Website: http://brillenglazen.net/
Adres: Handelsweg 14 9482 WE
Plaats: Tynaarlo
Telefoon: +31 50 211 36 71

Brillenglazen.net

Pluspunten
Toegankelijkheid; betrokkenheid; flexibiliteit
Tempo
Rob Van Der woude
Nieuwerkerk aan den IJssel

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Vond het eerst best spannend of het wel een betrouwbaar bedrijf zou zijn, maar dit blijkt het zeker te zijn. Er wordt ook steeds snel geantwoord via de mail op vragen. Fijn bedrijf!
Ze hebben mijn oude zonnebril voorzien van nieuwe glazen. Het ziet er weer prima uit en kijkt goed. Ze hebben ook de sterkte uit mijn oude glazen gehaald.
Dus echt een aanrader als iemand ooit alleen zijn glazen wilt vervangen.

Daphne

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Gerard

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Opticien 2 brilglazen op sterkte €599 andere opticien €328. Voor twee glazen brillenglazen.net €135 binnen 1 week bril terug perfect en dat voor deze prijs
In tegenstelling tot hetgeen was aangegeven geen terugkoppeling gehad dat bril bij hun binnen was gekomen navraag gedaan direct excuus mail en terugkoppeling gekregen. bril binnen afgesproken termijn terug ontvangen.
Paul mutsaarts

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Werkt handig, bril vrij snel weer terug

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Snelle service
Voor nu niks

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
prima communicatie, prettige klantvriendelijkheid
Extra aandacht voor multifocale glazen, met name verloop van veraf naar dichtbij. Ook aandacht voor plaatsing van het glas, d.w.z. optimale leesdeel zit in mijn geval onder tegen de rand van het montuur, waardoor de bril eigenlijk niet bruikbaar is.
Antwoord Brillenglazen.net
Inmiddels is er contact geweest, hebben we de klacht aangehoord en hebben deze in behandeling genomen.
Wij zijn voornemens om de klacht op te lossen en hebben even de tijd gegeven voor een juiste analyse van de oorzaak.
Arie

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Supermakkelijk om zo online brillenglazen te bestellen. Duidelijk proces en snel geregeld. Toen ik met vragen belde kreeg ik direct iemand aan de telefoon en werd ik goed geholpen. De prijs is trouwens ook ongelooflijk en de bril was sneller dan verwacht weer terug. Perfect.
Om te bepalen waar je ooglens precies in de bril valt moet je een foto maken, vlak bij je gezicht met je bril op en recht van voren. Ik twijfelde of mijn foto goed waar, dus ik heb even gebeld voordat ik de bril met de post verzond. Ik begreep dat er nog duidelijker instructies voor de foto komen. Aan de andere kant was het ook wel goed om even iemand te spreken.
Yvon

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Snel
Telefoontje was wel grappig, maar iets te familiair.
Antwoord Brillenglazen.net
Jammer dat u het gesprek als familiair heeft ervaren, wij zijn een enthousiast team en dat gevoel neemt alleen maar toe bij iedereen.

Als bedrijf zijn wij daar ontzettend blij mee en we vinden het prima dat dat ook uitgedragen wordt.
Internet is al een beetje kil, wij vermengen het graag met een beetje warmte en persoonlijkheid.

In ieder geval bent u blij met het resultaat van uw nieuwe houten Hoentjen bril, de nieuwe glazen pasten perfect.

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Cornelis