Website: http://www.bricliving.nl/
Adres: Dr Hermansstraat 12 3971 CK
Plaats: Driebergen-Rijsenburg

WOONWEBSHOP VOOR STOERE WOONACCESSOIRES EN MEUBELS

BRIC.Living is een woonwebshop voor stoere en eigentijdse woonaccessoires, waarmee je heel eenvoudig een nieuw interieur creëert. Geen poespas of tierelantijnen, maar mooie, basic woonartikelen met soms net dat beetje extra’s.

WOONMERKEN
BRIC. heeft wat ons betreft de mooiste Deense, Nederlandse en Belgische woonmerken, die ook nog eens betaalbaar zijn: House Doctor, Bloomingville, Mrs Bloom, D&M Depot, Woood, Be Pure, Hubsch etc.

SHOP OP KLEUR
Uniek bij BRIC. zijn de combinaties woonaccessoires op kleur. Combinaties die bij elkaar passen maar die ook heel mooi staan bij de meeste tinten van de huidige interieurs. Kies je accentkleur, maak een keuze uit de verschillende items, die onderling allemaal matchen met elkaar. Zo kun je met een paar muisklikken je interieur omtoveren tot die fijne plek, waar je thuiskomt.

Eigenlijk biedt BRIC. dus de "bouwsteentjes" in combinaties aan. Combinaties waarmee jij je interieur kunt restylen. Oftewel, Basic Restyle Interior Combinations. BRIC.

Kortom, BRIC. combineert, jij varieert. En jij blijft aan zet! Afhankelijk van je budget en smaak, kies jij de ideale combinatie. Dit zie je altijd en overal goed zichtbaar op onze site www.bricliving.nl met inspirerende foto’s. De gekozen producten worden met zorg geleverd en… het pakket is altijd een cadeautje om te krijgen. Jouw huis wordt jouw thuis, dat beloven we!

Wij wensen je veel plezier bij het shoppen.

BRICLiving
1972 keer bekeken

Pluspunten
Prima communicatie, goed verpakt en handgeschreven kaartje erbij.

Michelle

Gepubliceerd op: 30/11/2017

Pluspunten
Handgeschreven kaartje en leuk ingepakt
Retourneren moet makkelijker niet met een formulier wat geprint moet worden en veel informatie om in te vullen.
Antwoord BRICLiving
Dank je voor je mooie review en je tip! We zullen eens kijken naar het retourproces. Misschien dat alleen een email met wat toelichting volstaat. Goed om over na te denken. Dank je!
D. De loome

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Een tweede Hubsch poef besteld. Helaas was ik vergeten de 10% sinterklaaskorting te gebruiken. Gevraagd of dat nog kon worden hersteld. Ik kreeg binnen een uur (op zondag!) een creditnota toegestuurd. Wat een goede service!

Linda

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten
Snelle levering. Netjes bezorgt. Dik tevreden met het product!

Ans
Kootwijkerbroek

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Snelle levering, heel leuk ingepakt en ze schrijven er een kaartje bij waardoor het heel erg persoonlijk wordt. Daar houd ik van! Ik ben echt heel erg blij met mijn kussens. Ze zijn prachtig!
Misschien een link die je meteen doorverwijst naar PostNL waar je geen gegevens meer hoeft in te vullen als je op de track and trace code klikt. Verder geen verbeterpunten want ben erg tevreden.
Antwoord BRICLiving
Dank je Danique! Fijn om te horen dat de aankoop naar wens is. Wat betreft je verbeterpunt, dank je voor de tip! We gaan kijken wat we hiermee kunnen doen (technisch gezien ook).
Danique
Oosterhout NB

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Overzichtelijke website, vriendelijk telefonisch contact, snelle levering met persoonlijke notitie! Zeer klantvriendelijk!

Alice
Oss

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Sanne

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten
Goed verpakt en snel in huis
Bij de verkoop van plankjes en wandboxjes graag ophang materiaal etc. erbij doen.
Toon v.d. Sanden
Someren

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Aandacht voor de klant
Vlotte levering
Goede communicatie

Susan

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Snel in huis, goed verpakt en met een leuk handgeschreven kaartje. Fijn net even die persoonlijke touch!
Vooral zo door blijven gaan
Marielle
Berkel en Rodenrijs