Website: https://www.buitenhof-tuinmeubelen.nl/
Adres: Borchwerf 35 4704 RG
Plaats: ROOSENDAAL

Buitenhof Tuinmeubelen

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs
De mensen van de aflevering vertelden ons dat we (gezien het weer de komende maanden) best onze loungeset nog in de verpakking lieten om zo deze winter zonder schade door te komen. Als we een berichtje stuurden naar de klantendienst kon de garantie verlengd worden met een paar maanden zodat we toch 3 jaar konden genieten van onze meubels. Na contact met de klantendienst blijkt daar niets van aan te zijn. Wel mogen we ze later uitpakken en als er iets aan scheelt, staat het genoteerd dat we ze later uitgepakt hebben.
Antwoord Buitenhof Tuinmeubelen
Beste klant,
Inmiddels hebben wij contact gehad en met u besproken dat dit een miscommunicatie was. Uiteraard gaat de garantie zoals beloofd in vanaf het moment dat u de set in gebruik neemt. vr gr Buitenhof Tuinmeubelen
Maarten
Retie

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs

Retie
22/01/2019

Pluspunten
In de winkel prettig geholpen. Producten konden ook snel geleverd worden
Bezorging in eigen beheer

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Mooie en uitgebreide collectie.
Levering niet helemaal zoals we hadden verwacht. We moesten de tafel zelf in elkaar zetten, dit is ons niet verteld bij het bestellen. Als we een bouwpakket zouden willen, kunnen we ook naar Ikea, dit verwacht je niet.

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Mooie meubels, prijs niet verkeerd
Niet alles geleverd in eerste instantie. Beschadiging aan tafel met oplossing die niets toevoegt (ruilen voor andere tafel tegen zelfde prijs, ofwel geen optie want past niet bij de loungebank danwel veel bijbetalen)
Giel

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Prima en correct geholpen
Alleen even op de kaart kijken waar het bezorgd moet worden,ik had het wel verteld maar blijkbaar is dat niet over gekomen!
de Waardt
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Mooie spullen
Administratie beter op de rit zetten
leny
Alphen ad rijn

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Mooie spullen
Administratie beter op de rit zetten

Alphen ad rijn
23/10/2018

Pluspunten
Het moment van leveren verliep goed, goed geholpen, vriendelijke bezorgers.
Geen pro-actieve communicatie over opgelopen vertraging. Heb zelf meermaals moeten bellen om te vragen hoe het zit.
Beloofde levertijd niet nagekomen, vertraging van enkele weken.
CV
Brussel

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
leuke tuinsets
communicatie en service
Venray

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
Goede service in de winkel.
Wanneer je een klacht hebt, moet je lang wachten op reactie. Inmiddels al voor de 3de keer gemaild en nog geen reactie.

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
mooie winkel.
Advies wat de verkoper gegeven heeft klopt niet of is onvolledig. De 'all weather' kussens die volgens de verkoper altijd buiten kunnen blijven liggen werken als een grote spons. Als het geregend heeft dan kun je na 2 dagen nog steeds niet op de kussens zitten zonder een natte kont te krijgen.
Bart

Gepubliceerd op: 18/09/2018