Website: www.cameraland.nl
Adres: Van Ostadelaan 290 - 292 1816 JH
Plaats: Alkmaar

Cameraland.nl

Pluspunten
Besteld via Bol.com bij Cameraland. Levering zou volgende dag plaatsvinden dit werd ook bevestigd in mail. Verzendbewijs gaf echter latere datum aan. Na telefonisch contact met een medewerkster van Cameraland heeft zij geregeld dat het toch op de afgesproken dag geleverd werd. Prima service! Product was ook prima in orde

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Snel en netjes behandeld.
Als het gewenste product niet op voorraad is zijn ze niet in staat een alternatief aan te bieden. Ze laten op deze manier veel geld liggen, maar de concurrent was blij met mijn geld.
CameralandKlant
NL

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Ik had per abuis een verkeerde wireless ontspanner besteld (Phottix Cleon voor Sony i.p.v. voor Nikon). Na 1 telefoontje is de besteloing aangepast. De Sony was aanzienlijk goedkoper dan de Nikon versie, maar deze extra kosten zijn niet in rekening gebracht. Dat vind ik uitermate schappelijk. Topzaak dus, waar ik in zeker terug zal komen als ik wat nodig heb op fotografiegebied.

Antwoord Cameraland.nl
Bedankt voor uw review. We vinden het erg leuk om te lezen dat we er weer een fan bij hebben.

Team Cameraland
Rob

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten

Net een bestelling gedaan via de website en een half uur later telefonisch benaderd dat het product net verkocht was in de winkel. Kan gebeuren helaas, wel slecht dat ik snel afgewimpeld wordt en ze helemaal geen enkele aanbieding voor me konden maken. Je zou toch denken dat je elke klant zou willen behouden maar in dit geval kreeg ik het idee dat het ze weinig kon schelen. Jammer want heb toch echt een camera nodig.
Arnout Vrieling
Harderwijk

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Altijd fijn om bij Cameraland binnen te stappen. Al mijn camera's en lenzen en accessoires komen hier vandaan. Vandaag heb ik een verrekijker gekocht: Swarovski 10x30.
Geen. Soms moet je in de winkel even wachten, maar er is zoveel te zien of mee te luisteren met andere adviesgesprekken. Leerzaam!
MW
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 16/03/2018

Pluspunten
correcte snelle levering ; zeer goede klantendienst ; proficiat.

Antwoord Cameraland.nl

Luc Marsoul
Landen ; België

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Deskundig.
Zeer klantvriendelijk.
Fantastische service.
Zou er geen een kunnen noemen.
Bloemendaal

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Ruim aanbod, scherpe prijs, vlotte levering, top.
Ik had een opmerking omtrent de administratieve afhandeling van een bestelling, maar dit is meteen rechtgezet, dus ook wat dat betreft een zeer goeie service! Je ziet me zeker nog terug!
fien
Gent

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Meer dan 5 jaar geleden een Bushnell bij Cameraland gekocht. Een half jaar geleden de rubberen voorkant-doppen kwijt en dus gevraagd of er nieuwe te verkrijgen zijn. Antwoord ja maar ze zijn niet voorradig dus moeten ze besteld worden.
Ruim een half jaar gewachte de moed al bijna opgegeven en dan plots gisteren per post mocht ik de voorkant-doppen ontvangen met een factuur van € 0,00.
Geweldige service en omdat ik geen ingang heb bij een media groep geef ik u een particuliere 'warme douche'.
Nogmaals bedankt voor de uitstekende service!
Als verkoper wordt de naam Harry gebruikt, maar ik denk en hoop dat deze goede service bewerkstelligd wordt door het gehele (enthousiaste) team. Dat mag u best vermelden resp mee pronken!
Dick Bergmans
Heiloo

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
beloven "Op werkdagen voor 23:59 besteld, morgen in huis" maar dat betekent volgens de klantenservice:

"Susanna van Lent, 03 jan 12:01
Bedankt voor uw email.
Bestellingen die 's avonds worden geplaatst, worden de volgende ochtend door ons verwerkt en verzonden.
Zodra de pakketten vanmiddag bij ons worden gehaald ontvangt u een Track & Trace code. U heeft gekozen voor een levering overdag. Uw bestelling zal dus naar verwachting morgen worden bezorgd."
Diedzz
Haarlem