Website: http://www.bovenmenshop.nl
Telefoon: (0597) 412458

Boven Menshop
5.3

Pluspunten

Transparantie en communicatie als een bestelling niet goed gaat/toch niet op voorraad is. De klant niet niet zelf overal achteraan laten gaan.
Ik ben meer dan 2 weken bezig geweest en uiteindelijk nog steeds geen jas. Gevolg is dat na 2 weken bij alle andere winkels deze jas in mijn maat ook uitverkocht is. Als er door boven mensmode eerder communiceert was, had ik elders mijn jas nog kunnen kopen.
Rens oorthuis
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
kwaliteitskleding
reageren op mails met vragen en niet na 10 dagen de klant er achter laten komen (zelf maar gebeld) dat alles via een ander bedrijf loopt die hun heeft overgenomen

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en heb ook nog niks gehoord.

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten

op de site staat vermeld dat de levering 1-3 dagen zal duren. In dit geval was de levering meer dan een week en geen terug koppeling waarom het nu zo lang duurt.

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
Vriendelijke behandeling door de telefonische servicedesk bij navragen verzendinggegevens.
Probeer het inzicht in verzendinggegevens makkelijker toegankelijk te maken voor zowel mij als klant als de servicedeskmedewerker(s).

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
Geen. Waardeloos. Geld is afgeschreven. Na 10 dagen niets ontvangen.
Winkel verwijst je naar klantenservice. Klantenservice is niet bereikbaar en reageert ook niet op email.
Stop met online verkoop of wordt een betrouwbaar bedrijf.
Visser
Broek in Waterland

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Vriendelijke en goed adviserend medewerkers.
Ook de koffie smaakte goed.

Sjoert
Winschoten

Gepubliceerd op: 16/12/2017

Pluspunten
Snelle en goede levering.

Hofman
Appingedam

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten
Heb geen positief kunnen ontdekken
Boven menshop is blijkbaar nog niet toe aan goed laten functioneren van een webshop. Op zaterdag bestelt en betaald, na 3 werkdagen nog niets gehoord omtrent de verzending. Daarna 4 x geprobeerd te bellen met de webshop in Assen, werd niet opgepakt. Uiteindelijk de winkel in Winschoten gebeld, wisten van niks en gaven mij
wederom het nummer door in Assen. Werd weer niet opgepakt. Daarna nog een paar keer gebeld rond de middag, nog geen telefonisch contact. Uiteindelijk heb ik toch maar de winkel in Winschoten gebeld en gevraagd of ze daar de bewuste jas ook hadden. Ja, die hadden ze. Jammer dat je dan zelf de oplossing moet aandragen. Al met al kwam het hele proces chaotisch en ook amateuristisch over. De fysieke winkel heeft terecht een hele goede naam in Winschoten en omgeving. Men levert kwaliteit. Ook de jas is verder prima, maar Boven menshop
haalt zichzelf onderuit met de webshop. Advies, stop er voorlopig mee en zorg dat het proces eerst weer op orde komt.
R. Bos
Winschoten