Website: https://www.buitenhof-tuinmeubelen.nl/
Adres: Borchwerf 35 4704 RG
Plaats: ROOSENDAAL

Buitenhof Tuinmeubelen

Pluspunten
Erg vriendelijk personeel
Levering bevat 1 defect deel datvervangen moet worden. Nalevering duurt erg lang.
Michel
Linne

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Freundliche Beratung, Lieferung ok, Ware ok.
Es gab leider keinen Hinweis darauf das gegen eine Gebühr ein Vollservice möglich gewesen wäre. Wir hätten diese Gebühr gerne gezahlt und so u.a. das Problem der recht umfangreichen Verpackungsmüllentsorgung nicht gehabt.
Stefan
Duisburg/Deutschland

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
Bij verkoop en levering en communicatie loop alles prima bij deze organisatie, echter als het op garantie aankomt geven ze niet thuis. Een mooie dure tafel gekocht die vanaf het begin gebreken vertoonde, dit werd zeker adequaat opgepakt echter krijgen wij een schitterende teak houten tafel met inzetblokken terug.
Verantwoordelijkheid nemen wanneer een artikel niet goed is en niet bij een mooie tafel van 3.20m blokken erin zetten en dan vermelden :
We hebben de foto’s laten beoordelen door zowel de directie als onze teamleider.
Dit is de manier waarop wij oneffenheden in de bladen herstellen.
De blokjes hebben dezelfde kleur als de rest van de tafel en steken verder ook niet uit.

U heeft ook zeker de garantie volgens de CBW garantievoorwaarden op uw meubelen.
Johan van Belzen
Sleeuwijk

Pluspunten
Verantwoordelijkheid nemen wanneer een artikel niet goed is en niet bij een mooie tafel van 3.20 blokken erin zetten en dan vermelden :
Dit is de manier waarop wij oneffenheden in de bladen herstellen.

Sleeuwijk
25/11/2017

Pluspunten
Uitgebreide collectie tuinmeubelen. Prettige bediening. Goede service.

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
Goede en keurig geholpen en een prima service

Corrie
Middelburg

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Stipte afleverings- datum en tijden.
Verpakkings methode is optimaal.
Klant vriendelijk tijdens verkoop en aflevering

Toon
Landgraaf

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Duidelijke communicatie en eerlijke prijzen
Bianca
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 06/12/2017

abdullah
tilburg

Pluspunten
Goed om gaan met klachten van klanten is ruim onvoldoende. Door zelfgemaakte montagefout (tafel) geen enkele reactie na veelvuldig contact te hebben gezocht. En na de zoveelste poging eindelijk iemand gesproken, die ons niet verder heeft kunnen helpen. Niet professioneel.
Frank
Houten

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Werden vriendelijk en rustig geholpen. Mooie toonzaal met veel tuinmeubelen dus een grote sortering.
n.v.t.