Website: www.breedbandwinkel.nl
Adres: Noordeindseweg 228C 2651LK
Plaats: BERKEL EN RODENRIJS
Telefoon: 0800 - 0160

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor internet, bellen en tv. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met 15 jaar ervaring en meer dan 370.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!

Breedbandwinkel.nl

Kim
Best

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
snel en duidelijk
Marc
Rhenen

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Vriendelijk te woord gestaan, snel geholpen en goed advies gekregen

Jeroen
Enschede

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Heb geen positief punten
Via breedbandwinkel een Ziggoaanbod besteld. Helaas is de aktie waarop je klikt en besteld NIET de aktie of de aanbod maar totaal een ander bedrag. Voel me misleid en bedrogen. Op de emailberichten wordt niet gereageerd en de telfefoniste is erg koud en zakelijk en schuilt zich achter de voorwaardes en de kleine lettertjes.
Voor mij nooit meer een bezoek bij breedbandwinkel en zal alles behalve een tevreden ambassadeur zijn voor breedbandwinkel!
Antwoord Breedbandwinkel.nl
Beste heer,
bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben het ondertussen nagevraagd bij Ziggo en uw bestelling staat exact zo in hun systeem zoals bij ons aangevraagd. Ook zien wij geen verdere communicatie tussen onze klantenservice en u over uw bestelling. Weet u zeker dat u ons hierover heeft gesproken en dat niet Ziggo u slecht te woord heeft gestaan?

Wij nemen nog telefonisch contact met u op om te controleren of alles ondertussen naar wens is en of wij samen met Ziggo nog iets voor u kunnen betekenen.

Mocht u wegens de verwarring een mogelijkheid zien uw beoordeling aan te passen, dan zien wij dat uiteraard graag.

Breedbandwinkel klantenservice
Affi
Ede

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
goed bereikbaar en goede prijzen.
Personeel nog beter instrueren.
Dame die ik aan de lijn had zei me dat ik bij Tele2 geen programma's kon opnemen.
Toen zei ik dat ik dat wel had gezien op de site van Tele2, ze corrigeerde toen en zei sorry.
Elly
Nijmegen

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Goeie service
Geeft goeie adviezen
Luisterd naar de klant

J.C.
DINTELOORD

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website
Snel bericht van de provider van mijn keuze
Doet wat ze beloofd-> direct het extraatje bij de eerste mail.

Mirandavan Luling
Haarlem

S
Vlissingen

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Voor de eerste keer contact gehad met dit bedrijf. Vriendelijke behandeling en alle vragen werden voor zover nu beoordeeld kan worden naar tevredenheid beantwoord.

Marty
Houten

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Snelgeregeld EN leuke actie!

Gepubliceerd op: 06/12/2018