Bedrijfsgegevens

Website: www.borstvoedingscentrumschermer.nl
Adres: Kopdammerdijk 18 1843 KA
Plaats: Grootschermer
Telefoon: 0299-672352

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Borstvoedingscentrumschermer.nl
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
75 beoordelingen (12 maanden)
611 beoordelingen (totaal)
5982 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
85% (64)
11% (8)
3% (2)
1% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Duidelijke site en goede begeleiding voor het kiezen van een kolf.
Verbeterpunten
Geen, alleen werd mijn kolf een dag later pas bezorgd. Waardoor ik een dag langer moest wachten op mijn kolf. Dat vond ik wel jammer.
Antwoord Borstvoedingscentrumschermer.nl
Beste Ingeborg,
Wij hebben je bestelling direct ingepakt en verzonden. Helaas komt het wel eens voor dat PostNL met vertraging levert. Bij betreuren dat zeker, maar we kunnen dit probleem met PostNL niet verbeteren.
vriendelijke groet,
Anita Lactatatiekundige
Ingeborg Roele-Nederhoff
Zwaag

Gepubliceerd op: 17/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
De bestelde flesjes bleken toch niet op de kolf te passen, ondanks dat ik gevraagd had welke dat wel zouden doen. Dit is ontzettend goed opgelost!!!
Verbeterpunten
 
Linda
Oosthuizen

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Ik heb nu een aantal keer spullen besteld via deze website en tot nu toe altijd tevreden. Snel geleverd, prima kwaliteit.
Verbeterpunten
Geen
Klant

Gepubliceerd op: 11/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteitv
Verbeterpunten
Geen
Gera
GROOT-AMMERS

Gepubliceerd op: 01/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Kundig en geeft bruikbare tips en info.
Afspraak kon snel plaatsvinden.
Verbeterpunten
Geen
Klant

Gepubliceerd op: 19/05/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering
Ruim assortiment
Verbeterpunten
Filter opties van producten kan uitgebreider
Plussen en minnen van verschillende producten om makkelijker te kunnen vergelijken (zoals CoolBlue dat bijv doet)
Klant

Gepubliceerd op: 15/05/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Een overzichtelijke webshop met duidelijke toelichting bij de producten waar ik echt wat aan had. De levering was snel en volledig, helemaal prima dus.
Verbeterpunten
 
Lotte
Arnhem

Gepubliceerd op: 07/05/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit. Probleem met een kapot artikel snel opgelost.
Verbeterpunten
Geen.
Klant

Gepubliceerd op: 04/05/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle en goede service, kwaliteit producten voor een goede prijs. Goede kwaliteit-prijs verhouding.
Verbeterpunten
De mobiele weergave van de website kan iets gebruiksvriendelijker.
Klant
Heemskerk

Gepubliceerd op: 30/04/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Uitgebreid assortiment
Verbeterpunten
Website aanpassen bij veranderingen. En niet de klant op laten draaien voor extra kosten indien je zelf een fout gemaakt hebt.
Antwoord Borstvoedingscentrumschermer.nl
Beste Chris,

Hartelijk dank voor je review. Wel jammer dat je ons een negatieve beoordeling geeft. Wij hebben eigenlijk geen fout gemaakt, maar hadden iets nog niet aangepast. Tijdens het betalen stond er nog de term 'Afhalen in Grootschermer. Wij hebben dat ooit neergezet omdat mensen alleen de term 'Afhalen' verwarden met een PostNL afhaalpunt. Uiteraard was afhalen op onze nieuwe locatie geen probleem. Wij hebben dat ook voorgesteld, of om de order te annuleren. Tijdens telefonisch overleg verzocht je ons om het product op te sturen, dat hebben wij ook gedaan.

vr,gr, Anita Lactatiekundige
Chris

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer