Website: www.bodyenfitshop.nl
Adres: Mars 10 8448 CP
Plaats: Heerenveen
Telefoon: 0513 - 683068

Al sinds 1995 zijn wij werkzaam op het gebied van sportvoeding,voedingssupplementen en dieetproducten.
Gedurende deze tijd hebben wij niet alleen een schat aan ervaring opgebouwd, maar ook één van de grootste assortimenten, met alleen topproducten waar wij voor honderd procent achter staan

Bodyenfitshop.nl

Pluspunten
Good offer
Shipment times! I ordered a few times in the past, no problems, now it is the second time in a row that I had to contact them to be told that one item is out of stock, after waiting past the date of the promised delivery.
Antwoord Bodyenfitshop.nl
Thank you for your review.

When ordered on time, a parcel should be delivered the next working day.

It seems that unfortunately your parcel has been delivered too late multiple.

Could you contact us by e-mail, chat or telephone?

Kind regards,

Angelika
Mol

25/04/2017

Protein shakes, bars,
Pluspunten
Assortiment en prijs in 1 bestelling
Nieuwe site is lachwekkend, zo slecht. Bestelproces kost veel meer tijd, favoriet lijstjes verdwijnen, zeer amateuristisch.
Klantenservice is niet op niveau, doen alleen aan communicatie van interne redenen en oorzaken, onder niveau dus.
Out of stocks zijn ook zeer irritant en langdurig, tevens klopt het prijs beleid niet, oude voorraad van Maca is bijvoorbeeld duurder dan nieuwe, onlogisch en meer een afspiegeling van te snelle groei in bedrijf dat echt moet professionaliseren
Antwoord Bodyenfitshop.nl
Een nieuwe website is, samen met veel andere systemen, vernieuwd. Hierbij hoort helaas altijd een overgangsfase. Momenteel rollen wij zelfs wekelijkse nieuwe release uit voor de website en de achterliggende systemen.

Je kan er dus ook vanuit gaan dat wij de out of stock, het bestelproces, zo snel mogelijk weer op peil hebben.

Hier werken we hard aan!

Lucas
Hilversum

24/04/2017

....dat bedoel ik dus, zoek dat even zelf op
Pluspunten
snelle levering
kwaliteit van eiwitten is matig
Bedankt voor je review.

Wanneer een product geopend is kan het in feite niet retour gestuurd worden. Uit coulance willen wij de optie bieden om een product te testen, door het retour te laten gaan naar ons.

Voorafgaand hieraan, maken wij altijd zeer goed duidelijk dat mocht een product wel deugen, wij slechts 50% vergoeden van de prijs. Dit om misbruik te voorkomen.

Graag licht ik dit nader toe. Hiervoor kun je per e-mail, chat, telefoon contact met ons opnemen. Je mag mij ook een persoonlijk bericht sturen via Facebook.

Vriendelijke groet,

Nguyen

22/04/2017

Kwaliteit van eiwitten is onregelmatig, na ontevredenheid terug gestuurd. Waarna ze maar 50% terugstorten. Gaat niet helemaal volgens de regels van het ACM denk ik.

Toby Aerts
Deurne & Oelegem

19/04/2017

Pluspunten
Super snelle levering.
Snel reactie bij vragen.

Nicole
Rijnsburg

13/04/2017

Meerdere producten afgenomen!
Pluspunten
Supersnelle levering.
Veel keus.
Betaalbaar.
Cadeautje bij bestelling.
Veel producten zijn niet op voorraad. En sommige producten best lang niet,dat vind ik wel erg jammer.
Bij de Smart Protein Shakes is niet duidelijk in wat voor soort verpakking het zit, ( pot of zak )dat verschilt per gewicht. Zou wel fijn zijn als je dat weet bij het bestellen.

10/04/2017

Pluspunten
Levering is echt super snel. Duidelijke informatie, je word goed op de hoogte gehouden. Bij elke bestelling een cadeautje is ook een leuke toevoeging!
Ik heb geen verbeterpunten! De enige 8 die ik heb gegeven is vanwege de prijs, ik vind hem soms wat hoog. Maar dat is iets persoonlijks. Jullie hebben goede combi-deals/aanbiedingen!
Lisa
Zutphen

04/04/2017

Ik heb Whey besteld in diverse smaken & de bak-spray.
Pluspunten
Goede site en prima prijs/kwaliteit verhoudingen. Tot voor kort ook nooit problemen gehad met leveringen en levertijden...
Op de site zie ik meer klachten over problemen met leveringen. Ik heb zelf achteraan gemoeten waar mijn levering blijft (vrijdagmiddag voor 22 uur besteld en zou zaterdag geleverd worden). Vervolgens wordt gezegd dat er maandag geleverd wordt. Maandag weer niets ontvangen. Weer gaan mailen. Geen reactie op mail. Toen de chat gestart op dinsdag. Daar wordt gezegd dat door probleem in magazijn de bestelling is blijven hangen en opnieuw opgevoerd gaat worden. Men "verwacht" dat de bestelling woensdag geleverd gaat worden. Er wordt geen compensatievoorstel gedaan maar het wordt afgedaan met "je krijgt track en trace, hou die maar in de gaten". Klantgerichtheid is ver te zoeken. Wellicht andere leverancier overwegen.

Er wordt geen voorstel ter compensatie gedaan aan klant met vertraagde levering. Er wordt afgedaan met "uw ontvangt een track en trace code zodra het verstuurd
Antwoord Bodyenfitshop.nl
Bedankt voor het schrijven van je review Marcel.

Dat een bestelling te laat geleverd wordt, dat hoort uiteraard niet. Het was de afgelopen dagen enorm druk, daardoor is het niet gelukt om alle bestellingen op tijd af te krijgen.

Uiteraard is dat geen excuus, hiervoor had je dan ook een vergoeding moeten krijgen.

Zou je ons via Facebook een privébericht willen sturen? Dan ga ik dit gelijk rechtzetten! Je mag ons uiteraard ook benaderen per chat, mail of telefoon via 0513 683 068.

Oosterhout

Whey Isolaat XP

04/04/2017

Pluspunten
Orders worden netjes en snel afgehandeld
Vincent
Valkenswaard

31/03/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ