Website: www.bobshop.nl
Adres: Industrieweg 2a 3846 BC
Plaats: HARDERWIJK

Voordelig Bobshoppen vanuit je luie stoel!

Bij Bobshop vind je een breed assortiment consumentenelektronica tegen scherpe prijzen. Met de volledige service en garantie zoals je die mag verwachten van een gerenommeerde internetwinkel. Als dealer van alle grote merken zijn altijd de Nederlandse garantievoorwaarden van toepassing. Je bestelling wordt snel en professioneel thuis afgeleverd, maar je kunt ook kiezen om af te halen in een afhaaldepot. Bobshop.nl; voor alles met een stekker, alleen de prijs is gekker!

Vanuit een traditionele bruin- en witgoedwinkel ontstond in 2002 het idee om naast een winkel een verkoopsite op te richten voor consumentenelektronica. Binnen enkele maanden veranderde de winkelvloer in magazijn en werd duidelijk dat het fenomeen 'internetverkoop' een aparte tak van sport is. In september 2002 verzelfstandigde Bobshop en werd het de eerste 'pure internet player' op het gebied van consumentenelektronica.

De dynamiek van het medium zorgt ervoor dat Bobshop constant in beweging is en op innovatieve wijze inspeelt op nieuwe trends en ontwikkelingen. Via de website wordt een breed assortiment aangeboden dat uiteen loopt van camera's, televisies tot wasmachines, inbouwapparaten en doe-het-zelf artikelen.

Internet is een volwassen medium geworden en ook de consument ervaart geen probleem meer als het gaat om aankopen via internet. Dat consumentenvertrouwen is gegroeid doordat er vanuit overheidswegen strenge controles zijn op de wijze waarop webwinkels haar producten aanbieden en verkopen. Bobshop.nl heeft haar winkel volledig ingericht naar de letter van wet ter bescherming van de consument.

De kracht van Bobshop is de unieke combinatie van kopen via internet tegen eerlijke en sterke prijzen, maar met de betrouwbaarheid van de traditionele winkel. Zo is Bobshop.nl dealer van alle grote merken waardoor je koopt tegen de beste garantievoorwaarden.

Bobshop.nl zit niet in een dure winkelstraat met een grote winkelvloer en talloze verkopers, maar op een industrieterrein met een aantal eigen voorraadmagazijnen. Door deze enorme kostenbesparing en efficiënte werkwijze kunnen wij vaak vele procenten goedkoper zijn dan de reguliere winkels.

Met de slogan 'Voor alles met een stekker, alleen de prijs is gekker!' kom je ons niet alleen online tegen, maar ook via landelijke media laat Bobshop van zich horen. Met vaste commercials op diverse radiostations (100% NL, Sky Radio, Radio Veronica, Radio 538, TMF Radio en Classic FM) word je regelmatig geïnformeerd over actuele acties en aanbiedingen. Daarnaast kom je onze scherpe acties en aanbiedingen wellicht ook regelmatig tegen in lokale, regionale en landelijke dag of weekbladen.

Dagelijks bezoeken vele duizenden consumenten onze website en velen van hen doen hun aankoop bij ons naar volle tevredenheid. Bobshop.nl is dan ook in snel tempo uitgegroeid tot één van de grootste online warenhuizen in consumentenelektronica.

Volg Bobshop nu via Twitter of op Facebook en je bent altijd als eerste op de hoogte van het laatste nieuws en de beste aanbiedingen.

Bobshop.nl
Dit bedrijf heeft in de afgelopen 12 maanden geen beoordelingen verzameld. De gemiddelde score wordt daarom niet getoond, want de beoordelingen zijn niet meer recent genoeg.

Pluspunten
snel geleverd tegen een lage prijs.
Ik heb meer dan een maand geleden een artikel geretourneerd. Tot op de dag vandaag (5 weken later) heb ik mijn aankoopbedrag niet terug gekregen ondanks dat ik het verzendbewijs van hen eigen vervoeder heb doorgegeven. Op mailtjes en zelfs een formele klacht wordt niet gereageerd.
Jammer... Hierdoor dus geen aanrader. Het tegenovergestelde van Coolblue, wat wellicht iets duurder is maar service en klantvriendelijkheid op nr 1 zet.
Johan

Gepubliceerd op: 20/06/2016

Pluspunten

Op 14 juni besteld en nu lees ik dat deze firma failliet zou zijn. Alles werkt nog op de site en bestellen en betalen kan ook nog maar ik maak me zorgen.....
Francois

Gepubliceerd op: 16/06/2016

Pluspunten
Levering.
Enkele maanden geleden een laptop gekocht. Laptop wordt enkel gebruikt voor kantoortoepassingen. Dus geen games etc. Geen toepassingen die veel vragen van het systeem. Na enkele maanden valt het op dat de batterij na enkele uren leeg is. Heel vervelend en past mijn inziens niet bij een moderne laptop die enkel wordt gebruikt voor tekstverwerken en e-mail. Vragen hierover gesteld aan het bedrijf. Onnozel antwoord op onze vraag. Wordt verwezen naar algemene voorwaarden. Niet serieus genomen. Dikke onvoldoende voor BOB shop. Jammer. Eens maar nooit meer.
Aart den Bok
Mijdrecht

Gepubliceerd op: 15/06/2016

Pluspunten
Er was een probleempje maar dat is keurig opgelost door Bobshop.

Cor
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 26/05/2016

Pluspunten

Bezorging en levering erg slecht!! Woensdag iets besteld, was op voorraad én voor 23:00 besteld maar nog steeds niks te zien! Had het die dag ook echt nodig dus ik denk: snel bestellen zodat ik het nog kan hebben die dag! Track en tracé code kreeg ik erbij, alleen veranderde die elke moment van bezorgmoment naar sorteercentrum en weer terug. De klant gewoon wijsmaken dat ie meteen wordt bezorgd de dag erna maar helaas, toch niet! Het was de eerste dat ik hier iets bestelde maar ook meteen de laatste keer.. Nog aangeven dat het op voorraad is en de volgende dag bij mij is en het vervolgens niet waarmaken is echt NOT DONE! Mij zien jullie niet meer terug en zal ook vrienden en kennissen erop attenderen!
Frits
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 20/05/2016

Pluspunten
geen.
leer klachten oplossen in plaats van tijd rekken en bedriegen en liegen.zit nog steeds met een roestige vaatwasser van net 1 jaar oud.
Geachte heer Hummel,

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over ons. Onze excuses hiervoor. Wij kunnen op de verkregen gegevens helaas geen informatie vinden. Wij ontvangen graag uw ordernummer/adresgegevens. Wij kunnen dan contact met u opnemen. U mag uw gegevens mailen naar: webcare@bobshop.nl. Na binnenkomst gaan wij deze case voor u na.

Hummel
Harderwijk

Gepubliceerd op: 03/05/2016

Pluspunten
pakken snel je geld aan
erg slechte communicatie, niet te bereiken bij problemen. niet goed geld waarschijnlijk weg
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw review. Onze klantenservice heeft u op 15 april gemaild dat de laptop zonder kosten is hersteld. Deze heeft u inmiddels in gebruik genomen. Wij gaan ervan uit dat deze weer naar behoren werkt. Mochten er toch nog vragen/opmerkingen zijn vernemen wij graag van u. Dit mag via de e-mail: webcare@bobshop.nl
Wij wensen u nog veel plezier met uw toestel.

dick
westland

Gepubliceerd op: 08/04/2016

Pluspunten

Als het om leveren en betalen gaat...prima bedrijf. Zodra er een pakket verdwijnt via DHL kun je inmiddels bijna 2weken wachten tot het fatsoenlijk wordt opgelost.
Terwijl we in een digitale wereld leven moet je dus zolang wachten en bevestigd krijgen dat het pakket vermist is. Niet ons probleem bobshop!!! Jullie werken op deze wijze. Dus crediteer het geld!

Als het gesprek aan de telefoon te 'scherp' wordt voor de medewerkers van de bobshop dan wordt het gesprek beëindigd en de lijn gesloten. Getuige van asociaal en onprofessioneel handelen!!
Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw review. Onze excuses als u onjuist aangesproken bent door een van onze medewerkers. We zien dat de klacht vanmiddag al is opgelost. De kosten worden reeds worden vergoed. Dit heeft onze klantenservice al aan u doorgegeven. Een restitutie neemt 2-3 werkdagen in beslag.

Gepubliceerd op: 17/02/2016

Pluspunten
Om 23:00 uur een JBL Charge 2+ besteld en was de volgende dag al om 9:00 bezorgd! Verder netjes op de hoogte gehouden via de mail en zij waren de goedkoopste.
Arian de Jong
Spakenburg

Gepubliceerd op: 05/02/2016

Pluspunten
Goede prijs en de volgende dag al in huis. Keurig op een door mezelf gekozen tijd.
Gewoon goede service, dus geen verbeterpunten. Doen wat ze beloven.
Ellen
Barneveld