertrouwen in ons bedrijf is de winkel uitgebreid van 150 m2 naar 300 m2 winkelplezier! Zo ziet u wat u koopt en wat al de mogelijkheden zijn. Mocht u ervoor kiezen om via onze webwinkel uw artikelen te kopen, dan kunt u natuurlijk rekenen op onze support.

Camerashop24.nl

Pluspunten
prima levering, de bestelde artikelen prima in orde en werken ook goed. We hebben een goede keuze gedaan om voor dit bedrijf te kiezen voor onze beveiliging camera`s.
nvt
tamara
hilversum

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Kees
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Super schnell sehr freundlich perfekte Kamera vielen Dank
Macht weiter so

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Camera set besteld via internet bij de camerashop24.nl. Levertijd was iets langer dan normaal maar dat komt omdat het vakantie periode was en ik net iets had besteld wat van een toeleverancier moest komen en niet voorradig was. Na wat bellen was het zo geregeld en stond m'n camera setje binnen "no time" voor de deur met een extra presentje om het iets langer wachten dan normaal te compenseren. De set uitgepakt en aangesloten en alles werkte binnen een uurtje met een prachtig beeld ook bij nacht! Een mooi camera systeem voor het dat geld!. Daarom een warme douche voor Ilona en alle medewerkers van de camerashop24.nl voor een perfecte service en klantvriendelijkheid !!

Sander Laurijssen

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten
Afgelopen weken twee cvi camera's + div. randartikelen voor mijn systeem bijgekocht, ik kom al jaren bij de camerashop en altijd deskundige vriendelijke uitleg, en vooral voor een zeer redelijk bedrag echt goede camera's ben dus dik tevreden
John
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten
Wij zijn zeer tevreden over Camerashop 24 en in het bijzonder over de uitstekende service van Armando. Hij heeft ons zeer goede service en uitleg gegeven.
Nvt

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Zeer goed geholpen bij het aanschaffen van een nieuw camerasysteem. Goed persoonlijk advies en veel kennis van zaken.

Erik
Delft

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Prima geholpen door de klantenservice.
Nee
Frenk
Heerhugowaard

Pluspunten
Waardeloze service. Ondanks vooraf beloofde hulp bij zelf installatie. Een week lang geen hulp. 3 keer vergeefs hulp gevraagd. Monteur zou contact opnemen. Gebeurde niet. Men bood voor 51 Euro! hulp op afstand aan. Toch te gek voor een nieuw aangeschafte camera.
Even gebeld met een andere leverancier. Kreeg hulp op afstand voor 5 euro en in 5 minuten was het installatie probleem opgelost. Nooit meer camerashop24. We willen ons systeem nog uitbreiden met 3 camera's en een recorder maar gaan dan naar het bedrijf dat ons zo goed geholpen heeft.
Antwoord Camerashop24.nl
beste heer,
Ik vindt uw reactie niet correct jegens ons. Wij doen juist onze uiterste best voor onze klanten. Wij hebben u zeer veel informatie en advies gegeven. De camera was na onze hulp benaderbaar en te zien op uw telefoon, tablet en computer. Het enige wat nog niet naar behoren werkte was de wifi benadering op uw computer. U kwam gisteren bij ons in de winkel hiervoor. Onze installateurs waren op dat moment op locatie. Ik heb u wederom aanwijzingen gegeven met de mededeling daarbij dat als het dan nog niet lukte, de installateur u telefonisch ging ondersteunen. Dit allemaal kosteloos. Waar wij kosten voor rekenen is de ondersteuning via teamviewer. Dan wordt op afstand alles ingesteld zodat de klant geheel ontzorgd wordt.
Ben
Zuidland

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
goede prijs veel keuze goed advies

van der loo
geleen