Website: www.bordenenzo.nl
Adres: Stevinstraat 6 9351VK
Plaats: Leek

Serviezen, glaswerk en de meest unieke presentatie artikelen voor de gedekte tafel! Al 8 jaar een begrip in Nederland en Belgiƫ.

Borden&Zo

Pluspunten

Beter verpakken, 2 vd 4 leistenen hadden een gebroken hoek. Waarschijnlijk door transport, daarom betere verpakking. Op de dikte van de leistenen zit ook best veel tolerantie...
Antwoord Borden&Zo
Goedenavond, wat jammer om te horen dat er een schade was. We doen altijd heel erg ons best om alles zo goed mogelijk in te pakken en ons schadepercentage is ca. 1%. Helaas kan het gebeuren, zeker met breekbaar leisteen. Op de pakbon en website staat de procedure vermeld. We verzenden al onze pakketten verzekerd dus kunnen u zo 2 nieuwe borden sturen als u ons even enkele foto's stuurt. We hebben geen schade van u binnengekregen dus nog geen kans gekregen om het op te lossen. Alvast bedankt!
Jan
Lubbeek

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Goed contact met de medewerkers, werd netjes te woord gestaan. Al het gevraagde werd direct uitgezocht.
In tegenstelling tot veel concurrenten kun je hier de aantallen zelf kiezen, het gaat niet per 4 of 6.
Levering was zoals beloofd de volgende dag, alles was goed verpakt om schade te voorkomen.
Als consument wil je natuurlijk alles zo goedkoop mogelijk, in eerste instantie lijkt Borden & zo niet de goedkoopste maar doordat je hier per stuk kunt bestellen was ik uiteindelijk voordeliger uit als bij de concurrent.
Bart

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Ingeborg
Renesse

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
goed te woord gestaan aan telefoon
ik heb mijn bestelling helemaal nog niet gekregen !!
mijn tel 0543476669
Antwoord Borden&Zo
Beste Dorien, u heeft vrijdag besteld en de order is na 20.00 bij ons binnengekomen (deze beoordeling geeft u ons maandag al..). Daarom is hij maandag verzonden en had u het dinsdag in huis zie ik bij de Track&trace gegevens. Hopelijk was alles naar wens.
Vriendelijke groeten, Borden&Zo

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Anoniem
Den haag

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten
Snelle levering en precieze omschrijving van de artikelen

Therese
Veenendaal

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
snelle service

Patricia
Amsterdam Zuidoost

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten
snelle levering, goed ingepakt, prima prijs

Bob

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Uitstekende service. Bestelling was eigenlijk niet beschikbaar, maar extra moeite gedaan om toch te zorgen dat we onze spullen op tijd kregen. Echte klantenservice.

Rob
Bilthoven