Website: www.cameraland.nl
Adres: Van Ostadelaan 290 - 292 1816 JH
Plaats: Alkmaar

Cameraland.nl

Pluspunten
Voor mij persoonlijk als hobbyist ben ik Superblij en tevreden met een fotozaak zoals Cameraland.
Zeer goed en deskundig advies van het hele team.
Hebben Service met een hoofdletter hoog in het vaandel staan!
Kortom : Gewoon een supergoed en professioneel stel medewerkers dat passie heeft voor zowel de fotozaak als de klant. Ook komen ze hun toezeggingen en beloftes na.
En ik kan het weten.....want heb het zelf ondervonden!
Dus een topper en aanrader.
Inruilprijzen zijn niet altijd conform .
Goedemorgen,
Enorm bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw review achter te laten.
Het geeft ons een fantastisch gevoel dat ons harde werk en inzet beloond wordt met deze positieve feedback.

Team Cameraland
Jan van Lent

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Ik ging via internet info voor de Nikon,en ging weg met een Sony.! Vaak staat er op internetsites geen info over de omvang van de camera . En gewicht telde ook deels mee.Persoonlijk winkel ik het liefst tastbaar,om de reden meer beleving en vaak betere info persoonlijk.

Antwoord Cameraland.nl
Uit naam van onze collega’s enorm bedankt voor deze positieve review.
Team Cameraland
Johannes
Bergen

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
ik kwam met het idee van "ik koop een camera, betaal en ben weg"... Nee dus. Ik ben bijzonder vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan. Het is echt een mekka voor fotografen (Niet mijn eigen woorden). Een collega van me had het aanbevolen en ik ben blij dat ik daar iets gekocht heb. Ik kan deze winkel absoluut 100% aanbevelen.
Niks veranderen, een topwinkel met vakmensen
Menno de Vries
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Voor een uiterst schappelijke prijs bij Cameraland een tweedehands Sony flitser besteld, deze werd zoals beloofd de volgende dag geleverd, zonder extra verzendkosten. Flitser is in absolute nieuwstaat met originele doos en instructieboekje, heeft maar liefst een vol jaar garantie, ik kreeg er gratis een degelijk broekriemtasje erbij voor filters/accu's/SD-kaartjes.
Telefonisch contact gehad omdat de betaling niet wilde lukken, ik werd netjes en geduldig te woord gestaan en het probleem werd heel snel opgelost.
Helemaal perfect, niets op aan te merken, ik kan Cameraland van harte aanbevelen, super!

Bernhard
Friesland

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Elke keer weer een feestje als je deze fotosnoepwinkel binnen loopt. Deskundig en service gericht personeel waar je elke keer iets van leert. Of het nu iets nieuws is of 2e hands waar je in geïnteresseerd bent er wordt goed geluisterd en adequaat gehandeld. Website is overzichtelijk en up to date. Ook leuk om zo maar eens binnen te lopen als je in de buurt bent.

Albert
Heiloo

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Eerlijk, luisteren goed en vooral geduldig wat de klant wil. Hebben engelengeduld, We zijn zeker 2 uur in de zaak (Alkmaar) geweest, maar meneer de verkoper (Rob) was zeer geduldig, heeft van alles uitgelegd, en ben over gelukkig met de camera die me werd geadviseerd! Ik ging voor Canon, maar liep de deur uit met Lumix (Panasonic) Super,… heel gelukkig mee…

Els
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Prima geholpen in de winkel
Ontbrekende (lastig te leveren) originele Zeiss lensdoppen zouden worden nagestuurd, dit heeft even geduurd, maar ik ben perfect op de hoogte gehouden.
Nalevering was zeer correct verzorgd, kortom fantastische service.
Niets, dit niveau handhaven is al top!
Kees H.

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten

Het lukte me niet de betaling af te ronden van een Nikon D7200 + toebehoren met als enige complicatie een afwijkend afleveradres. Daar baal ik van omdat ik nu niet meer in aanmerking kom voor de cash-back actie.
Antwoord Cameraland.nl
Wat jammer om te horen dat het niet gelukt is om de bestelling af te ronden.
Wanneer u van uw bank de melding krijgt dat u de betaling niet heeft kunnen afronden, kunt u opnieuw proberen de bestelling te plaatsen. Wij hebben normaal gesproken geen problemen met het ontvangen van bestellingen en betalingen via Ideal.
Met vriendelijke groet, klantenservice Cameraland
J.M.J. Cornelisse
Maarssen

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Zeer gespecialiseerd personeel. Werd geholpen door Martijn. Hij maakte het mij wel moeilijk want hij had 3 camera's voor mij gepakt en daar alle voor en nadelen van vertelt. Na wikken en wegen toch een keuze kunnen maken. Week later heb ik een nieuwe 200mm Sigma lens gratis kunnen omruilen voor een 300 mm lens. Mijn dank daarvoor.
Geen. Ga zo door
K. van Leeuwen
Jisp

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
Besteld via Bol.com bij Cameraland. Levering zou volgende dag plaatsvinden dit werd ook bevestigd in mail. Verzendbewijs gaf echter latere datum aan. Na telefonisch contact met een medewerkster van Cameraland heeft zij geregeld dat het toch op de afgesproken dag geleverd werd. Prima service! Product was ook prima in orde

Gepubliceerd op: 20/07/2018