Website: http://www.camerashop24.nl/
Adres: wachthoevestraat 2 3209 BK
Plaats: Spijkenisse

Camerabewaking
Onze omgeving wordt steeds onveiliger, aggresiever en respect voor de bezittingen van een ander wordt steeds minder. Wij richten ons met name op de particulier en op het mkb. Veiligheid en preventie is van groot belang. Vooral de preventieve werking van camera observatie voorkomt heel veel problemen en ellende. Mocht er toch iets gebeuren zoals vandalisme, graffiti of poging tot inbraak, dan kunnen de daders op heterdaad betrapt worden of later aan de hand van de opgenomen beelden worden opgespoord. Waar we zeer trots op zijn en waar we goede reacties op krijgen is onze uitgebreide showroom / winkel. Op 300 m2 presenteren we met trots onze produkten. En dankzij uw vertrouwen in ons bedrijf is de winkel uitgebreid van 150 m2 naar 300 m2 winkelplezier! Zo ziet u wat u koopt en wat al de mogelijkheden zijn. Mocht u ervoor kiezen om via onze webwinkel uw artikelen te kopen, dan kunt u natuurlijk rekenen op onze support.

Camerashop24.nl

Pluspunten
Zeer snelle leveringen, altijd snelle reacties door mail of via het online chatsysteem.

Kristof
Herselt Belgiƫ

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Vandaag een extra camera bijgekocht, te weten: FULL HD 4IN1 IR BULLET CAMERA NACHTZICHT 25 MTR. HDCVB44
Heel erg mooi beeld overdag, op dit moment donker buiten maar zeer helder beeld, 100 graden beeldhoek dus erg breed, zoals altijd aardige nette bediening goede voorlichting
John
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Veel Kennis bij personeel en voor- nadelen diverse systemen helder uitgelegt. Heb systeem in zomer 2018 aangeschaft.
Software zou gemakkelijk te configureren zijn maar dit bleek verre van de waarheid, zelfs de specialistist kwam er over de telefoon niet uit en moest thuis langskomen, hij heeft er ruim een uur aan gewerktmaar het werkt nog steeds niet naar behoren, (systeem was dermate nieuw dat hij ook flink moest zoeken) verdere thuishulp moet 180 Euro gaan kosten. Beetje jammer.
Ron

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Complete camera set gekocht. Prijs kwaliteit is goed.
Snelle levering, Goede service.
nvt.
Grand Cafe Centre Ville
Maastricht

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
prima levering, de bestelde artikelen prima in orde en werken ook goed. We hebben een goede keuze gedaan om voor dit bedrijf te kiezen voor onze beveiliging camera`s.
nvt
tamara
hilversum

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Kees
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Super schnell sehr freundlich perfekte Kamera vielen Dank
Macht weiter so

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Camera set besteld via internet bij de camerashop24.nl. Levertijd was iets langer dan normaal maar dat komt omdat het vakantie periode was en ik net iets had besteld wat van een toeleverancier moest komen en niet voorradig was. Na wat bellen was het zo geregeld en stond m'n camera setje binnen "no time" voor de deur met een extra presentje om het iets langer wachten dan normaal te compenseren. De set uitgepakt en aangesloten en alles werkte binnen een uurtje met een prachtig beeld ook bij nacht! Een mooi camera systeem voor het dat geld!. Daarom een warme douche voor Ilona en alle medewerkers van de camerashop24.nl voor een perfecte service en klantvriendelijkheid !!

Sander Laurijssen

Gepubliceerd op: 01/09/2018

Pluspunten
Afgelopen weken twee cvi camera's + div. randartikelen voor mijn systeem bijgekocht, ik kom al jaren bij de camerashop en altijd deskundige vriendelijke uitleg, en vooral voor een zeer redelijk bedrag echt goede camera's ben dus dik tevreden
John
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten
Wij zijn zeer tevreden over Camerashop 24 en in het bijzonder over de uitstekende service van Armando. Hij heeft ons zeer goede service en uitleg gegeven.
Nvt

Gepubliceerd op: 18/04/2018