Website: http://www.blijdatikrij.nl
Adres: Jachtlaan 22 3721 CB
Plaats: Bilthoven

Blij dat ik Rij is een all service pechhulporganisatie voor gezinnen. Met 1 gezinspas voor Pechhulp Nederland is iedereen en alle voertuigen aangemeld voor pechhulp.

Blij dat ik Rij
8.2

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Pluspunten

Als je pech hebt blijk je praktisch nergens voor verzekerd te zijn (wij hebben het duurste pakket van 80 euro per jaar).

Het garage bedrijf dat naar mijn auto gekeken heeft stelde vast dat ik niet verder naar huis kon rijden in de huidige staat van mijn auto. Ik kreeg bijvoorbeeld het advies om mijzelf aan te melden bij RoadGuard om mijn auto naar een garage te laten verslepen en dat ze verder niets voor mij konden betekenen ook geen vervangend vervoer, het desbetreffende bedrijf had huur auto's staan maar deze konden niet meegegeven worden omdat ik hiervoor blijkbaar niet voor verzekerd was bij 'Blij dat ik rij'. Zelf betalen was overigens eveneens geen optie, zelfs op de vrijdag avond na 20:00 uur.

Daarbij stond ik meer dan 10/15 minuten in de wacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg, als het een dringendere situatie was dan is dit natuurlijk niet acceptabel, tijd om weer terug te gaan naar de ANWB.

Als je daarbij een klacht indient wordt daarop vervolgens niet gereageerd. Nu een maand later dan maar een negatieve review van mijn ervaring bij 'Blij dat ik rij'.
Patrick

Gepubliceerd op: 04/05/2019

Pluspunten
Snel en netjes geholpen aan de telefoon. Daarna kwam binnen een uur een vriendelijke meneer ter plekke. Kreeg de auto niet aan de praat dus meegenomen. Netjes geholpen.

Ivo Hubbers
Millingen aan de Rijn

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
- Positieve opstelling monteur
- lange aanrijtijd
- Moeilijke communicatie vanwege gebrekkige nederlands monteur

Gepubliceerd op: 27/03/2019

Pluspunten
Prima
Als je het nummer op de site direct belt krijg je geen contact, via de app wel. We hebben het met twee telefonen geprobeerd en bij beide was dit zo.
Reinier
Alkmaar

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
top bedrijf snel service

Fabian
hardrwijk

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Aardige vent, snel en goed geholpen!
Eva
Woerden

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Zeer snelle service. Werd gebeld door de monteur hoe laat hij zou komen. Was heel duidelijk over het probleem. En topservice. Erg blij mee!

San

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten
Alles snel geregeld
ga zo door
Ted
Tiel

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
Snelle reactie
Ik geef aan bij Blij Dat Ik Rij dat mijn auto niet start, maar dat het geen accuprobleem is, omdat ik wel stroom heb. Komt er een uur later een man met startkabels en zonder gereedschap aan, die dus niets voor me kan doen. Zonde van mijn en zijn tijd, de informatie was wel doorgegeven.
Jeroen Verkroost

Gepubliceerd op: 16/10/2018