Website: https://www.buitenhof-tuinmeubelen.nl/
Plaats: ROOSENDAAL

Buitenhof Tuinmeubelen
11979 beoordelingen (totaal)

71% (1959)

Pluspunten
klantvriendelijk
uitgebreide keuzemogelijkheden
In 2015 een gehele tuinset gekocht in wicker.
Na minder dan 2 jaar doken de eerste mankementen op. De wicker begon zomaar af te breken (onder invloed van het zonlicht).
Uiteindelijk hiervan enkele foto's genomen en doorgestuurd naar Buitenhof.
Hun "oplossing" was dat ik terug 1/3 van de waarde van de lounge diende te betalen zijnde +-220 €.
Voor mij was dit echter geen oplossing daar een lounge dan 660 + 220 = 880 euro zou kosten zonder enige garantie dat deze lounge dan dit probleem niet heeft.
Het kan toch niet zijn dat een tuinmeubel van amper 2 jaar dat haast niet gebruikt word zomaar begint af te breken.
+- 1 jaar later kreeg de andere lounge hetzelfde probleem: wicker wordt broos en breekt zomaar af.
Besluit: van uitzicht mooie meubeltjes echter op kwalitatief gebied een totale tegenvaller. Voor deze prijs verwacht je toch iets meer kwaliteit.
Yves
Buggenhout

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten

Andere afdekhoezen inkopen, want ze scheuren al na een jaar.
ik kreeg een andere hoes en na weer een winter al een scheur, niet meer te gebruiken scheurt verder als papier. voor € 100 euro mag je toch wel verwachten dat zo,n afdekhoes lager mee gaat. Nu krijg ik als antwoord u krijgt maar een jaar garantie ??? Ik heb voor € 3000,.. tuinmeubelen gekocht dan mag je toch ook een goed afdek zeil verwachten. Over de tuinmeubelen ben ik heel tevreden. Nu nog de service.
Nel
Kapellen

Gepubliceerd op: 03/04/2019

Pluspunten
We zijn nu 4 bestellingen verder, sinds juli 2018 en geen een bestelling is goed gegaan. Fout onderstel van tafel, weeffouten in de stof, geen juiste schroeven, tafel die scheef staat, vuurtafel die het niet doet, glas niet aanwezig en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wordt altijd wel weer opgelost, maar de vrije dagen die ik daarvoor moet opnemen zijn ook niet gratis!!
Controle voordat de order wordt uitgeleverd, bij fouten betere communicatie en een excuses zou ook op zijn plaats zijn!
Van der Zijden
Ijsselstein

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Melding gemaakt van schade .
Geen reactie.
Melding gemaakt van schade.
Geen reactie.
Luckerhof
Loosdrecht.

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Ik ben enorm teleurgesteld in Buitenhof Tuinmeubelen. Wij hebben voor 940 euro 6 Primavera Tuinstoelen gekocht. Bij 5 van deze stoelen was de rugleuning niet recht. Daarop heb ik contact gezocht met buitenhof. Monteur kwam uiteindelijk na 5 weken langs. Je zal het niet geloven wat er dan gebeurd, 2 monteurs buigen de stoelen met kracht recht. Ik geef aan ''Dit kan toch niet waar zijn hè?''. Ja meneer, deze stoelen komen uit China, voor 940 euro kan u nooit Europese kwaliteit kopen. Daarop heb ik opnieuw contact gezocht met klantenservice. De boodschap is daar na meerdere keren mailen steeds hetzelfde. Meneer, uw stoelen zijn nu recht, wij kunnen niets voor u betekenen. Ik heb daarop aangegeven dat ik ze niet meer wil en wens dat deze stoelen retour worden genomen. Dit willen zij niet doen omdat de stoelen nu te lang bij mij thuis staan (bijna lachwekkend als je 5 weken op een monteur hebt gewacht). IK ADVISEER IEDERE CONSUMENT ELDERS ZIJN GELD UIT TE GEVEN. DEZE KWALITEIT KAN JE ELDERS VOORDELIGER AANSCHAFFEN. Volgens monteur zijn bijna alle stoelen krom, maar niet iedereen ziet dit. BEN JE VAN PLAN VEEL GELD UIT TE GEVEN, GA NIET NAAR BUITENHOF, JE BETAALT DE HOOFDPRIJS VOOR BEDROEVENDE KWALITEIT. Ik ga deze week contact opnemen met CBW (centrale branchevereniging wonen) en laat het er niet bij zitten.
Thomas

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Zeer slechte service
Teak tafel corona grey wash is nog geen twee weken oud en nu al ander halve week geleden bij jullie een klacht ingediend. Dit is een behandelde buiten tafel. En vandaag krijg je te horen dat ik zelf €14,95 moet betalen voor het herstellen van mijn tafel als ik de grey wash terug wil
Rudi Nelemans /de bar
Helmond

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
aflevering is goed en de verkoopmedewerkers zijn vriendelijk
De service en voorlichting over tuinmeubels moet beter.
Mijn tuinmeubels slaan water op in het buizen stelsel van het zitvlak en het water stroomt er dan aan de voorzijde uit en loopt dan over de broekspijpen.
Het advies om meubels bij regenval in te klappen is dan wel bijzonder advies voor meubelen die altijd buiten mogen staan.
Leo
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Levering was op tijd en goed
Klantenservice is slecht. Ik heb een klacht en deze wordt niet verholpen.
Thomas
Roosendaal

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
produktkeuze
dienst na verkoop : tafelvijzen zouden binnen de 2 dagen per post nagestuurd worden, het heeft uiteindelijk 2 weken geduurd en 2 telefoons om alles op te volgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ferlin stefan
roesbrugge

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Geen - te wijten aan de slechte service bij een 2de aankoop in het seizoen volgend op onze eerste aankoop. En op een arrogante manier afgewimpeld te worden bij een telefonische klacht.
Vorig seizoen kochten we ons een nieuw tuinset primavera in de kleur cream/taupe. Om commerciële redenen heeft men voor het volgende seizoen de kleur uit het gamma genomen.
Na advies in te winnen bij de winkel hebben we dan toch een witte tafel gekocht met de garantie dat we de juiste kleur konden bekomen via de telefoon om daarna zelf de tafel te laten poederlakken bij ons in de buurt. Al snel bleek dit een loze belofte te zijn daar men via de techniek van een haperende phonoplaat een klant afscheept en zelf niet in staat is om actief te luisteren naar een klant met een klacht dat de kleur in de verste verte geen enkele gelijkenis toont.
Als "familiebedrijf" wat jullie blijken te zijn zouden jullie toch via jullie ververij moeten in staat zijn de juiste kleur door te geven aan een klant die jullie erom vraagt al is het om een zwaarder beschadigd tuinset deels te herschilderen. Het kan niet de bedoeling zijn om een gans tuinset weg te gooien of noodgedwongen in een andere kleur te moeten lakken die men niet graag ziet. tenslotte hebben we het tuinset gekocht omdat we dit kleur en model graag zien.Maar dit was onze eerste tuinset bij buitenhof en gezien de service na verkoop tevens ook de laatste want uitbreiden in het volgende seizoen houdt hoge risico's in omdat men tijdens de aankoop van ons tuinset in alle talen gezwegen heeft van Mr & Mvr. het zou kunnen dat dit kleur het gamma verlaat en het is misschien beter alles samen aan te kopen indien het mogelijk is.Dan weet de klant tenminste waar men staat
Steenbeke
Oostakker