Website: www.borstvoedingscentrumschermer.nl
Adres: Kopdammerdijk 18 1843 KA
Plaats: Grootschermer

Borstvoedingscentrumschermer.nl

Pluspunten
Goede snelle levering, veel producten te koop

Eveline
Amersfoort

Gepubliceerd op: 30/12/2017

Pluspunten
Supersnelle en goede service!

Maaike
Friesland

Gepubliceerd op: 23/12/2017

D
Oosterwolde

Gepubliceerd op: 23/12/2017

Pluspunten
Mooie flesje, goed verpakt. Ben erg blij met mijn aankoop. Dekoste van de flesjes vind ik ook redelijk. Misschien dat ik zelf nog wel eens een nieuwe bestelling plaats.
De bestelling en bezorging had van mij wel iets sneller gemogen. Maar ik begreep dat dit ook te maken had met de feestdagen.
Angelica
Hilversum

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden over de snelle service en antwoorden op mijn vragen.

marijke
Silvolde

Gepubliceerd op: 02/12/2017

Pluspunten
Snel, up to date, duidelijk en volledig. Bestel hier altijd BV gerelateerde spullen, ben altijd een tevreden klant geweest

Wognum

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten
Inmiddels enkele keren iets besteld bij dit bedrijf en gaat prima. Levertijd is zoals vermeld op de site. Een late annulering van een deel van de bestelling wordt zonder problemen afgehandeld en het geld binnen een paar dagen teruggestort.
Martine

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
Goede service en snelle levering

BERKEL EN RODENRIJS

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
snelle levering voor dit product. Gentiaan Violet lijkt goed te werken maar ik weet nog geen langere termijn effect .
Gentiaan Violet zit in een zelfde flesje als vitamine K waardoor je deze producten te makkelijk verwisselt. Zeker als je bedenkt dat je dit juist allebei bij baby's beneden de 3 maanden gebruikt zou het een goede verbetering zijn dat het uiterlijk van het flesje veranderd.
omschrijving hoelang het product gebruikt kan / mag worden is niet heel duidelijk. Ook de houdbaarheidsdatum van het product ontbreekt.
Antwoord Borstvoedingscentrumschermer.nl
Wij hebben het Gentiaan Violet product wel geleverd, maar wij verpakken het product niet zelf. Ook hebben wij een duidelijke gebruiksaanwijzing geleverd. De gebruikte flesjes zijn algemeen en worden voor veel andere producten gebruikt, ook door Apothekers. Het is dus zeker mogelijk dat een Gentiaan Violet flesje kan lijken op het flesje van een ander product. Wij menen wel dat op het etiket wel duidelijk wordt aangegeven dat er Gentiaan Violet in zit. Voor meer informatie over Gentiaan Violet verwijzen wij je graag naar Eurolac, dat is de producent van de Gentiaan Violet. Dat je ons hierdoor een mager zesje geeft vinden wij wel jammer.

vriendelijke groet,
Anita Lactatiekundige

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Pluspunten
Supersnelle levering. En super service na een constatering dat de kwaliteit van een van de geleverde producten niet helemaal top was. Er werd niet moeilijk gedaan en heb daags erna meteen een nieuwe levering mogen ontvangen. Super!

Kim
Enkhuizen