Website: www.budgetparkingschiphol.nl
Adres: Beech Avenue 54 1119 PT
Plaats: Schiphol-Rijk
Telefoon: 0900 - 279 0000

Budgetparking Schiphol: Veilig, makkelijk én goedkoop parkeren bij Schiphol. Tot 50% goedkoper parkeren vlakbij Schiphol!

Budgetparkingschiphol.nl
7.7

Pluspunten

Onduidelijke bevestiging, totaal niet helder wat het juiste adres is waar je moet parkeren.
De stappen die je moet volgen als je eenmaal geparkeerd staat kloppen ook niet; via de intercom kregen we geen contact, het 06 nummer dat we in die gevallen moesten bellen was ook onbereikbaar. Erg slecht allemaal.
Nikol

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
reservering tevens papieren waren super snel binnen
noodnummer 0621480055 was om 04.21 niet bereikbaar
Nandkumar

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Toen we het vliegtuig uit kwamen en de chauffeur belden, stond deze al gereed en konden direct instappen
Wij stonden geparkeerd bij de studio's in Aalsmeer. Even lastig te vinden maar toen we er eenmaal waren mooi plekje vooraan in de garage. Toen we even later op de bus stonden te wachten,zagen we een klein bordje met daarop de tekst dat je op 4 hoog moest parkeren....
Dit zou iets duidelijker kunnen. Ik heb mijn auto lekker op de begane grond laten staan overigens...
Jan Vermaazen
Assen

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Bij terugkomst stond de bus klaar
Veel minder auto's toe laten op het terrein. Mijn auto moest of ergens in een modderpoel tussen keien en hoog gras staan of dubbel geparkeerd waar er zo een deuk in gereden kon worden.
Ook zit de pendelbus overvol en weet de chauffeur niet met het gaspedaal om te gaan.
Dave
Denekamp

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Vriendelijke Chauffeurs

Jim
's-Gravenzande

Pluspunten

Terugreis verliep niet zoals we gewend waren:
Op Schiphol zeker meer dan 30 minuten moeten wachten, en toen we langs het kantoor van Quikparking reden stond daar een lege bus voor het gebouw.
Reinder

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
was echt een snelle breng- en haal service, ruime busjes. Dus prima
Misschien de ophaalprocedure iets duidelijker formulieren, sectie A9-13 was voor mij totaal onbekend en de medewerker aan het telefoon legde dit ook niet verder uit.
Marion

Pluspunten

Adres locatie s , word door navigatie niet gevonden . Waardoor er snachts veel mensen aan het zoeken zijn. Toen we een vestiging vlakbij hadden gevonden stond daar de deur open .. Maar er was niemand te vinden op de intercom werd niet gereageerd en op het tel nr wat je dan kan bellen krijg je een bandje over kantoortijden . Na lang wachten en ondertussen een hele rij mensen , kwam er gelukkig een bus . Waarvan de chauffeur ons kon vertellen waar we heen moesten . Op locatie ook weer ruim een half uur moeten wachtten . Heel naar als je op een vreemde plek bent snachts en weet dat je ook op tijd moet zijn voor het inchecken. shuttle vanaf Schiphol naar locatie s ging wel goed .
Martijn
Hilversum

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Busdienst was er snel bij.
waarmaken wat je communiceert! Er werd dubbel geparkeerd en er was gewoon geen ruimte.

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Vlotte transfer en prima plek! Duidelijke communicatie.
Ingang vinden was nog een beetje lastig. Parkeerterrein mag iets netter. Bestraat?