Website: www.cameraland.nl
Adres: Van Ostadelaan 290 - 292 1816 JH
Plaats: Alkmaar

Cameraland.nl

Pluspunten
Prettig geholpen door Jose!
De verkopers bij Cameraland zijn vriendelijk en vakkundig.
Ze proberen je niet iets aan te smeren en nemen de tijd voor je, ook als je nog in de oriƫntatie-fase zit of iets "kleins" koopt en niet gelijk met een dure camera de deur uitgaat.
Je krijgt de mogelijkheid om dingen uit te proberen. Kortom: Fijne zaak!

Lilian
Wijk aan Zee

28/04/2017

Pluspunten
Prima geholpen. Het is mijn 1e digitale camera en heb er totaal geen verstand van. Medewerker Remco (volgens de bon dan) heeft hem voor mij ingesteld op taal, tijd en datum. Ik heb nu een demo-model (Canon Ixus 160)en als die goed bevalt koop ik in de toekomst misschien een uitgebreidere camera. Wel weer bij Cameraland.

Anneke Berkhouwer
Stompetoren

28/04/2017

Pluspunten
Dankzij de uitgebreide en eerlijke reviews van verschillende camera's is een fysiek bezoek aan de winkel niet meer nodig maar word je toch geholpen bij de keuze en aanschaf van een nieuwe camera. Jaren geleden al heel goede ervaringen gehad bij de aankoop van mijn spiegelreflexcamera. Snelle bezorging en alles keurig ingepakt.

Susan
Hoorn

28/04/2017

Pluspunten
Goede service, snelle beslissing over inruil prijs, goede inruilprijs, personeel heeft veel kennis
Zoelfinctie website
Wim
Amersfoort

28/04/2017

Pluspunten
Goede service, uitermate vriendelijk personeel, eventueel advies op maat. Lage prijzen (tweedehands apperatuur).

Jesse

28/04/2017

Pluspunten
Veel vakkennis en veel kennis van het zeer uitgebreide assortiment. Of je nu prof, enthousiaste hobbyfotograaf of vakantiefotograaf bent, je wordt met hetzelfde respect geholpen.
Prettige sfeer in de winkel. Er wordt je niets opgedrongen.
Volgende keer een likeurtje bij de koffie?
Rob
Alkmaar

26/04/2017

Pluspunten
Ik werd goed geholpen
Jullie wilde me in de winkel w gelijk iets verkopen terwijl ik mij nog aan het oriƫnteren was.
Frank van Crasbeek
Castricum

26/04/2017

Pluspunten
alles correct. goede website , wekt vertrouwen

Veerle
Zoersel

25/04/2017

Pluspunten
Prima service, ben erg blij met het tweedehands Fuji objectief. Staat was exact zoals beschreven, prima!
Tip: combi-deals bij tweedehands objectieven, bijvoorbeeld in dit geval in combinatie met een nieuwe zonnekap. Is voor mij niet relevant, maar wellicht wel voor anderen.
Kees

25/04/2017