Website: https://www.brandzaak.nl/
Adres: Singaporestraat 46 3047BE
Plaats: Rotterdam

Brandzaak Koffie
9.5

Pluspunten
Niets aan te merken op de kwaliteit van de koffiebonen en het aanbod hiervan
Ik heb 3 avonden moeten wachten op mijn pakketje. Dit is vooral vervelend omdat ik speciaal hiervoor ben thuisgebleven.
Het had volgens de Track & Trace moeten komen, maar vervolgens komt het gewoon niet. PostNL is rond deze tijd ook allang dicht (zouden uiterlijk 21:00 bezorgen maar springt pas rond 23:00 van 'onderweg' af, wat ervoor zorgt dat ik ook geen nieuwe dag/tijd kan kiezen; dit kan tot 22:00). Volgende dag 'komen' ze ook weer op dezelfde tijd.. of ook niet. PostNL zelf weet ook niks en zegt eigenlijk dat ik maar af moet wachten.. dus hun support is voor het grootste deel waardeloos. Pas op de 3e dag kwam de bezorger, dit was rond 23:00 in de avond, wat ik persoonlijk veel te laat en absoluut niet prettig vind.

Ik begrijp dat dit niet direct een minpunt is voor Brandzaak, eerder voor de bezorgdienst, maar desalniettemin werken zij samen met PostNL, waar het vrijwel nooit goed kan gaan. Mocht het zo zijn geweest dat de verzendkosten gratis waren, of in ieder geval boven een lagere threshold ( het ligt nét iets boven de prijs van een zak bonen van 1kg, 2 soorten uitgezonderd) waardoor ik niet een extra zak koffiebonen hoefde te bestellen om de verzending gratis te krijgen, was het een ander verhaal geweest, maar dat is niet het geval.
Antwoord Brandzaak Koffie
Beste Rick,

Hartelijk dank voor de beoordeling. Vervelend en begrijpelijk dat je de bezorging als niet prettig hebt ervaren. Ondanks dat wij daar niet altijd een directe invloed op uit kunnen oefenen, voelen wij ons daar wel verantwoordelijk voor.

Wij nemen contact met je op en hopen dat wij dit vervelende geval kunnen compenseren.

Groeten,
Brandzaak