Website: https://www.buitenhof-tuinmeubelen.nl/
Adres: Borchwerf 35 4704 RG
Plaats: ROOSENDAAL

Buitenhof Tuinmeubelen

Zeer slechte service
Teak tafel corona grey wash is nog geen twee weken oud en nu al ander halve week geleden bij jullie een klacht ingediend. Dit is een behandelde buiten tafel. En vandaag krijg je te horen dat ik zelf €14,95 moet betalen voor het herstellen van mijn tafel als ik de grey wash terug wil
Rudi Nelemans /de bar
Helmond

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
aflevering is goed en de verkoopmedewerkers zijn vriendelijk
De service en voorlichting over tuinmeubels moet beter.
Mijn tuinmeubels slaan water op in het buizen stelsel van het zitvlak en het water stroomt er dan aan de voorzijde uit en loopt dan over de broekspijpen.
Het advies om meubels bij regenval in te klappen is dan wel bijzonder advies voor meubelen die altijd buiten mogen staan.
Leo
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Levering was op tijd en goed
Klantenservice is slecht. Ik heb een klacht en deze wordt niet verholpen.
Thomas
Roosendaal

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
produktkeuze
dienst na verkoop : tafelvijzen zouden binnen de 2 dagen per post nagestuurd worden, het heeft uiteindelijk 2 weken geduurd en 2 telefoons om alles op te volgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ferlin stefan
roesbrugge

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Geen - te wijten aan de slechte service bij een 2de aankoop in het seizoen volgend op onze eerste aankoop. En op een arrogante manier afgewimpeld te worden bij een telefonische klacht.
Vorig seizoen kochten we ons een nieuw tuinset primavera in de kleur cream/taupe. Om commerciële redenen heeft men voor het volgende seizoen de kleur uit het gamma genomen.
Na advies in te winnen bij de winkel hebben we dan toch een witte tafel gekocht met de garantie dat we de juiste kleur konden bekomen via de telefoon om daarna zelf de tafel te laten poederlakken bij ons in de buurt. Al snel bleek dit een loze belofte te zijn daar men via de techniek van een haperende phonoplaat een klant afscheept en zelf niet in staat is om actief te luisteren naar een klant met een klacht dat de kleur in de verste verte geen enkele gelijkenis toont.
Als "familiebedrijf" wat jullie blijken te zijn zouden jullie toch via jullie ververij moeten in staat zijn de juiste kleur door te geven aan een klant die jullie erom vraagt al is het om een zwaarder beschadigd tuinset deels te herschilderen. Het kan niet de bedoeling zijn om een gans tuinset weg te gooien of noodgedwongen in een andere kleur te moeten lakken die men niet graag ziet. tenslotte hebben we het tuinset gekocht omdat we dit kleur en model graag zien.Maar dit was onze eerste tuinset bij buitenhof en gezien de service na verkoop tevens ook de laatste want uitbreiden in het volgende seizoen houdt hoge risico's in omdat men tijdens de aankoop van ons tuinset in alle talen gezwegen heeft van Mr & Mvr. het zou kunnen dat dit kleur het gamma verlaat en het is misschien beter alles samen aan te kopen indien het mogelijk is.Dan weet de klant tenminste waar men staat
Steenbeke
Oostakker

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten

Slecht advies kussenbox - kussens zelfs bij weinig regen helemaal nat. Doel van kussenbox is om deze te beschermen tegen de regen. Willen deze terug nemen maar moeten wel zelf de transportkosten betalen ?! Zeer ontevreden.

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Mooie showroom.
Kussens zijn allemaal super plat/dun geworden, valt niet onder garantie, kunnen ze niet bijvullen etc. Zeer slechte kwaliteit en service dus.

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Vorige aankoop en levering liep wel goed.
Levering was niet volledig. Bij discussie hierover werd gedreigd alles terug mee te nemen. Men nam niet de tijd een toegangsdeur volledig te openen, met gevolg een kleine beschadiging er op.
Slechte of niet communicatie tussen personeel ter plaatse en hoofdzetel (wij moesten zelf deze communicatie voeren via onze telefoonlijn).
Paul Boon
Kapellen

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Klantenservice hoofdkantoor
Landelijke aanbiedingen ipv afhankelijk van (humeur van) vestiging(smanager).
Eduard
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten

4 jaar geleden in de winkel in Kalmthout een tuinset gekocht. De tafel werd al niet tegelijkertijd met de stoelen bezorgd. De stoelen kostten meer dan € 150 per stuk.
Nu, na vier jaar, zakken we stuk voor stuk door de stoelen wegens een constructiefout. Maar wat zegt de klantenservice? “U heeft maar 3 jaar garantie, dus we kunnen niks voor u doen.” Waardeloze zaak! Koop er niks want het levert je alleen een grote teleurstelling op.
Lilliane
Ossendrecht