Website: https://www.bodyfashionstore.com
Adres: Burgemeester D. Kooimanweg 673 L 1444BT
Plaats: Purmerend

De Bodyfashionstore is een webshop met allerlei handige producten voor de moderne vrouw. Met een handig bestelsysteem en een levering binnen 1 werkdag. GRATIS verzonden! Retourneren is geen probleem binnen 14 dagen. Voor meer info verwijzen wij u naar onze website.

Bodyfashionstore.com
7.9

Pluspunten

Ik krijg heel slecht telefonisch contact. bestelling kan niet compleet geleverd worden en men deelt mijn das pas mee als ik zelf contact opneem. Nu wacht ik alweer 4 dagen op mijn pakketje, dat als brievenbuspost op woensdag verstuurd zou zijn. Ik weet niet goed wat ik van dit bedrijf moet en kan verwachten. Tot nu toe maak ik me zorgen, het spijt me.
christine

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Gepubliceerd op: 12/08/2017

maryke

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten

Geef door als iets in een keer niet meer op voorraad is!!!
Slechte service!

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Goed,alleen kreeg ik na de bestelling ,in mijn spam,zeker 10 berichten van dames met sex gerelateerde inhoud?? Dus dat vond ik het negatieve aspect eraan.
Voorlopig geen bestelling meer voor mij

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Uitstekende bevestiging gehad van bestelling en betaling. Onmiddellijk na bestellen. Echter er stond bij dat het een levertijd van 1 werkdag zou hebben en dat werden er 3. Ook geen reactie op mail en telefoon. De prijs van deze bh was ook aan de hoge kant. De standaard prijs is 19,95. Hier wordt 22.95 gevraagd.
Geen beloftes maken over een levertijd die men niet na kan komen. Ook zou het prettig zijn wanneer er gereageerd wordt op mail of telefoon. Dat haalt een hoop onnodige zorgen weg.
Malou
Nijmegen

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten

Ik krijg geen cpntact voor het retourneren van de bestelling. Niet per mail en niet per telefoon. Vreemd. Ik heb het ontvangen deel van mijn bestrlling inmiddels retour gedaan, maar heb een niet pluis gevoel helaas.
C. Hoekstra
Buitenpost

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Mijn bestelde artikel blijkt in de kleur die ik wil niet meer leverbaar te zijn. Er is eerste een andere kleur geleverd, dus " gedoe" met terugsturen. Opnieuw besteld en nu blijkt het gewenste artikel niet meer in de gewenste kleur leverbaar te zijn, dus weer "gedoe". Jammer...

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Nach Abschicken war die Ware schnell da. (Versand nach Deutschland). Allerdings hat das Bearbeiten der Bestellung etwas viel Zeit in Anspruch genommen.

Ulli

Gepubliceerd op: 01/08/2017

Pluspunten
i havent got my order yet
i havent got my order yet...
Marit
Norway