Website: http://www.bordspelenzo.nl
Adres: Serenadeweg 24 5245AT
Plaats: Rosmalen
Telefoon: 0031 (0)6 3873 9187

Bordspel&zo

Pluspunten
Goed verpakt en snel geleverd

Tom

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Deze winkel is geen prijsstunter maar scoort zeer goed als het gaat over service. Door de zeer snelle communicatie en het proactief meedenken over oplossingen merk je dat ze echt hun best voor jou als klant doen.
Dit is voor mij van grote waarde als het gaat over betrouwbaarheid van een webwinkel.
1: Mijn bestelling bevatte wat kwetsbaar materiaal (enveloppen waar speluitbreidingen in zaten) die wat gedeukt aankwamen door een wat ruwe postbezorging. Een andere verpakking had dit misschien kunnen voorkomen. (Aan de andere kant, bij gewone speldozen had dit waarschijnlijk niet gebeurt, doordat die van zichzelf al stevig zijn)

2: het zoeken naar sleeves is niet altijd gemakkelijk omdat de maten niet altijd zichtbaar in de product titel staan. Soms moet je echt naar het plaatje kijken. een zoekfilter zou dit misschien kunnen oplossen.
Anton

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Ontzettend goede support vooraf, snel antwoord op vragen. En superleuk, bij bezorging een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij met veel plezier gewenst. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Ben
Culemborg

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Vlotte communicatie en snelle service

Guido
Nijmegen

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Pluspunten
Eerste ervaring met bordspel&zo is erg positief!
Ik werd netjes op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Al was het jammer dat deze later kwam dan verwacht, was er wel meteen een leuke actie bedacht vanuit het bedrijf; 10% korting op de volgende bestelling.
De bestelling kwam in een nette verpakking met een leuk persoonlijk berichtje met onderzetters van het bedrijf!

Sophie

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Voor 2 uur besteld, morgen in huis. En dat was ook inderdaad zo! Er zaten als presentje wat bierviltjes met opdruk van spel&zo erop en het tijdschrift van Goblin games in de doos. Het leukste was nog het handgeschreven kaartje met een leuke boodschap. Het spel was er goed en veilig ingepakt. Top winkel! Zeker een aanrader!

Anouska
Nijmegen

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Netjes afgehandeld.
Ruime keuze.
Goed ingepakt.
Vriendelijk.
Op zich binnen week geleverd maar kon volgens mij sneller.

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Prijs, snelle levertijd, goed bereikbaar via social media. Aardige mensen.
Lucy Taylor
Westerkoog

Gepubliceerd op: 06/04/2018

Pluspunten
Mailtjes over te late levering zijn keurig
Het kan gebeuren dat een product later dan gepland geleverd wordt. Het is absurd dat de levertijd op de website niet wordt aangepast.
Antwoord Bordspel&zo
Beste Tim,

Het spijt ons om te horen dat we je een onvoldoende ervaring hebben gegeven bij je aankoop.

Wat betreft onze levertijden proberen wij zo accuraat mogelijk te zijn op onze website maar met duizenden verschillende producten en meer dan honderd verschillende uitgevers gebeurt het helaas soms dat de informatie niet helemaal klopt.

We proberen dan altijd direct de klant op de hoogte te brengen zoals we in jou geval hebben gedaan en indien nodig de site aan te passen.

We zijn overigens wel verheugd te melden dat we inmiddels diverse automatiseringstools onderzoeken zodat we in de toekomst nog accuratere en betere informatie hebben op onze website.

Het Bordspel&zo team
Tim