Website: www.cameraland.nl
Adres: Van Ostadelaan 290 - 292 1816 JH
Plaats: Alkmaar

Cameraland.nl

Pluspunten
- Geen
Wat een slecht bedrijf! Met de black friday aanbiedingen 2x een flitsset besteld voor €99,- maar omdat er ook in de winkel met dezelfde voorraad gewerkt word waren ze uitverkocht volgens meneer aan de telefoon. Ook willen zij de flitsers niet meer leveren voor die prijs omdat zij ook met inkoop meer moeten betalen. Ik vind dit helemaal nergens op slaan aangezien de flitsers op het moment van bestellen op voorraad waren. Ook word er geen alternatief aangeboden omdat alle flitsers veel duurder zijn. Al met al slechte service en komen zij de afspraken niet na. Mij zie je hier nooit weer terug!
Cheryl
Sneek

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten

D.d.3.10 j.l. een mail verzonden m.b.t. inruil van body en lenzen.
Bevestiging mail ontvangen: Wij komen er zo snel mogelijk op terug. Tot op heden niets vernomen.
Beste Ad,

Bedankt voor uw feedback.

Ik zie in ons systeem dat u op 03-10-17 een inruilofferte hebt aangevraagd. Deze is door een van mijn collega's dezelfde dag beantwoord.

Kan het zijn dat deze misschien in uw SPAM-folder is beland?

Fred - Team Cameraland.
Ad
Grootebroek

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Pluspunten

D.d.3.10 j.l. een mail verzonden m.b.t. inruil van body en lenzen.

Grootebroek
20/11/2017

Pluspunten
prijs
Volgens de website geldt "op werkdagen voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis". Dit is een leugen. Bestellingen na 17.30 (winkelvoorraad) of 17.00 (magazijnvoorraad) worden pas de volgende dag verstuurd. Triest om op deze manier bestellingen te moeten krijgen.
Beste Koekeloer,
Wij bieden verschillende bezorgopties om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

U had gekozen voor PakjeGemak (afhalen bij een PostNL afhaallocatie). Hier staat bij vermeld dat bezorging in dat geval 1 a 2 werkdagen duurt.

Team Cameraland
koekeloer

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Toen ik constateerde, dat het grijsfilter, welke ik een week daarvoor gekocht had in de winkel, de helft van de prijs was en ik daarover mailde, werd mij binnen 3 dagen het verschil teruggestort; prima aktie van Cameraland.
Ik wilde eigenlijk een verloopfilter, maar ging met een vast filter de deur uit; dit voelde (hoewel eigen schuld, was er zelf bij), niet zo goed.
Kees
Alkmaar

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten
Perfecte service, groot aanbod en kennis in huis, snel geholpen.
Goede klantenservice!

Andrea Roell

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
nice job
beicie
sebastian
Roosendaal

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Pluspunten
De masterclass portret fotografie gedaan. Was goed georganiseerd. Goede leraar, goed model en goede locatie.

Laurens
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 01/10/2017

Pluspunten
Tot nu toe nog geen positieve ervaring gehad
Misleidende informatie over het gekocht product.
Beste Hung Tran,

We hebben contact met u opgenomen voor details, omdat het ons niet duidelijk is waar uw beoordeling betrekking op heeft.

Helaas hebben wij nog niet van u vernomen waarom u ons beoordeeld heeft met een onvoldoende.

Graag komen wij met u in contact, zodat wij de gelegenheid hebben onze dienstverlening te verbeteren.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Groet,

Team Cameraland
Hung Tran Photography
Antwerpen

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
goed en snel geholpen voldoende en vriendelijk personeel met kennis van zaken
vooral zo doorgaan
M.Meijer
alkmaar

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten

Als iets niet leverbaar is xrt jet dan on nazending en lever de rest wel uit. Nu vijf weken gewacht en niets ontvangen. Retour betaling laat ook nog eens op zich wachten. Slechte service!

Gepubliceerd op: 12/09/2017