Website: www.bodyenfitshop.nl
Adres: Mars 10 8448 CP
Plaats: Heerenveen
Telefoon: 0513 - 683068

Al sinds 1995 zijn wij werkzaam op het gebied van sportvoeding,voedingssupplementen en dieetproducten.
Gedurende deze tijd hebben wij niet alleen een schat aan ervaring opgebouwd, maar ook één van de grootste assortimenten, met alleen topproducten waar wij voor honderd procent achter staan

Bodyenfitshop.nl

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Glenn
Brussel

16/03/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Groot aanbod waarvan 65% niet op voorraad is.
Hoi Gerard,

Bedankt voor je review.

Momenteel zijn inderdaad niet alle producten leverbaar, vanwege onverhoopte vertragingen bij leveranciers. Dit kan verschillende redenen hebben, maar zoals je weet werken we er hard aan! Mocht je specifieke vragen hebben m.b.t. voorraad, dan mag je altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Gerard Barten
Barendrecht

09/03/2017

Pluspunten
Veel keuze
Na het aanpassen van de site was mijn kortingsbon ineens niet meer geldig.
Als ik iets bestel uit mijn favorietenlijst, verdwijnt dit gewoon daarna uit de lijst.
Vaak uitverkochte producten, die dan tot enkele weken niet meer beschikbaar zijn.
Huisproducten scoren zeer slecht op onafhankelijke testen.
Goedemiddag Roeland,

Bedankt voor het schrijven van de review.

Na de livegang van de nieuwe website zijn we een aantal bugs tegengekomen. Deze zijn niet te voorkomen, maar uiteraard is overal een oplossing voor. Er wordt gewerkt aan deze bugs, in de tussentijd kan onze klantenservice helpen bij alle problemen waar je tegenaan loopt.

Is je kortingsbon al opnieuw geactiveerd? Uiteraard mag je ons ook benaderen voor voorraad vragen en vragen met betrekking tot de labresultaten van de batch Whey Perfection, eind 2014. Het betrof een enkele batch. Deze is vervangen voor een deugdelijke batch, zoals je mag verwachten. Je vindt de labresultaten hiervan (en meer) op onze website.

Roeland

Magnesium
Vitaminen
Omega3
Kreatine
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Voor 22:00 is volgende dag NIET in huis.
Weinig producten voorradig.
Antwoord Bodyenfitshop.nl
Bedankt voor het schrijven van je review Mark.

Een bestelling die geplaatst is voor 22:00 op werkdagen, die hoort de volgende werkdag netjes bij je thuis afgeleverd te worden. Dat is in dit geval klaarblijkelijk niet gebeurt, graag kijk ik dan ook samen met jou naar de reden hiervoor.

Zou je daarvoor via Facebook ons een privébericht met je ordernummer willen sturen? Uiteraard mag je ons ook bellen via 0513-683068 of het contactformulier op de website invullen.

Daarnaast kan het voorkomen dat een product niet op voorraad is. We werken momenteel nog aan het fine tunen van ons automatische bestelsysteem. Het probleem van niet op voorraad zijnde producten, zal straks dan ook verholpen zijn.

Marcel
Mark
Hoogeveen

06/03/2017

4 Inch Padded Leather Belt Harbinger
Pluspunten
Snelle levering. Prima producten en vol van smaak, en redelijk goedkoop.
Vind de verpakkings doos vaak te groot, zou kleinen kunnen.
Pierre
Zandvoort

03/03/2017

1 x Clean Protein bar - 1 doos - Cookie Dough Flavour
Clean Protein Bar
1 x Clean Protein bar - 1 doos - Cookie Dough Flavour
Pluspunten
Super goede website en bedrijf. Zeer tevreden over alles eigenlijk. 1 keer vertraging gehad met levering maar dan goed opgelost met de klantenservice, trouwens ook hele aardige personeel die de klant zeer goed behandeld maak je niet vaak mee.
Geen verbeter punten
Schiedam

28/02/2017

Producten zijn gewoon top.
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen
ferielle
Oostende

26/02/2017

Pre workout, eiwitshake, eiwitrepen, superfood
Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Body en Fit shop levert niet meer zoals beloofd. Een bestelling geplaatst op vrijdag voor 20:00u wordt pas op maandag of dinsdag geleverd.
Hallo Frans,

Bedankt voor het schrijven van je review, we doen ons uiterste best om de belofte om de volgende werkdag of zaterdag te leveren waar te maken. Dit lukt ook in > 95% van de gevallen.

Dat dit bij jou niet gebeurt, is natuurlijk erg jammer en vervelend. Ik zie op basis van de Track en Trace informatie dat het pakket inmiddels is afgeleverd Frans.

Uiteraard willen we je hierin tegemoet komen. Zou je ons daarover via Facebook een bericht willen sturen? Uiteraard mag je ons ook bellen op 0513-683068 of het contactformulier op de website invullen.

Marcel

25/02/2017

Pluspunten
Topprijs voor jullie huisproducten, waardige concurrentie voor gevestigde merken! Het blijft duur in vergelijking met gewone producten uit de supermarkt, maar je krijgt er dan ook iets anders voor
1 keer een geannuleerde bestelling gehad, maar dat werd meteen gecommuniceerd

22/02/2017

Levering van oa eiwitrepen
Pluspunten
Vaak goede producten tegen scherpe prijzen.
Klantenservice
Hallo,

Bedankt voor je review.

Onze klantenservice probeert iedere mail binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden, afhankelijk van de drukte. Van nalatigheid is uiteraard geen sprake. Voor een directe afhandeling als deze zijn we telefonisch of via Facebook sneller bereikbaar.

Desalniettemin begrijp ik dat de retourkosten vervelend zijn, dus bij deze zet ik €4,- shoptegoed op je account ter compensatie.
Deze kan je gebruiken als betaalwijze bij stap 3 van het bestellen.

Heerlen

22/02/2017

Laatst heb ik hier een product proberen te annuleren, een airfryer. Ik heb toen contact op moeten nemen via chat/email i.v.m omstandigheden. Zoals aangegeven op de site is de klantenservice aanwezig op zondag tot 18:00, ik heb 16:00 contact opgenomen. Geen reactie. Dus de volgende ochtend om 8 uur weer snel een bericht gestuurd. Een uur later krijg ik pas een reactie, 2 minuten nadat mijn pakket verstuurd is ''Helaas, ik zie dat het pakket al verstuurd is''. Nou toen maar weer dat ding retour gestuurd, op kosten van mij natuurlijk. Overigens met het retourformulier kon er wel opeens direct na openingstijden gereageerd worden. De klantenservice is dus niet zo betrouwbaar. Excuses werden niet aangeboden toen ik dat aangaf en ik heb voor de kosten moeten opdraaien omdat hun nalatig waren.
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ