Website: www.budgetparkingschiphol.nl
Adres: Beech Avenue 54 1119 PT
Plaats: Schiphol-Rijk
Telefoon: 0900 - 279 0000

Budgetparking Schiphol: Veilig, makkelijk én goedkoop parkeren bij Schiphol. Tot 50% goedkoper parkeren vlakbij Schiphol!

Budgetparkingschiphol.nl
7.6

Pluspunten
Gewoon wat je ervan verwacht, opgehaald en op de juiste plek weer afgezet. Top

Guy
Stabroek

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Prijs - kwaliteit verhouding.
Toegang tot parkeerterrein
Shuttleservice
Betaalmogelijkheden
Navigatieadres klopt niet en ook de opstapplaats bij Schiphol is onjuist. Dit is vervelend en geeft verwarring.
Dus aanpassen!!!
Op alle plaatsen verharde (asfalt/ klinkers) vlakke ondergrond.
Henny Artz
Ottersum

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Goedkoop

G Mantel
Veghel

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Prima vervoer. Met de code op de reservering ging het hek vlot open.
De bus op zowel de heen als terugreis was snel ter plekke
Het was even zoeken naar een vrije parkeerplaats.
Wanneer je geboekt hebt is er toch echt wel plaats?
Hanna
Berkenwoude

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Snelle nette service
Directe verbinding bij retourvlucht. We moesten 1x overstappen
Perry
Gendt

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Het boeken op internet. De parkeerplaatsen. Wachttijd parkeerplaats naar Schiphol.
Parkeren al jaren via budgetparking/quickparking. De service gaat achteruit. Je ziet de wachttijden bij terugkomst vanaf Schiphol toenemen. Nu weer 30 minuten gewacht tot de bus er was. Vervolgens 20 minuten gewacht voordat de chauffeusse vertrok omdat zij op haar dooie gemak alle kaartjes door de bus ging scannen en een praatje ging maken. Vervolgens heeft ze een kwart maar niet meer gedaan omdat ze het overzicht verloor. De tijd is te lang voor de korte afstand naar de parkeerplaats.
Paul
Malden

Pluspunten

Een wachtlijn maken zodat degene die laatst komt niet als eerste in de bus stapt.
Vervoorr

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Goede shuttle service
Annie
Bolsward

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Midden in de nacht bij Schiphol opgehaald door een uiterst correcte chauffeur die nog de nodige tips gaf hoe om te gaan met slagbomen etc. op terrein. Bijzonder vriendelijk en zorgvuldig.

Hans
Delden

Pluspunten

Onze vlucht was vertraagd, hierdoor kwamen we een dag later aan op Schiphol. We hebben dat onmiddellijk per sms gemeld. Geen antwoord gekregen. Bij aankomst op de parkeerplaats bij de betaalautomaat geprobeerd de extra dag te betalen. Zowel met de barcode als na het invoeren van het reserveringsnummer werd ons een prettige vlucht gewenst maar konden we niet betalen. Bij de slagboom wordt aangegeven dat bijbetalen via de betaalautomaat kan. Dat is dus niet het geval. Het 06 nummer dat bij de slagboom als hulpnummer werd opgegeven werd niet opgenomen. Het 020 nummer voor noodgevallen op onze reserveringsbevestiging gaf alleen een ellenlang keuzemenu waar we niets aan hadden. Wel de openingstijden van het kantoor. Noodgevallen kunnen zich dus kennelijk alleen tijdens kantoor uren voor doen. Uiteindelijk hebben we moeten wachten tot de shuttlebus van Schiphol terug kwam en we bij de chauffeur konden betalen. Het uitrijden heeft ons ruim een half uur meer gekost dan nodig geweest was dan wanneer we bij de betaalautomaat hadden kunnen betalen. Slechte service dus.
Jan
Zwartewaal