Website: www.bodyenfitshop.nl
Adres: Mars 10 8448 CP
Plaats: Heerenveen
Telefoon: 0513 - 683068

Al sinds 1995 zijn wij werkzaam op het gebied van sportvoeding,voedingssupplementen en dieetproducten.
Gedurende deze tijd hebben wij niet alleen een schat aan ervaring opgebouwd, maar ook één van de grootste assortimenten, met alleen topproducten waar wij voor honderd procent achter staan

Bodyenfitshop.nl

Pluspunten
Goedkoop
Bezorging!!! Ik betaal EXTRA om mijn pakket dezelfde avond bezorgd te krijgen, die hele bezorger komt in de middag!!! Volgende dag is de bezorger niet eens langs gekomen, maar in de track en trace code geeft die aan van wel. Net als PostNL en support van Body en Fitshop zeggen ze dat ik gewoon PECH heb en dat ze NIKS kunnen doen alleen 5 euro tegoed kunnen bijschrijven. Ik maak 2 avonden vrij en ik betaal EXTRA en ik krijg deze debiele service.
Antwoord Bodyenfitshop.nl
Bedankt voor het schrijven van je review.

Een extra snelle bezorging waarvoor door jou meer is betaald, hoort uiteraard op tijd geleverd te worden. Allereerst mijn excuses voor het feit dat dit niet is gelukt.

Door mijn collega's is je een vergoeding aangeboden in de vorm van een online shoptegoed ter waarde van € 5,00. Dat is conform de richtlijnen.

Wij proberen een pakket uiteraard op tijd aan te leveren bij PostNL. Helaas hebben wij weinig invloed op de bezorging vanaf het moment dat het pakket bij PostNL in handen is.

Dat gezegd hebbende, snap ik de situatie heel goed.

Zou je ons een privé Facebook bericht willen sturen? Zoeken wij naar een nette oplossing voor jou.

Vriendelijke groet,

Slankplan

Roland

Gepubliceerd op: 21/07/2017

divers
Pluspunten
snel geleverd
goede communicatie
leuke extra's bij bestellingen
verbeter de repen!!
Antwoord Bodyenfitshop.nl
Bedankt voor je review over onze producten en onze service. Dat waarderen we natuurlijk :-) Wat betreft de repen en shakes blijft natuurlijk altijd persoonlijk kwa smaak. Vooral de Low Calorie Meal is erg laag in toevoegingen en zo puur mogelijk, daardoor kan het voorkomen dat het anders proeft dan je gemengt bent. Dit omdat er vooral hoogwaardige koolhydraten gebruikt worden. We gaan onze kwaliteit hoog houden en doen daar graag een stap harder voor. We gaan je feedback dan ook zeker doorgeven! Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze dan gerust! Wij zitten klaar!
Desiree

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Enerzijds een goed bedrijf, snelle levering en goede communicatie. Anderzijds heb ik net de smart bars en low carb meals besteld en deze zijn echt niet te eten! De smart bars zijn (lijkt wel) gemaakt van samengeperst shake poeder met een chocolade laagje eromheen. Niet weg te krijgen! De low carb meal shakes zijn voor de meeste mensen geen probleem denk ik, maar lekker zijn ze echt niet te noemen. Het gekke is dat de normale eiwitshakes juist het lekkerst zijn bij Body&Fit. Romig en niet zo chemisch. Geen idee wat er misgaat bij de andere producten, maar niet echt iets om vrolijk van te worden helaas.

Stef
Alkmaar

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
goede producten
snelle levering
met vragen kun je met iemand chatten en wordt je gelijk geholpen...

Peggy
Noordhoek

Cemre

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Pluspunten
Snelle en correcte levering! Alles was zoals het moest zijn en de gifts zijn super aangenaam! Prijs/kwaliteit is zoals het overal zou moeten
Eventueel meerdere keuze van gifts. Ook is het soms moeilijk om exact te vinden wat je zoekt in de bovenste balk als je wilt zoeken.
Kayleigh
WERVIK

Pluspunten

Eerste bestelling al meteen een domper. Er staat op de website: voor 22 u besteld, volgende dag in huis. Ik heb ervoor gezorgd dat ik de volgende dag thuis kon zijn om het pakket in ontvangst te nemen. De bestelling blijkt een dag later te worden bezorgd, wanneer ik niet thuis kan zijn. Wanneer ik contact leg met de klantenservice, krijg ik een lachtertje van een compensatie van 5% korting op de volgende bestelling, nadat ik mijn ontevreden hierover uit, krijg ik een ophoging naar 7.5%. Seriously Body en Fit? Stop met adverteren over jullie voor 22 u besteld, morgen in huis, of neem klanten serieus.
Antwoord Bodyenfitshop.nl
Bedankt voor het schrijven van je review Willemijn.

Een bestelling die op werkdagen op tijd is besteld, voor 22:00, hoort gewoon netjes de volgende dag bezorgd te worden. Daar mag je vanuit gaan, in meer dan 95% gevallen lukt dit ook.

Dat het nu niet is gelukt, is balen, daarom wil ik je hierin ook graag tegemoet komen. De compensatie die geboden is, is inderdaad vreemd, graag zet ik dat recht voor je.

Zou je mij of één van mijn collega's via Facebook een privébericht willen sturen?

Marcel
Willemijn

Gepubliceerd op: 06/07/2017

Vegan Protein Bars
Whey Perfection
Shakebeker Pro
Pluspunten
Super fijne en overzichtelijke site. Fijne en informatieve emails. Heel uitgebreid assortiment.
Misschien dat jullie bij sommige producten beter kunnen aangeven waar het verschil tussen de twee in zit, dat is soms onduidelijk.
Conrad

Gepubliceerd op: 28/06/2017

Whey, shakebekers, pre-workouts, creatine, vitaminepillen, afslanksupplementen.
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ