Website: http://www.boomkampkaas.com

Boomkamp Kaasspecialist
9.6
9.5
9.6

Pluspunten
Quality, price, value for money, prompt delivery and all taste fantastic. This is the third order I have made and I am always pleased with the whole process.
I can heartily recommend the Boomkamp and the cheeses they sell. I will be back when my current delivery runs out.
Nothing really except my wife eats too much of the cheese and complains she has gained weight
Raymond
Polling, Duitsland

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Bijzonder....hoef ik niet naar de grens te rijden. Uitstekend verpakt en mooi op tijd geleverd.

Zara
Wierden

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Lekkere minder vet kaas.

Henk
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Heerlijke kaas. Goede prijs kwaliteit. Prijs ligt circa 15 a 20% onder de prijs van de supermarkten. Ik heb het dan niet over de budgetkaas van de supermarkten. Die kaas mag je niet vergelijken met de kaas van Boomkamp. Veelal neem ik de Texelse kaas met af en toe een boerderijkaas.
Ik bestel op de site vaak een kilo of 3 en dat wordt dan gevacumeerd thuis bezorgd. Dat vacumeren kan beter. Al 4 keer een stukje kaas gekregen waarbij na enkele dagen het vacuum was verdwenen. Of de kwaliteit plastic is niet goed of het vacumeren gaat te gehaast.
Ik vacumeer zelf thuis ook en het plastic wat ik gebruik (Foodsaver) is van een beter kwaliteit dan het plastic wat Boomkamp gebruikt.
Herman
Dedemsvaart

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Monique
Leiden

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Goede snelle levering
Momenteel geen
chaletradar sprl
flobecq

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Heerlijke kaas! Onze kaasboer op de markt is gestopt helaas. Dit wordt onze nieuwe kaasboer want we zijn gek op deze kaas.
1kg kaas besteld, we kregen 960 gram. Doe dan ook gewoon 1 kilo. Verder een heerlijke smaak!!
Iris
Nijmegen

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Seit über 30 Jahren kaufen wir regelmässig Boomkamp Käse. Zunächst bei Harry auf dem Markt in Enschede, dann bei den Töchtern auf verschiedenen Märkten in der Umgebung oder in Geschäft an der Grenze zu Deutschland. Das war immer TOP! Wir haben nun zum ersten Mal online bestellt, auch das war schnell, gut und in der gewohnten Qualität. Danke !!!
Lieber wäre es uns, wenn der Käse ohne Papier vakumiert wäre, das wird nach einiger Zeit Lagerung feucht.
Wir werden bei der nächsten Bestellung darum extra bitten.
Hans und Mira
Osnabrück

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Lekkerste jonge kaas!
Voorkeur respecteren. Vraag platte stukken kaas. Krijg kleine dikke punten.
Sandra
Volendam

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten

druk op sterren deugd van geen kant
ik had diverse soorten kaas besteld van 500gram ik heb ze nagemeten maar helaas sommige kaassoorten wogen geen 500gram wel betaald voor 500gram gaat mij niet om die paar centen maar toch?
Antwoord Boomkamp Kaasspecialist
Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling. Als u een stuk kaas bestelt, is de gramaanduiding +/-, we proberen altijd zo dicht mogelijk bij dit streefgewicht te komen uiteraard. Vervelend dat u moest constateren dat de stukjes wat minder wogen, het komt namelijk ook vaak voor dat ze juist iets meer wegen. Wanneer u weer bestelt, zullen we iets lekkers toevoegen aan uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen via de contactpagina op onze site.

Boomkamp Kaasspecialist
theo