Website: www.cameraland.nl
Adres: Van Ostadelaan 290 - 292 1816 JH
Plaats: Alkmaar

Cameraland.nl

Pluspunten
Ik had per abuis een verkeerde wireless ontspanner besteld (Phottix Cleon voor Sony i.p.v. voor Nikon). Na 1 telefoontje is de besteloing aangepast. De Sony was aanzienlijk goedkoper dan de Nikon versie, maar deze extra kosten zijn niet in rekening gebracht. Dat vind ik uitermate schappelijk. Topzaak dus, waar ik in zeker terug zal komen als ik wat nodig heb op fotografiegebied.

Antwoord Cameraland.nl
Bedankt voor uw review. We vinden het erg leuk om te lezen dat we er weer een fan bij hebben.

Team Cameraland
Rob

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten

Net een bestelling gedaan via de website en een half uur later telefonisch benaderd dat het product net verkocht was in de winkel. Kan gebeuren helaas, wel slecht dat ik snel afgewimpeld wordt en ze helemaal geen enkele aanbieding voor me konden maken. Je zou toch denken dat je elke klant zou willen behouden maar in dit geval kreeg ik het idee dat het ze weinig kon schelen. Jammer want heb toch echt een camera nodig.
Arnout Vrieling
Harderwijk

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Altijd fijn om bij Cameraland binnen te stappen. Al mijn camera's en lenzen en accessoires komen hier vandaan. Vandaag heb ik een verrekijker gekocht: Swarovski 10x30.
Geen. Soms moet je in de winkel even wachten, maar er is zoveel te zien of mee te luisteren met andere adviesgesprekken. Leerzaam!
MW
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 16/03/2018

Pluspunten
correcte snelle levering ; zeer goede klantendienst ; proficiat.

Antwoord Cameraland.nl

Luc Marsoul
Landen ; België

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Deskundig.
Zeer klantvriendelijk.
Fantastische service.
Zou er geen een kunnen noemen.
Bloemendaal

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Ruim aanbod, scherpe prijs, vlotte levering, top.
Ik had een opmerking omtrent de administratieve afhandeling van een bestelling, maar dit is meteen rechtgezet, dus ook wat dat betreft een zeer goeie service! Je ziet me zeker nog terug!
fien
Gent

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Meer dan 5 jaar geleden een Bushnell bij Cameraland gekocht. Een half jaar geleden de rubberen voorkant-doppen kwijt en dus gevraagd of er nieuwe te verkrijgen zijn. Antwoord ja maar ze zijn niet voorradig dus moeten ze besteld worden.
Ruim een half jaar gewachte de moed al bijna opgegeven en dan plots gisteren per post mocht ik de voorkant-doppen ontvangen met een factuur van € 0,00.
Geweldige service en omdat ik geen ingang heb bij een media groep geef ik u een particuliere 'warme douche'.
Nogmaals bedankt voor de uitstekende service!
Als verkoper wordt de naam Harry gebruikt, maar ik denk en hoop dat deze goede service bewerkstelligd wordt door het gehele (enthousiaste) team. Dat mag u best vermelden resp mee pronken!
Dick Bergmans
Heiloo

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
beloven "Op werkdagen voor 23:59 besteld, morgen in huis" maar dat betekent volgens de klantenservice:

"Susanna van Lent, 03 jan 12:01
Bedankt voor uw email.
Bestellingen die 's avonds worden geplaatst, worden de volgende ochtend door ons verwerkt en verzonden.
Zodra de pakketten vanmiddag bij ons worden gehaald ontvangt u een Track & Trace code. U heeft gekozen voor een levering overdag. Uw bestelling zal dus naar verwachting morgen worden bezorgd."
Diedzz
Haarlem

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Nadat ik melding had gedaan van het niet werken van de accu lader van de camera, werd mij een nieuwe lader toegezonden, Dinsdag gebeld en donderdag had ik de lader met extra accu (dat is pas service) in huis. Omdat dit binnen de garantietermijn van 1 jaar viel, was dit kosteloos! Super service!
Sneek

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten
Wat ik heel prettig vind is dat ze echt de tijd voor je nemen om je te helpen. Ik wist ongeveer waar ik naar op zoek was en daar hebben ze mij uitstekend in geholpen. Je mag een camera testen met verschillende lenzen en krijgt daar ook echt even de tijd voor, zonder dat je het gevoel krijgt dat je snel moet beslissen. Als je twijfelt proberen ze je alleen maar beter te begrijpen, wat heel fijn is als je met veel vragen zit. Uiteindelijk een hele mooie deal gemaakt. Na ongeveer 2 weken stoorde ik mij aan iets van mijn camera (tweedehands model) en heb ik gebeld of ik hiervoor kon terugkomen. Dit was geen enkel probleem. Eenmaal in de winkel was ik blij dat ze mij direct serieus namen en lieten ze weten dat ik altijd nog mocht ruilen of dat ze mijn camera eventueel konden kalibreren als ik dat zou willen. Het feit dat ze niet direct in de verdediging schieten, omdat ik dacht dat er iets mis was met mijn camera, laat zien dat je bij hen als klant centraal staat. Bedankt Lars voor je uitstekende hulp! Erg blij met mijn set.

Levi

Gepubliceerd op: 23/12/2017