Website: https://www.buitenhof-tuinmeubelen.nl/
Plaats: ROOSENDAAL

Buitenhof Tuinmeubelen
11979 beoordelingen (totaal)

71% (1959)

Pluspunten
Matig kwaliteit
Krassen op het zitbankje...maar zal het nooit kunnen bewijzen dat het zo was uitgepakt...spijt dat ik niet betaald hebt om het te laten uitpakken en plaatsen
Max
Genk

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
voldoende keuze
5-6 : ontevreden
in stukken geleverd, was anders gezegd
heb hulp moeten vragen en betalen

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Slechte communicatie. Zaken zijn niet verlopen zoals ze werden voorgespiegeld.
Ligt de verkoper goed in. Wij zijn verkeerd ingelicht door de onwetendheid van de verkoopster.
Antwoord Buitenhof Tuinmeubelen
Beste klant,

Vervelend dat er een miscommunicatie is geweest mbt het levermoment van uw tuinmeubelen. Gelukkig zijn we er samen aan uitgekomen en is er na 17.30 bij u geleverd. vr gr Buitenhof Tuinmeubelen
Timothy
Nuenen

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Leuke meubels
Halverwege december een tafel gekocht van meer dan € 1.400,-. Verkoopster heeft mij plechtig beloofd met de service uitmuntend is en het leveren van de meubel geen probleem zal zijn.

Ik citeer: '' we leveren na 17:00 en we leveren ook in de weekenden''. Na getekend te hebben voor de meubels werd ik per E-mail benaderd om een afspraak te maken, wat blijkt: Er kan alleen tussen 08:30 en 17:00 geleverd worden.

Dit aangekaart en bij uitzondering zouden de meubels op een vrijdag na 17:00 geleverd worden. NU, een dag voor levering krijg ik een mailtje dat ze tussen 11:00 en 13:00 komen. Iets wat totaal niet de afspraak was

Omdat er geen andere oplossing wordt overweeg ik de order laten vervallen. Zeer onprofessioneel en waardeloze afspraken en toezeggingen.
Timothy L.
Nuenen

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
Bij aankoop van tuinmeubels ziet er allemaal mooi uit in de winkel en in de cataloog!
Bij de levering loopt het al fout, de bestelde producten zijn anders dan op factuur staat, de kleur en kwaliteit is anders! De na verkoop service is zorgwekkend! Als een klant in de winkel een klacht indient moet het opgelost worden terplaatsen gebeuren! Nu moet je het indienen op de website en dan maar wachten en dat kan lang duren. Het massief teakhout dat ze gebruiken voor tuinmeubels zit vol met spinthout verwerkt! Als je een teakhout blad tafel voor 400€ moet betalen mag de kwaliteit top zijn en nu krijg je een tafelblad met vol spinthout (brandhout) verwerkt! Als de tuinmeubelen buiten staat in volle zon en slecht weer staat dan is het teakhout op korte tijd rot!
Ambacht
Belgie

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Mooie tuinmeubelen en in de winkel een goede en prettige service
Helaas na ontvangst van de meubelen past de beschermhoes niet. Hoe de klantenservice hier mee omgaat is waardeloos en niet klant vriendelijk. Zeker geen aanbeveling waard.
Laura

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Helaas geen positieve punten over Buitenhof Ekkersrijt.
Daar tegenover wel in Nuenen. Vriendelijk personeel, willen graag iets voor je doen. Denken met je mee.
Onvriendelijk personeel. Geen uitleg over het product. Willen het product voor teveel geld verkopen.
Artikel niet compleet bij afleveren. Tuinsets die daar te koop staan. met korting is echt geen korting. Personeel kan niet rekenen.
Vaessen

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten

Klanten correcte info geven. Niets garanderen wat niet kan waargemaakt worden. Er werden geen inspanningen gedaan om een veel te late levering enigszins goed te maken.

Gepubliceerd op: 23/10/2018

Pluspunten
de tafel die is geleverd moet nog worden om gewisseld dat gebeurt in nov. 2 de week
het is nog niet te beoordelen of het dan goed is heb er wel een hart hoofd in.
dat is dan de derde tafel.
ik beveel buitenhof niet aan bij vrienden of je moet het op voorraad mee kunnen nemen.
klant vriendelijk zijn ze wel klanten serv is goed.
kontoleer de af televeren stukken van te voren nu driekeer komen voor een tafel
Jla

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
bij aankoop zeer vriendelijk
after- sales is zeer slecht. beoordeling van monteur een lachertje had een zelfde probleem bij de parasol dan moet het bij de klant ook zo zijn. communicatie tussen klant en klantenservice zeer slecht
Paul

Gepubliceerd op: 22/09/2018