Website: www.borstvoedingscentrumschermer.nl
Adres: Kopdammerdijk 18 1843 KA
Plaats: Grootschermer

Borstvoedingscentrumschermer.nl

Pluspunten
snelle levering voor dit product. Gentiaan Violet lijkt goed te werken maar ik weet nog geen langere termijn effect .
Gentiaan Violet zit in een zelfde flesje als vitamine K waardoor je deze producten te makkelijk verwisselt. Zeker als je bedenkt dat je dit juist allebei bij baby's beneden de 3 maanden gebruikt zou het een goede verbetering zijn dat het uiterlijk van het flesje veranderd.
omschrijving hoelang het product gebruikt kan / mag worden is niet heel duidelijk. Ook de houdbaarheidsdatum van het product ontbreekt.
Antwoord Borstvoedingscentrumschermer.nl
Wij hebben het Gentiaan Violet product wel geleverd, maar wij verpakken het product niet zelf. Ook hebben wij een duidelijke gebruiksaanwijzing geleverd. De gebruikte flesjes zijn algemeen en worden voor veel andere producten gebruikt, ook door Apothekers. Het is dus zeker mogelijk dat een Gentiaan Violet flesje kan lijken op het flesje van een ander product. Wij menen wel dat op het etiket wel duidelijk wordt aangegeven dat er Gentiaan Violet in zit. Voor meer informatie over Gentiaan Violet verwijzen wij je graag naar Eurolac, dat is de producent van de Gentiaan Violet. Dat je ons hierdoor een mager zesje geeft vinden wij wel jammer.

vriendelijke groet,
Anita Lactatiekundige

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Pluspunten
Supersnelle levering. En super service na een constatering dat de kwaliteit van een van de geleverde producten niet helemaal top was. Er werd niet moeilijk gedaan en heb daags erna meteen een nieuwe levering mogen ontvangen. Super!

Kim
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Snelle levering , eerlijke prijs!

Jacqueline
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Breed assortiment en snell verzending
Geen verbeterpunten te melden
Fatih
Leerdam

Gepubliceerd op: 02/10/2017

Pluspunten
Snelle en correcte levering

Wilp

Gepubliceerd op: 28/09/2017

Pluspunten
De bestelde borstkolf werd de volgende dag nog bezorgd, was netjes verpakt en werkt goed.

Diana

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten
Mijn bestelling werd de volgende dag al thuisbezorgd, zoals ook beloofd! Verder hele fijne en snelle service. Al mijn vragen werden beantwoord en ik kreeg heel snel een verklaring om een deel van mijn gekochte borstkolf te kunnen declareren bij mijn zorgverzekering. Al met al een super service!

Gepubliceerd op: 23/09/2017

Pluspunten
Snelle bezorging top

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Maarrsen

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
Zeer snelle levering
Niet, het gewenste product is zeer snel binnen gekomen
Gerlinde
Berkel& rodenrijs