Website: http://www.boeties.nl
Adres: Kanaaldijk-Noord 111 5642JA
Plaats: Eindhoven

Boeties.nl is de online shop voor exclusieve dames cowboylaarzen, korte westernlaarsjes, stoere laarzen, zomerlaarzen, enkellaarsjes, sandalen en slippers van Spaanse, Italiaanse en Amerikaanse topmerken. Voor meisjes vind je hier handgemaakte laarsjes van o.a. Zecchino doro en Tony Mora. Verzenden, ruilen en retouren is gratis en op werkdagen voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden. Merken: Sendra | Tony Mora | Frye | Old Gringo| Mexicana | Zecchino doro | Hip | Minnetonka | Mim-pi

Boeties.nl
9.5

Pluspunten
Duidelijke website, volledige informatie over boots beschikbaar zoals kuitbreedte, hakhoogte , hoogte schacht ( Dit is een dikke duim waard want dit is op andere websites een ramp ! ). Ook het contact via email loopt enorm vlot en heel klantvriendelijk. Ik heb reeds meerdere Boots gekocht bij boeties.nl en ze zijn altijd nieuw, in plastic verpakt en met de nodige "instapzakjes" om de Boots aan te krijgen de eerste keren. Bij andere bedrijven krijg je vaak een paar dat in de etalage heeft gestaan waardoor beide Boots verschillen in kleur of je krijgt een paar dat in de winkel heeft gestaan en daardoor 1 boot al meerdere keren gepast is. En ze maken uitverkochte modellen bij!
Een beloningssysteem voor trouwe klanten zou fijn zijn,bv. af en toe een actie met extra korting voor vaste klanten, een klantenkaart,...
Véronique Peeters
Lier

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Alles, van A tot Z, say no more!
Niets!
Lieve
Tongeren Belgie

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
snelle levering en juiste info over de maat!
Verbeterpunten laars! Bovenkant bij punt van de laars was al heel snel beschadigd, leek net of de "geleefde zwarte laag" er op geverfd was!
Yvonne den Hartog
Gouda

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Niet zo maar schoenen bij Boeties, maar de mooiste schoenen!
Ik hoef niet meer te zoeken in andere winkels, want ik weet dat ze bij Boeties de schoenen hebben die ik zoek. Geen doorsnee, altijd stoer en uber hip.
De schoenen goedkoper maken!?
Esther
Deurne

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Snelle verzending, product zoals beschreven

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Prima overzichtelijke website en mooie producten!
Joyce

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Snelle en directe communicatie. Persoonlijke hulp, opvallend goed voor een webshop! En uiteraard een droomwinkel voor laarzen ladies ❤️. Oh oh oh, wat een PRACHTIGE collectie, elke keer weer.
Die heb ik niet, zelden een webshop tegen gekomen die zo klantvriendelijk is.
Inge
Helmond

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Mooie collectie en veelzijdigheid aan kleuren en modellen voor deze echt laarzen liefhebber. Van de goede kwaliteit van Sendra (ze zijn elke euro waard) tot mooie kleurrijke laarzen van DWRS.
Ook met de slimme zakjes kom je echt heel ver :D
Prachtig bedrijf met mooie producten

Wilma
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Snelle levering en de kleur en het model van de laars was precies als de afbeelding. Ik heb verder geen ervaring met retourneren van een product bij dit bedrijf. Heb wederom een paar laarzen besteld en deze komen vandaag. Ik ben dus tevreden.

L van Strien
Geldrop

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Versturen snel en hebben een heel leuk aanbod mooie laarzen
Bij de laarzen die ik besteld heb had ik graag in de beschrijving gelezen dat ze geen rits hadden. Maar ik draag ze nu ook zonder rits met veel plezier
Ernestien