Website: http://www.boeties.nl
Adres: Seinelaan 13 5627WB
Plaats: Eindhoven
Telefoon: +31 (0)85 40 15 063

Boeties.nl is de online shop voor exclusieve dames cowboylaarzen, korte westernlaarsjes, stoere laarzen, zomerlaarzen, enkellaarsjes, sandalen en slippers van Spaanse, Italiaanse en Amerikaanse topmerken. Voor meisjes vind je hier handgemaakte laarsjes van o.a. Zecchino doro en Tony Mora. Verzenden, ruilen en retouren is gratis en op werkdagen voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden. Merken: Sendra | Tony Mora | Frye | Old Gringo| Mexicana | Zecchino doro | Hip | Minnetonka | Mim-pi

Boeties.nl

Pluspunten
snelle levering
Doordat ik dacht dit regel ik wel met klantenservice was ik net te laat wat mij 45 euro kosten. Heeft mij een dusdanig frustratie opgeleverd waardoor ik die andere Sendra laarzen niet meer koop. Heb ik toch nog 245 euro minder uitgegeven.
Antwoord Boeties.nl
Hallo Jeanette,

De laarzen zijn op 16-11 aangekocht, Black Friday was op de 24-11. Indien de laarzen niet gedragen waren en er nog een paar beschikbaar was dan had je ze kunnen omruilen, zover we kunnen zien is het laatste paar al eerder uitverkocht geraakt en was deze niet meer voorradig. Dat is ook telefonisch aangegeven. Als de laarzen al waren gedragen, dan kan dat niet, dan kunnen we dat paar uiteraard niet meer retour nemen. Jammer dat we een onvoldoende beoordeling ontvangen op basis van een sale die 1 week later plaats heeft gevonden.

Desondanks, veel plezier met de laarzen. Volgend jaar wellicht wachten tot Black Friday, op de gok dat alle maten nog beschikbaar zijn.

Team Boeties.nl
jeanette
reeuwijk

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Goede prijs !
Snelle levering!
Marijke
Kortenhoef

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Zeer goede klantenservice!
Celine
Leiden

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
snelle service en beantwoording van vragen.
duidelijker op website communiceren over welke maten en soorten wel niet verkrijgbaar.
R
Zeist

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Een hele duidelijke site waaruit blijkt dat de services goed is. Duidelijke informatie en de informatie is tevens makkelijk te vinden. Ik heb de schoenen besteld en deze waren goed. Ik heb dus verder nier gebruik hoeven maken van meer service.
De zending was netjes verpakt, goed verzorgd en duidelijk voorzien van de nodige informatie.
Wat ik ook erg prettig vond was de duidelijke uitleg per laars/schoen wat betreft de maatvoering.
Sytske Castelein - van de Polder
Giekerk

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Pluspunten
Snelle service, mooie aanbiedingen
Vindbaarheid voor particulieren kan beter
Bianca
Barendrecht

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Prettig contact. Goede retourservice, de laarsjes bleken te klein. Ik heb ze retour gestuurd en in een grotere maat besteld.
Bij retouren direct een nieuwe vervangende bestelling kunnen plaatsen. Nu moest ik de retourzending en de nieuwe bestelling apart doen.
Brenda
Amstelveen

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Snel duidelijk goed product geleverd
Corinna

Jeanet
Wemeldinge

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
Snel bezorgd. Zijn de schoenen waar ik op gehoopt had