Website: www.bricoflor.nl
Adres: Hochstra├če 10 42105
Plaats: Wuppertal
Telefoon: 0031 433020090

BRICOFLOR is een online webshop die alles wat met vloeren te maken heeft aanbied! Of het nou om pakket, laminaat, PVC laminaat of garagetegels gaat, bij ons bent u altijd aan het juiste adres!

Bricoflor
7.8

Pluspunten
Keurige klantenservice, snelle levering en netjes, zorgvuldig verpakt.
Vast bedrag voor verzendkosten ipv per besteld artikel.
Antwoord Bricoflor
Bedankt voor de feedback!
B
Papendrecht

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Heel vriendelijk en snel
Bij een-van-de-tegelsoorten had betere informatie moeten staan over het formaat (de Venezia antraciet en beige. Ondanks dezelfde naam is het formaat verschillend. Dat is verwarrend als je de tegels wilt combineren. Bricoflor reageerde snel en paste de informatie aan! Mooi dat er lik-op-stuk gereageerd wordt.
Antwoord Bricoflor
Bedankt voor de feedback! Dit is inmiddels aangepast en aangegeven bij de bulletpoints. Ik hoop dat het allemaal toch gelukt is :)
Delft

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Heel vriendelijk en snel

Delft
07/11/2018

Pluspunten
Duidelijke website, gemakkelijk om te bestellen, vlotte levering volgens afspraak.

Antwoord Bricoflor
Bedankt voor de feedback!
Nadine
Drongen

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Aardig geholpen door de telefoniste.
Ik wacht al een week op mijn geld, en dat vind ik erg langs duren.
Antwoord Bricoflor
Het geld is teruggestort, alleen duurt dit even voordat u het ontvangt. Bedankt voor de feedback!
Roos
Wormer

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Klantgericht
Vriendelijke benadering
Goede communicatie
Bereikbaarheid wanneer je telefonisch contact kan opnemen en welke dagen
Dank voor de feedback!
Wanda

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
De contactpersoon aan de telefoon voor Nederland, Jasmine krijgt van ons 5 sterren! Pakt de vraag direct op en daarmee de vraag direct doorspeelt naar Bricoflor! Daarmee bewerkstelligde zij een perfecte afhandeling van onze bestelde order!
De levering prima, waarbij er van te voren contact wordt genomen wanneer de order wordt geleverd!
De site van Bricoflor mag wat ons betreft wel wat meer up to date worden bijgesteld! Sommige producten zijn n.l. niet meer in stock!
Antwoord Bricoflor
Hartstikke bedankt!! Super goed en leuk om te horen :). En dank je wel voor de tip, we zullen werken aan de website!

Yasmine
I. en J. van der Born
Winterswijk-Henxel

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Bedankt!
Mike Cantelberg

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Weet ik nog niet
Weten waar je het over hebt. We hebben de bestelling nog niet geleverd gekregen
Dus hoe de vloer bevalt???
Geen idee, ik hoop goed
Annet
Ermelo

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Er is iets geleverd, maar niet wat ik besteld had.
Verkeerde kleur (en verkeerde serie) vloer geleverd en konden dit vervolgens niet op tijd (ivm mijn verhuizing en opgezegde huur van oude woning) oplossen/omruilen. Daarom heb ik de verkeerd geleverde vloer maar laten leggen, maar ter compensatie voor deze fout niets gekregen. Zelfs na veelvuldig mijn beklag daarover te hebben gedaan kreeg ik geen korting, niks. Ook slecht dat ze je geen tijdvak kunnen aangeven van levering, waardoor je de hele dag moet gaan zitten wachten totdat de vloer geleverd wordt.
Antwoord Bricoflor
Bij de controle in ons warenhuis bleek al dat het een andere vloer was. Na contact met de leverancier zou dit dezelfde vloer zijn met een nieuwe naam vanwege marketing technische redenen.
Toen u aangaf dat het een andere kleur was hebben wij zo snel mogelijk de juiste vloer proberen te leveren. Dit was niet meer mogelijk omdat de verkeerde vloer al gelegd was.
De vloer die u binnen kreeg heeft een veel hogere waarde. Wij zijn u tegemoetgekomen door dat niet in rekening te brengen.
U had een levering op een vaste dag. Bij normale leveringen zou u worden gebeld om een leverdag en tijdvak af te spreken.
Bedankt voor uw feedback, wij doen ons best om de service perfect te maken!
Annabel
Zeist

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Super snelle antwoord op onze vragen. Perfecte service. Snelle levering en produkt in perfecte staat. Kont niet beter. Besten dank!
Nieks
Antwoord Bricoflor
Dank je wel voor de feedback!
Joyce
Kapellen