Bedrijfsgegevens

Website: www.josdijkman.nl
Adres: Posthoornweg 6a 8152AZ
Plaats: Lemelerveld
Telefoon: 0572-372640

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Bromfietshandel Jos Dijkman
totaal score
9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
619 beoordelingen (12 maanden)
683 beoordelingen (totaal)
3541 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (455)
21% (127)
3% (16)
2% (10)
2% (10)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Bjorn
Zetten

Gepubliceerd op: 25/03/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
9
Verbeterpunten
0
Dirk Van Ryzeghem
Merelbeke

Gepubliceerd op: 24/03/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Een geweldige winkel waar je alle spullen krijgt voor je scooter, snelle service! En heel erg behulpzaam
Verbeterpunten
 
Stephan
Geleen

Gepubliceerd op: 24/03/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
geweldige service.
Hele brede kennis.
Goed advies.
Strakke prijzen.
Snelle levering.
Verbeterpunten
geen.
Maarten
holten

Gepubliceerd op: 23/03/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
 
Carlo
Nieuwlande

Gepubliceerd op: 23/03/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
geen enkele te bedenken
Verbeterpunten
zorgen dat website actueel is en materialen ook daadwerkelijk voorradig zijn. Of zelfs te leveren zijn.
klanten niet voorliegen
fouten toegeven en niet naar de klanten toeschuiven
klanten niet op pakket laten wachten terwijl deze niet verstuurd is, kost klanten ook een vrije dag.
Indien klant de order annuleert omdat jullie niet kunnen waarmaken wat jullie beloven, handel dan de terugbetaling snel af en laat klant dan ook niet lang wachten.
Klantvriendelijker zijn aan de tel, misschien begrip opbrengen dat een klant vrij neem om pakket te ontvangen. Volgens bericht wel verstuurd, volgens klantenservice niet verstuurd. echt vreemd.

zit nog steeds op teruggave van het geld te wachten.
Antwoord Bromfietshandel Jos Dijkman
Beste Ronald,

Ik heb u een aantal keren proberen te bellen, en ik heb u geprobeerd te mailen. Helaas krijg ik de voicemail, en de mail terug omdat deze onbezorgbaar is.

De kickstarterdeksel die u besteld had bij ons lag inderdaad niet in ons magazijn. Dit omdat ik deze apart had gelegd om terug te geven aan de leverancier. Wij hebben hier namelijk veel problemen mee gehad waardoor wij ze niet meer willen verkopen.

Ik ben ze vergeten uit te zetten op onze webshop. Onze excuses daarvoor.

Ik zou graag nog even telefonisch of per mail contact met u willen hebben om dit alsnog met u op te lossen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Bromfietshandel Jos Dijkman
ronald
vlissingen

Gepubliceerd op: 23/03/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
snelle levering, goede klantenservice en de producten doen aan verwachting
Verbeterpunten
 
Mark
Almkerk

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Perfect service
Verbeterpunten
 
jeffrey
stroobos

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering en goed product
Verbeterpunten
Handleiding voor een uitlaat monteren zou handig zijn want ik heb 4 uur staan klootzakken omdat ik niet wist hoe hij precies moest. Voor de rest was ik tevreden
Jarno
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
ze hebben je heel goed om iest er van te weten of te kopen.
Verbeterpunten
 
dylan
Lopik

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer