Website: www.cameranu.nl
Adres: De Spijk 8 8321WT
Plaats: Urk

CameraNU.nl
9.5

Pluspunten
goede en snelle levering

Kerkrade

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Super klantenservice:
Door een fout van Postnl was mijn pakketje niet mee gekomen naar het sorteercentrum en liep mijn bestelling een dag vertraging op. Door het goed mee denken van de Klantenservice medewerker een nieuw spoed bestelling geplaatst en mijn Pakketje de zelfde avond nog ontvangen!
Hierdoor kon mijn shoot alsnog plaats vinden!
Geen, zeer tevreden over de klantenservice en mijn product.
Max
Drenthe

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
In de chat om advies gevraagd over product. Hebben ze gegeven en bij ontvangst inderdaad de beste keuze. Scheelt weer heen en weer sturen. En ook nog eens snelle levering. Top!
Geen, ben helemaal tevreden.
Priscilla
Amersfoort

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
CameraNu.nl is simpelweg een prima bedrijf. Doet wat het belooft en concurreert qua prijs heel goed met andere aanbieders. Ik heb een kabeltje van Apple besteld welke bij Apple zelfs duurder was dan hier. Ook mijn eerdere bestellingen verliepen altijd soepel en snel, dus ga zo door!
Een klein kabeltje in een kleine verpakking had een relatief grote doos van CameraNu, voorzien van luchtzakjes. Voor wat betreft de duurzaamheid kon dit kabeltje prima in een kleiner doosje zonder luchtzakjes (het zit immers al goed verpakt in de originele doos) en misschien zelfs door de brievenbus.
Bart Lijdsman
Den Bosch

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Zeer goed verzorgde Workshop ijsbeelden fotograferen.

Review Workshop ijsbeelden fotograferen
Gegeven door Dhr. Klaas -Jelmer in Zwolle
Nadat Klaas zich had voorgesteld wie hij was en wat hij zoal fotografeerde
Vroeg hij de groep ( van 10 mensen ) zich zelf ook voor te stellen met eventueel ervaring in de fotografie. Daarna begon zijn workshop met een korte uitleg van de belichtings driehoek.
Met foto voor beelden vroeg hij ons wat voor sluitertijd , diafragma en iso waarden hij had gebruikt voor deze foto’s en uitleg daarvoor.
Daarna gingen we zelf aan de slag in de ijshal waar hij voor je klaar stond om jouw opname te beoordelen en tips aan te dragen zodat je zelf zag wat verbeter punten waren.
Na lunch en opwarm pauze groeps foto gemaakt waarna we zelf weer aan de slag konden.
Door de zeer goede uitleg en tips heb ik mooie foto’s kunnen maken van de ijsbeelden ! Wat mij in de kerstvakantie niet gelukt was.

Marian van Soest

Marian
Steyl

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling en duidelijke informatie.
Nog niet kunnen ervaren.
Ron

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Alles in order en Snel levering.
n.v.t
Shanghtin
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Al jaren klant bij cameranu.nl en zal dat ook blijven door het complete assortiment en supersnelle levering. Winkelen bij cameranu.nl kan ik iedereen aanbevelen.

Christ
s Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering, groot assortiment en een persoonlijke afhandeling. Top!

Liset

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Goede service en tevreden met de matrialen die im heb aangeschaft
N.v.t
Judith