Website: www.bungalows.nl
Adres: Van Cleeffkade 15 1431 BA
Plaats: Aalsmeer
Telefoon: 088 - 089 01 90 (7 dagen per week)

BungalowS.nl
7.8
8.1
7.9
8.1
7.6
7.9

Pluspunten
Overzichtelijk
Prijsstijging en daling elke week een andere prijs is niet echt aanlokkelijk om te boeken, boek ik na lang wikken en wegen toch zie ik een paar dagen later de prijzen weer enorm gedaald
Beste Danielle,

De prijzen en beschikbaarheid zijn onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen. Bij BungalowS.nl kunnen de prijzen ieder moment van de dag gewijzigd worden. Wij trachten ernaar altijd de voordeligste prijzen aan te bieden.

Bungalows.nl
Danielle
Dordrecht

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Er was iets niet goed gedaan , tijdens de boeking., maar toen ik belde werd ik erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en geholpen

Angeliqué
Puttershoek

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
Een schitterende bungalow. Heel mooi ingericht en alles was aanwezig. We zullen zeker vaker naar het Vennebos gaan.
Geen verbeter punten. Ga zo door.
Rob

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Ad
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten

Alle opties, ook huisdieren, direct meenemen in de totaalprijs,
om verwarring te voorkomen. De website en klantenservice geven onvoldoende juiste informatie.
Antwoord BungalowS.nl
Wij handelen volgens de voorwaarden van acm.nl Voor meer informatie over deze voorwaarden kunt u kijken op de website van acm.nl middels de volgende link: https://bit.ly/2BDZlhS

Bungalows.nl

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten

Erg jammer dat er niks met mijn opmerking gedaan is. Ik had aangegeven dat ik graag een huisje vooraan het park wilde ivm een baby van 10 weken oud. Deze voorkeur is niet aan de leistert doorgegeven. Nu zit ik notabene helemaal achterin het park wat een een eind lopen is naar de faciliteiten. Erg jammer!!!! Ik heb er een hoop geld voor betaald. De volgende keer zal ik om die reden niet meer via uw organisatie boeken.
Beste Karijn,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact sturen wij u dit bericht.

Vervelend dat uw voorkeur niet goed is doorgekomen bij het park. Vanuit BungalowS.nl worden alle opmerking vermeld in de bevestiging naar zowel u als het park. Buitenhof de Leistert heeft aangegeven uw opmerking niet te hebben gezien. Daar wij het zeer spijtig vinden dat u hierdoor niet optimaal heeft kunnen genieten van uw verblijf, willen wij u een compensatie aanbieden. Per e-mail heeft u de volledige reactie mogen ontvangen.

Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en een betere ervaring mee te kunnen geven.

BungalowS.nl

Karijn
Vleuten

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten
Mystery Park optie was voorheen een erg leuke optie!
Mystery Park is nu niets meer waard! Waar je voorheen zeker wist dat je in 1 van de top-parken (4-5 sterren) werd geplaatst, zijn er nu ineens een aantal flut-parken bij gekomen (3 sterren). Hierdoor is het verschil in mogelijk toegewezen parken extreem te noemen. Wanneer je in zo'n minder park terecht komt, is de prijs natuurlijk ook ineens een stuk minder interessant... Een wijze les: kijk goed welke parken deelnemen, want dit wijzigt dus! Voor ons geldt dat wij dit niet meer gaan gebruiken...jammer....
Antwoord BungalowS.nl
Wij hebben gekeken naar de (3 sterren) parken en hebben ons aanbod aangepast. De Limburgse Peel doet niet meer mee met de Mystery aanbieding. Les Ardennes doet nog wel mee. Met vriendelijke groet, Bungalows.nl
Vincent

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Dit was de eerste keer dat we geboekt hebben via jullie en zijn prima geholpen

Gepubliceerd op: 08/09/2018