Website: http://www.bordspelenzo.nl
Telefoon: 0031 (0)6 3873 9187

Bordspel&zo

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten

1 a 2 dagen bezorgtijd is 5 dagen geworden. Schuld van post.nl maar dan moeten ze dat niet op de website zetten.

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Goede site
Jammer dat PostNL niet tijdig kon leveren.
Paul
Spaubeek

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten

duidelijk aangeven wanneer het product geleverd wordt. Zo stond er bij een product dat ik had besteld 'voor 14:00 besteld vandaag besteld', maar dan had ik nog steeds geen idee wanneer het geleverd zou worden
Pascalle
Vleuten

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Mailtjes over te late levering zijn keurig
Het kan gebeuren dat een product later dan gepland geleverd wordt. Het is absurd dat de levertijd op de website niet wordt aangepast.
Antwoord Bordspel&zo
Beste Tim,

Het spijt ons om te horen dat we je een onvoldoende ervaring hebben gegeven bij je aankoop.

Wat betreft onze levertijden proberen wij zo accuraat mogelijk te zijn op onze website maar met duizenden verschillende producten en meer dan honderd verschillende uitgevers gebeurt het helaas soms dat de informatie niet helemaal klopt.

We proberen dan altijd direct de klant op de hoogte te brengen zoals we in jou geval hebben gedaan en indien nodig de site aan te passen.

We zijn overigens wel verheugd te melden dat we inmiddels diverse automatiseringstools onderzoeken zodat we in de toekomst nog accuratere en betere informatie hebben op onze website.

Het Bordspel&zo team
Tim