Website: http://www.camerashop24.nl/
Adres: wachthoevestraat 2 3209 BK
Plaats: Spijkenisse

Camerabewaking
Onze omgeving wordt steeds onveiliger, aggresiever en respect voor de bezittingen van een ander wordt steeds minder. Wij richten ons met name op de particulier en op het mkb. Veiligheid en preventie is van groot belang. Vooral de preventieve werking van camera observatie voorkomt heel veel problemen en ellende. Mocht er toch iets gebeuren zoals vandalisme, graffiti of poging tot inbraak, dan kunnen de daders op heterdaad betrapt worden of later aan de hand van de opgenomen beelden worden opgespoord. Waar we zeer trots op zijn en waar we goede reacties op krijgen is onze uitgebreide showroom / winkel. Op 300 m2 presenteren we met trots onze produkten. En dankzij uw vertrouwen in ons bedrijf is de winkel uitgebreid van 150 m2 naar 300 m2 winkelplezier! Zo ziet u wat u koopt en wat al de mogelijkheden zijn. Mocht u ervoor kiezen om via onze webwinkel uw artikelen te kopen, dan kunt u natuurlijk rekenen op onze support.

Camerashop24.nl

Pluspunten
Wij zijn zeer tevreden over Camerashop 24 en in het bijzonder over de uitstekende service van Armando. Hij heeft ons zeer goede service en uitleg gegeven.
Nvt

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Zeer goed geholpen bij het aanschaffen van een nieuw camerasysteem. Goed persoonlijk advies en veel kennis van zaken.

Erik
Delft

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Prima geholpen door de klantenservice.
Nee
Frenk
Heerhugowaard

Pluspunten
Waardeloze service. Ondanks vooraf beloofde hulp bij zelf installatie. Een week lang geen hulp. 3 keer vergeefs hulp gevraagd. Monteur zou contact opnemen. Gebeurde niet. Men bood voor 51 Euro! hulp op afstand aan. Toch te gek voor een nieuw aangeschafte camera.
Even gebeld met een andere leverancier. Kreeg hulp op afstand voor 5 euro en in 5 minuten was het installatie probleem opgelost. Nooit meer camerashop24. We willen ons systeem nog uitbreiden met 3 camera's en een recorder maar gaan dan naar het bedrijf dat ons zo goed geholpen heeft.
Antwoord Camerashop24.nl
beste heer,
Ik vindt uw reactie niet correct jegens ons. Wij doen juist onze uiterste best voor onze klanten. Wij hebben u zeer veel informatie en advies gegeven. De camera was na onze hulp benaderbaar en te zien op uw telefoon, tablet en computer. Het enige wat nog niet naar behoren werkte was de wifi benadering op uw computer. U kwam gisteren bij ons in de winkel hiervoor. Onze installateurs waren op dat moment op locatie. Ik heb u wederom aanwijzingen gegeven met de mededeling daarbij dat als het dan nog niet lukte, de installateur u telefonisch ging ondersteunen. Dit allemaal kosteloos. Waar wij kosten voor rekenen is de ondersteuning via teamviewer. Dan wordt op afstand alles ingesteld zodat de klant geheel ontzorgd wordt.
Ben
Zuidland

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
goede prijs veel keuze goed advies

van der loo
geleen

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
Super super service heeft dit bedrijf na 3 jaar ging de motor van mijn speeddome sony kapot Rene heeft geprobeert om losse onderdelen te kopen maar dat ging niet.Ze hebben als oplossing een nieuwe camera sony gegeven helemaal voor niks.Geweldig bedrijf vind ik het. grt jan
niet nodig
jasy
rhoon

Gepubliceerd op: 08/03/2018

Pluspunten
we hebben heel fijn contact gehad met de winkel. we werden steeds, soms met veel geduld om dat wij niet zo technisch zijn, te woord gestaan. elke vraag werd rustig beantwoord. de bereikbaarheid van dit bedrijf is groot en het contact verliep heel prettig. afspraken werden nagekomen en alle leveringen direct uitgevoerd. heel erg bedankt!

de Feesterie
Bussum

Gepubliceerd op: 19/02/2018

Pluspunten
Erg competent en snelle levering. Producten zijn van goede kwaliteit en voldoen aan de beschrijving.
Blijf zo als je bent en verlies de klant niet uit het oog.
ArtIT
Zeewold

Gepubliceerd op: 19/02/2018

R.T Manschot
Woerden

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Weinig poespas
Koen