Website: https://www.buitenhof-tuinmeubelen.nl/
Plaats: ROOSENDAAL

Buitenhof Tuinmeubelen
11979 beoordelingen (totaal)

71% (1959)

Pluspunten
Verkoop en meubelen prima
klachtafhandeling kan beter, sneller en proactiever.
bezorger/monteur meubelen mee uitpakken en plaatsen.
Verpakkingen mee retour nemen vinden wij erg belangrijk.
Tjeu
Roermond

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Mooie collectie
Niets gekocht, wellicht administratie bijwerken??

Heerde

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
correcte service bij levering , goede kwaliteit meubelen
de (jonge en wellicht tijdelijke ?) verkoopster was zonder meer onvriendelijk tot onbeschoft (zei bij onze twijfelende vraag letterlijk 'ik zal het toch wel weten zeker' en zuchtte nét niet toen wij vroegen om een ander kussen te presenteren bij het ligbed. In normale omstandigheden zouden we doorgegaan zijn zonder kopen, maar we waren gehaast en het product beviel ons. Bij vorige aankopen veel vriendelijker personeel.
ingrid
wuustwezel

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Mooie winkel goed personeel
Meubels waren licht beschadigd en rugleuning werkt niet naar behoren
Marcel
Beverwijk

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten

iets omruilen zou goed zijn
Dirk
INGELMUNSTER

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Pluspunten
Attente en correcte dienstverlening in de winkel te Weert
Ook levering met de meeste zorg en attent.
Maar set niet compleet, zie verbeterpunt !!!
Wij hadden twee dezelfde tafels besteld, bij 1 tafel zaten geen schroeven om de poten te bevestigen
Na een telefoon en mail zijn er schroeven geleverd na 5 dagen, maar helaas de verkeerde schoeven
Na opnieuw een telefoon zou men de correcte schroeven leveren, helaas, we wachten er nog steeds op, nu reeds 6 dagen, dus hopelijk komen ze voor her weekend ! Jammer, we kunnen nu niet genieten van de tafel.
Fam Vandesande Smeets
Kinrooi Belgie,

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Mooie showroom met ruime keuze in tuinmeubelen
Het plannen van levering gaat per dagdeel. Pas een dag van te voren is het tijdstip bekend. Met mijn opgegeven voorkeur voor levering eind van de dag is geen tekening gehouden waardoor ik nog 3 uur thuis heb moeten blijven voor de levering.

Er wordt nog gewerkt met handgeschreven bonnen die later in de computer gezet worden waar de klant niet bij is. Ik heb dit bij de verkoper aangegeven dat het foutgevoelig is. Dat bleek bij levering ook want de textielreiniger die wel op de handgeschreven bon stond was er niet bijgeleverd en stond ook niet op de afleverbon.

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs
De mensen van de aflevering vertelden ons dat we (gezien het weer de komende maanden) best onze loungeset nog in de verpakking lieten om zo deze winter zonder schade door te komen. Als we een berichtje stuurden naar de klantendienst kon de garantie verlengd worden met een paar maanden zodat we toch 3 jaar konden genieten van onze meubels. Na contact met de klantendienst blijkt daar niets van aan te zijn. Wel mogen we ze later uitpakken en als er iets aan scheelt, staat het genoteerd dat we ze later uitgepakt hebben.
Antwoord Buitenhof Tuinmeubelen
Beste klant,
Inmiddels hebben wij contact gehad en met u besproken dat dit een miscommunicatie was. Uiteraard gaat de garantie zoals beloofd in vanaf het moment dat u de set in gebruik neemt. vr gr Buitenhof Tuinmeubelen
Maarten
Retie

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs

Retie
22/01/2019

Pluspunten
In de winkel prettig geholpen. Producten konden ook snel geleverd worden
Bezorging in eigen beheer

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Mooie en uitgebreide collectie.
Levering niet helemaal zoals we hadden verwacht. We moesten de tafel zelf in elkaar zetten, dit is ons niet verteld bij het bestellen. Als we een bouwpakket zouden willen, kunnen we ook naar Ikea, dit verwacht je niet.

Gepubliceerd op: 22/01/2019