Website: www.cameraland.nl
Adres: Van Ostadelaan 290 - 292 1816 JH
Plaats: Alkmaar

Cameraland.nl
7.7

Pluspunten
Prima geholpen in de winkel
Ontbrekende (lastig te leveren) originele Zeiss lensdoppen zouden worden nagestuurd, dit heeft even geduurd, maar ik ben perfect op de hoogte gehouden.
Nalevering was zeer correct verzorgd, kortom fantastische service.
Niets, dit niveau handhaven is al top!
Kees H.

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten

Het lukte me niet de betaling af te ronden van een Nikon D7200 + toebehoren met als enige complicatie een afwijkend afleveradres. Daar baal ik van omdat ik nu niet meer in aanmerking kom voor de cash-back actie.
Antwoord Cameraland.nl
Wat jammer om te horen dat het niet gelukt is om de bestelling af te ronden.
Wanneer u van uw bank de melding krijgt dat u de betaling niet heeft kunnen afronden, kunt u opnieuw proberen de bestelling te plaatsen. Wij hebben normaal gesproken geen problemen met het ontvangen van bestellingen en betalingen via Ideal.
Met vriendelijke groet, klantenservice Cameraland
J.M.J. Cornelisse
Maarssen

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Zeer gespecialiseerd personeel. Werd geholpen door Martijn. Hij maakte het mij wel moeilijk want hij had 3 camera's voor mij gepakt en daar alle voor en nadelen van vertelt. Na wikken en wegen toch een keuze kunnen maken. Week later heb ik een nieuwe 200mm Sigma lens gratis kunnen omruilen voor een 300 mm lens. Mijn dank daarvoor.
Geen. Ga zo door
K. van Leeuwen
Jisp

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
Besteld via Bol.com bij Cameraland. Levering zou volgende dag plaatsvinden dit werd ook bevestigd in mail. Verzendbewijs gaf echter latere datum aan. Na telefonisch contact met een medewerkster van Cameraland heeft zij geregeld dat het toch op de afgesproken dag geleverd werd. Prima service! Product was ook prima in orde

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Snel en netjes behandeld.
Als het gewenste product niet op voorraad is zijn ze niet in staat een alternatief aan te bieden. Ze laten op deze manier veel geld liggen, maar de concurrent was blij met mijn geld.
CameralandKlant
NL

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Ik had per abuis een verkeerde wireless ontspanner besteld (Phottix Cleon voor Sony i.p.v. voor Nikon). Na 1 telefoontje is de besteloing aangepast. De Sony was aanzienlijk goedkoper dan de Nikon versie, maar deze extra kosten zijn niet in rekening gebracht. Dat vind ik uitermate schappelijk. Topzaak dus, waar ik in zeker terug zal komen als ik wat nodig heb op fotografiegebied.

Antwoord Cameraland.nl
Bedankt voor uw review. We vinden het erg leuk om te lezen dat we er weer een fan bij hebben.

Team Cameraland
Rob

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten

Net een bestelling gedaan via de website en een half uur later telefonisch benaderd dat het product net verkocht was in de winkel. Kan gebeuren helaas, wel slecht dat ik snel afgewimpeld wordt en ze helemaal geen enkele aanbieding voor me konden maken. Je zou toch denken dat je elke klant zou willen behouden maar in dit geval kreeg ik het idee dat het ze weinig kon schelen. Jammer want heb toch echt een camera nodig.
Arnout Vrieling
Harderwijk

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Altijd fijn om bij Cameraland binnen te stappen. Al mijn camera's en lenzen en accessoires komen hier vandaan. Vandaag heb ik een verrekijker gekocht: Swarovski 10x30.
Geen. Soms moet je in de winkel even wachten, maar er is zoveel te zien of mee te luisteren met andere adviesgesprekken. Leerzaam!
MW
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 16/03/2018

Pluspunten
correcte snelle levering ; zeer goede klantendienst ; proficiat.

Luc Marsoul
Landen ; Belgiƫ

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Deskundig.
Zeer klantvriendelijk.
Fantastische service.
Zou er geen een kunnen noemen.
Bloemendaal

Gepubliceerd op: 08/02/2018