Website: https://cakedelight.nl
Adres: Krelis Louwenstraat 1 1055 KA
Telefoon: 0202101335

Luchtige cupcakes, 60% minder suiker, aparte smaak combinaties en service gericht!

Cake Delight
9.9
9.8

Pluspunten
Heerlijke cupcakes, logo mooi geprint, levering snel en precies op het beloofde tijdstip, super customer support.

DigiB

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
De dames doen wat ze beloven. Werken snel en maken toch heerlijke taarten. Ze zijn enorm vriendelijk en geven ook bewaaradvies
Een bord buiten neerhangen
Bob
Purmerend.

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Awesome and very tasty cakes. Everyone loved it

Romika

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Ik had een bestelling gedaan met daarin wat vragen. Via de online chat heel snel en vriendelijk antwoord gekregen op de vragen. De taart en cupcakes waren mooi afgewerkt en waren, eenmaal op kamertemperatuur erg lekker.

AnuschkaB

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten
I needed a birthday cake for my mother when I was visiting Amsterdam to run the marathon.

The cake that was made for me was amazing, it tasted so good, looked beautiful. It was made really quickly, too and picking it up was easy.

The lady even offered to allow me to pick it up at a different time as it had to be refrigerated. This is definitely a company that is willing to do more than normal for it's customers.

Thanks again for a super cake!
I didn't have any problem with the website but possibly an English translation for it would be nice for some international customers.
David
Cambridge

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
- Cupkcakes waren precies op het afgesproken moment af
- Ze smaakten erg vers
- In 1 woord: heerlijk!
- Toen er nog maar 5 cupcakes in de doos lagen vielen ze steeds om, misschien een stevigere verpakking?
Studiepoort
Woerden

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
- Het chatvenster bij de website is super handig en je krijgt meteen antwoord op je vragen
- De levertijd is erg snel, en het was ook precies op de aangegeven tijd klaar (of zelfs eerder)
- De medewerkers zijn super vriendelijk
- De cupcakes zien er erg mooi en professioneel uit, en ze zien er precies uit als het plaatje op de website. Ze zijn ook erg lekker! Jullie krijgen veel complimenten van mij en mijn vrienden!
- Jullie proberen actief de klanten te helpen en het beste te doen wat jullie kunnen om ze tevreden te maken

Wendy

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Heerlijke cupcakes!

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Ik ben enorm tevreden over de service van Cake Delight. Niet alleen over de heerlijke taart, cupcakes en macarons die ik had besteld. Samira was enorm behulpzaam in het meedenken en ze heeft de sweettable ook heel mooi voor ons opgezet. Daarnaast was ze ook goed bereikbaar en reageerde snel op vragen etc. Al met al, zeker voor herhaling vatbaar en meer dan aan te raden!
Geen!
F.

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Goede keuze, vriendelijk customer service and prachtige taart en cupcakes!
geen!

Gepubliceerd op: 03/10/2018