Website: http://www.bordspelenzo.nl
Adres: Serenadeweg 24 5245AT
Plaats: Rosmalen
Telefoon: 0031 (0)6 3873 9187

Bordspel&zo

Pluspunten
Mailtjes over te late levering zijn keurig
Het kan gebeuren dat een product later dan gepland geleverd wordt. Het is absurd dat de levertijd op de website niet wordt aangepast.
Antwoord Bordspel&zo
Beste Tim,

Het spijt ons om te horen dat we je een onvoldoende ervaring hebben gegeven bij je aankoop.

Wat betreft onze levertijden proberen wij zo accuraat mogelijk te zijn op onze website maar met duizenden verschillende producten en meer dan honderd verschillende uitgevers gebeurt het helaas soms dat de informatie niet helemaal klopt.

We proberen dan altijd direct de klant op de hoogte te brengen zoals we in jou geval hebben gedaan en indien nodig de site aan te passen.

We zijn overigens wel verheugd te melden dat we inmiddels diverse automatiseringstools onderzoeken zodat we in de toekomst nog accuratere en betere informatie hebben op onze website.

Het Bordspel&zo team
Tim

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Snelle reactie op emails. In geval van retourneren ook af te geven.
Retourkosten via post voor eigen rekening.
MN
Maastricht

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten

Verzendkosten 2X betalen indien je spel wenst terug te sturen. Ook dit staat niet expliciet vermeld. (8 euro kwijt) Geen informatie op site te vinden over retourneerprocedure.

Maastricht
23/11/2017