Website: www.bymusthaves.com

8.2
8.1

Naar de klant luisteren.
Hi Maureen,

Wat vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Zouden wij u ergens mee kunnen helpen?

Liefs,

Gepubliceerd op: 15/12/2017

Pluspunten

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen en wel betaald.
Hi Alida,

Wat vervelend om te horen.
Wanneer heeft u bij ons een bestelling geplaatst en wat is het desbetreffende bestelkenmerk?

Alvast bedankt.

Liefs,
Alida van Wezel
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Pluspunten
Niet klantvriendelijk, slechte kwaliteit van de kleding (marktspul). Verzenden ging wel snel, dit is werkelijk het enige positieve wat ik kan zeggen over dit bedrijf.

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Pluspunten
Goede communicatie/leuke website
Jullie noemen jezelf een goedkope website. Ik heb €80 betaald voor 2 kleedjes, dit vind ik zeer duur. Jullie promoten jullie service als voor 17u besteld volgende dag in huis. Ik heb drie dagen gewacht op mijn pakket. Jullie retour voorwaarden zijn zeer strikt en praktisch onhaalbaar.
Julie
Tessenderlo

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Snelheid
Ik had schoenen terug gestuurd omdat ze niet paste. Nu kreeg ik ze terug omdat ze zogenaamd 'erg vies' waren, wat ik zelf niet zo ervaarde. Ik had de schoenen alleen binnen in het huis gepast. Als dat niet mag omdat ze anders 'vies' worden, zou ik jullie verzoeken bij de site te zetten dat het product niet gepast mag worden of in ieder geval de vloer niet geraakt mag worden. Het is namelijk zeer onterecht als iemand de schoenen past en terugstuurd en vervolgens de schoenen terug krijgt EN nog eens 5 euro moet betalen voor de verzendkosten. Het is belachelijk dat ik nou met schoenen zit die ik niet aan kan, maar waar ik wel 40 euro voor moet betalen. Zelfs als ik er niet eens mee naar buiten heb gelopen. De mails die ik heb gekregen zeggen allebei hetzelfde en er wordt niet ingegaan op mijn klacht. Zeer slechte service!
Hi Lotte!

Wij verzenden onze artikelen altijd in originele staat, originele staat houdt in zonder enige gebruiksporen. Wij hebben de schoenen met duidelijke draagsporen ontvangen. Dit is dus de reden dat de schoenen aan u zijn teruggestuurd.

Lotte van Happen

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
De schoenen waren zeer netjes verpakt.
Voor mij op dit moment niet van toepassing. Omdat ik verzendkosten moest betalen voor het terugzenden, ze zaten helaas niet lekker, heb ik ze niet teruggezonden omdat ik ze heel goedkoop heb kunnen aanschaffen. Ik ga er vast een van mijn vriendinnen blij mee maken.
Hi Yvonne,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb voor u in ons systeem gekeken. In uw pakket trof u een retourformulier aan daarop staat dat uw retourzending aangemeld dient te worden. Helaas zie ik geen retourmelding van u terug. Wanneer hij was aangemeld, hadden wij u instructies toegestuurd, waarbij wij uitleggen hoe u wel met DHL kunt retourneren. Tevens is het zo dat u nu kosteloos kunt retourneren.

Yvonne

Pluspunten

Vreemd dat als je via dhl verstuurd de retouren niet via dhl kan. Ik bestel niet meer aangezien ik moet betalen om te retourneren en dit een hoop gedoe is. Sta je bij dhl zeggen zij, sorrij dat kan niet via ons terug. Dus en extra moeten reizen en retourzending duur betalen, is echt niet meer van deze tijd. Verder zien de items op foto er altijd veel beter uit dan in het echt. Jammer

15/11/2017

Pluspunten

Jammer dat je niet pas kan betalen na levering. Kleedje was te klein, maat ik vond het te omslachtig om dit terug te sturen.
Bij Zalando gaat dit veel vlotter.

Pluspunten

TOEN IK DE SCHOENEN TERUG WILDE STUREN OMDAT IK ZE NIET MOOI VOND MOET IK VERZEND KOSTEN BETALEN OOK STAAT ER OP FACEBOOK DAT DIT VERRANDERD MAAR DAT IS HET NOG STEEDS NIET! IK GA HIER NOOIT MEER SCHOENEN BESTELLEN!

Pluspunten

sneller levering en gratis en automatisch retour via de website en niet via mail.
mary
belgie

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Geweldige snelle service

Hi Sandra,

Bedankt voor je positieve feedback! Dit stellen wij zeer op prijs :-)

Sandra

Gepubliceerd op: 24/11/2017