Bedrijfsgegevens

Website: www.breedbandwinkel.nl
Adres: Noordeindseweg 228C 2651LK
Plaats: BERKEL EN RODENRIJS
Telefoon: 0800 - 0160

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor internet, bellen en tv. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met 15 jaar ervaring en meer dan 370.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Breedbandwinkel.nl
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
399 beoordelingen (12 maanden)
626 beoordelingen (totaal)
6881 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
64% (257)
33% (130)
2% (9)
0% (1)
1% (2)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kim
Best

Gepubliceerd op: 15/12/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
snel en duidelijk
Verbeterpunten
geen
Marc
Rhenen

Gepubliceerd op: 15/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Vriendelijk te woord gestaan, snel geholpen en goed advies gekregen
Verbeterpunten
 
Jeroen
Enschede

Gepubliceerd op: 15/12/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Heb geen positief punten
Verbeterpunten
Via breedbandwinkel een Ziggoaanbod besteld. Helaas is de aktie waarop je klikt en besteld NIET de aktie of de aanbod maar totaal een ander bedrag. Voel me misleid en bedrogen. Op de emailberichten wordt niet gereageerd en de telfefoniste is erg koud en zakelijk en schuilt zich achter de voorwaardes en de kleine lettertjes.
Voor mij nooit meer een bezoek bij breedbandwinkel en zal alles behalve een tevreden ambassadeur zijn voor breedbandwinkel!
Antwoord Breedbandwinkel.nl
Beste heer,
bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben het ondertussen nagevraagd bij Ziggo en uw bestelling staat exact zo in hun systeem zoals bij ons aangevraagd. Ook zien wij geen verdere communicatie tussen onze klantenservice en u over uw bestelling. Weet u zeker dat u ons hierover heeft gesproken en dat niet Ziggo u slecht te woord heeft gestaan?

Wij nemen nog telefonisch contact met u op om te controleren of alles ondertussen naar wens is en of wij samen met Ziggo nog iets voor u kunnen betekenen.

Mocht u wegens de verwarring een mogelijkheid zien uw beoordeling aan te passen, dan zien wij dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
Breedbandwinkel klantenservice
Affi
Ede

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
goed bereikbaar en goede prijzen.
Verbeterpunten
Personeel nog beter instrueren.
Dame die ik aan de lijn had zei me dat ik bij Tele2 geen programma's kon opnemen.
Toen zei ik dat ik dat wel had gezien op de site van Tele2, ze corrigeerde toen en zei sorry.
Elly
Nijmegen

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goeie service
Geeft goeie adviezen
Luisterd naar de klant
Verbeterpunten
 
J.C.
DINTELOORD

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Overzichtelijke website
Snel bericht van de provider van mijn keuze
Doet wat ze beloofd-> direct het extraatje bij de eerste mail.
Verbeterpunten
 
Mirandavan Luling
Haarlem

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
S
Vlissingen

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Voor de eerste keer contact gehad met dit bedrijf. Vriendelijke behandeling en alle vragen werden voor zover nu beoordeeld kan worden naar tevredenheid beantwoord.
Verbeterpunten
 
Marty
Houten

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelgeregeld EN leuke actie!
Verbeterpunten
geen
Klant

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer