Website: www.budgetparkingschiphol.nl
Adres: Beech Avenue 54 1119 PT
Plaats: Schiphol-Rijk
Telefoon: 0900 - 279 0000

Budgetparking Schiphol: Veilig, makkelijk én goedkoop parkeren bij Schiphol. Tot 50% goedkoper parkeren vlakbij Schiphol!

Budgetparkingschiphol.nl

Pluspunten

De terugreis ruim een half uur moeten wachten op de bus. Telefonisch contact gehad met de centrale. moest de chauffeur aanspreken en die vertelde me dat het etenstijd was en daarom moesten we zolang wachten inmiddels was het 19:55. te gek voor woorden.
H.R.
Halsteren

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Arnoud

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten

de wachttijd bij ophalen was ruim 1 uur! op uw website staat binnen enkele minuten. uw chauffeurs waren brutaal, moet u maar eerder komen etc. totaal geen inlevingsvermogen als je daar maar staat te wachten en wachten
Nico
Castricum

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Inchecken en aflevering bij schiphol
Alles prima geregeld.
Ophalen was een dikke onvoldoende we hebben 1uur en 10 minuten moeten wachten voordat we eindelijk werden opgehaald kennelijk reed er maar 1 taxi
Cees
Metselaar

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
De heenweg ging goed. Aardige chauffeur en netjes op tijd.
De terugweg was enorm slecht! We hebben 50 minuten op een shuttle moeten wachten. De chauffeur was erg onvriendelijk, het telefoonnummer was niet meer te bereiken. Hij gaf aan dat hij alleen aan het rijden was, wat ons erg vreemd in de oren klonk, aangezien er 15 mensen stonden te wachten om opgehaald te worden. Alle passagiers geven een verwachten aankomsttijd op, het moet dus makkelijk zijn hier op te plannen. De slechte service van de terugreis heeft er voor gezorgd dat wij nooit meer bij budgetparking zullen reserveren en die ook niet aanraden bij anderen.
Jansen
Best

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
We hebben nauwelijks hoeven wachten op de heen- en terugreis. Super geregeld! Ook makkelijk te vinden.

Miranda
Reusel

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
Op heenreis prima service. Op terugreis echter ruim een uur in de kou moeten wachten. Er was een chauffeur ziek waardoor maar 1 busje reed.
Zorg dat je reserve-chauffeurs achter de hand hebt zodat je snel de wachtende klanten kunt bedienen bij uitval van een van de chauffeurs.

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
Relatief goedkoop. Makkelijk te boeken via internet.
Beter wachtomstandigheden op de parkeerplekken. Vooral bij kou en veel wind duurt het wachten daardoor gevoelsmatig erg lang. Op te lossen door de wachthokjes dicht te maken.
klant

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Prima parkeerplaats, werkt met slagboom en scan, geeft veilig gevoel. Nette grote bus. Ook op terugweg vanaf Schiphol is de bus goed herkenbaar. Je bent met ongeveer vijf minuten vanaf de parkeerplaats op Schiphol.
De initiële vindbaarheid. Wij hadden gereserveerd 'Budget parking'. Dit bleek later onderdeel te zijn van 'Quick parking'.
Bij het zoeken naar de parkeerplaats zagen wij in het donker alleen Quick parking staan. Later bleek dat budget parking op dezelfde paal stond, maar dan onderaan. Dat is in het donker niet zo goed te zien.
Tip: communiceer duidelijk dat je de reserveringsbevestiging goed moet bewaren, omdat je die als je weggaat moet scannen om de slagboom weer te openen.
Mirjam

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Afstand naar vliegveld
Te weinig plaats voor het aantal mensen waardoor er lange wachttijden zijn.
Een extra/grotere taxi kon niet geregeld worden.
Gianna
NIJMEGEN