Adres: Bretagnesingel 14 6666XN
Plaats: Heteren

Bomenbezorgd.nl
9.5

Pluspunten
betaalbaar en goed/gemakkelijk geregeld
De drie grotere bomen waren prima van kwaliteit. De twee kleinere maten niet helemaal. Verkeerd ( beetje lelijk, niet in vorm) gesnoeid.
ruwan

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Almelo

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Via chat en telefoon zeer nuttige en snelle hulp geboden bij het kiezen van bomen. Correcte afhandeling van bestelling, leveringsuur was net zoals was gecommuniceerd. Allemaal heel erg goed! De komen zelf zagen er erg goed uit, behalve de verwachtingen ivm de kluit (zie negatieve punten).
We dachten dat we bomen in pot gekocht hadden. Maar blijkbaar werden ze geleverd met blote wortel (geen grond meer rond de wortels wat meer kans op beschadiging geeft). De bomen stonden al vol knoppen (wat zeer goed is natuurlijk), maar rede te meer om ze niet meer te ontdoen van hun kluit. Er waren veel grote wortels doorgeknipt, en dat heeft een sterke invloed op de verdere ontwikkeling van de boom. We hebben ze dan maar zo snel als mogelijk geplant en goed water gegeven (doen we nog steeds). Misschien kan in de toekomst beter gecommuniceerd worden hoe het bomen geleverd zouden worden.
Antwoord Bomenbezorgd.nl
Beste Lieve,
Allereerst bedankt voor uw feedback.

We voelen ons wel genoodzaakt om u een reactie te geven.
Kans op beschadiging aan de boom door levering in kale wortel is nihil. Deze bomen zijn vers gerooid uit onze eigen kwekerij. Dit soort slaat normaal gesproken juist extra goed aan in kale wortel. Het doorknippen van de wortels is bewust, hierdoor slaan de bomen nog beter aan. In onze eigen kwekerij planten we eigenlijk alleen maar bomen in kale wortel.
Goed water geven van de boom is wel belangrijk. (niet overmatig)

U hoeft zich dus echt geen zorgen de maken over de levering met kale wortel van deze boom.

Mocht er toch wat gebeuren met de boom kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen en zoeken we samen een passende oplossin
Lieve

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
aflevering conform wat afgesproken is, bomen zagen er beide netjes uit. inmiddels zijn ze beide uitgelopen
zou het zo niet weten
Henk

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Herman
Raalte

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Vriendelijk, behulpzaam
levering was perfect op tijd zoals vooraf afgesproken.
De geleverde bomen waren perfect in orde!

Arne
Roeselare

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Duidelijke website met voldoende advies per boom en verzorging, lokatie en ontwikkeling. Bedrijf houdt zich aan de afspraken en de plant-service is uitstekend! Snelle levering volgens afspraak en de bomen worden keurig met paal geplant.
Anneke
Berlicum

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Snelle reactie na bestelling. Netjes dat geïnformeerd wordt over de mogelijke leverdatum. Als klant wordt je prima op de hoogte gehouden over leveringsproces .
Zeer beleefde chauffeur die boom afleverde
Zou het niet weten
Ineke