Bedrijfsgegevens

Website: http://www.blijdatikrij.nl
Adres: Jachtlaan 22 3721 CB
Plaats: Bilthoven
Telefoon: 088-1121111

Blij dat ik Rij is een all service pechhulporganisatie voor gezinnen. Met 1 gezinspas voor Pechhulp Nederland is iedereen en alle voertuigen aangemeld voor pechhulp.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Blij dat ik Rij
totaal score
8.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
8 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
20 beoordelingen (12 maanden)
76 beoordelingen (totaal)
6667 keer bekeken
85% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (13)
10% (2)
10% (2)
10% (2)
5% (1)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/05/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Als je pech hebt blijk je praktisch nergens voor verzekerd te zijn (wij hebben het duurste pakket van 80 euro per jaar).

Het garage bedrijf dat naar mijn auto gekeken heeft stelde vast dat ik niet verder naar huis kon rijden in de huidige staat van mijn auto. Ik kreeg bijvoorbeeld het advies om mijzelf aan te melden bij RoadGuard om mijn auto naar een garage te laten verslepen en dat ze verder niets voor mij konden betekenen ook geen vervangend vervoer, het desbetreffende bedrijf had huur auto's staan maar deze konden niet meegegeven worden omdat ik hiervoor blijkbaar niet voor verzekerd was bij 'Blij dat ik rij'. Zelf betalen was overigens eveneens geen optie, zelfs op de vrijdag avond na 20:00 uur.

Daarbij stond ik meer dan 10/15 minuten in de wacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg, als het een dringendere situatie was dan is dit natuurlijk niet acceptabel, tijd om weer terug te gaan naar de ANWB.

Als je daarbij een klacht indient wordt daarop vervolgens niet gereageerd. Nu een maand later dan maar een negatieve review van mijn ervaring bij 'Blij dat ik rij'.
Patrick

Gepubliceerd op: 04/05/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snel en netjes geholpen aan de telefoon. Daarna kwam binnen een uur een vriendelijke meneer ter plekke. Kreeg de auto niet aan de praat dus meegenomen. Netjes geholpen.
Verbeterpunten
 
Ivo Hubbers
Millingen aan de Rijn

Gepubliceerd op: 21/04/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
- Positieve opstelling monteur
Verbeterpunten
- lange aanrijtijd
- Moeilijke communicatie vanwege gebrekkige nederlands monteur
Klant

Gepubliceerd op: 27/03/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prima
Verbeterpunten
Als je het nummer op de site direct belt krijg je geen contact, via de app wel. We hebben het met twee telefonen geprobeerd en bij beide was dit zo.
Reinier
Alkmaar

Gepubliceerd op: 18/03/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
top bedrijf snel service
Verbeterpunten
 
Fabian
hardrwijk

Gepubliceerd op: 14/03/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Aardige vent, snel en goed geholpen!
Verbeterpunten
Geen.
Eva
Woerden

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer snelle service. Werd gebeld door de monteur hoe laat hij zou komen. Was heel duidelijk over het probleem. En topservice. Erg blij mee!
Verbeterpunten
 
San
Amsterdam

Gepubliceerd op: 31/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles snel geregeld
Verbeterpunten
ga zo door
Ted
Tiel

Gepubliceerd op: 24/10/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Snelle reactie
Verbeterpunten
Ik geef aan bij Blij Dat Ik Rij dat mijn auto niet start, maar dat het geen accuprobleem is, omdat ik wel stroom heb. Komt er een uur later een man met startkabels en zonder gereedschap aan, die dus niets voor me kan doen. Zonde van mijn en zijn tijd, de informatie was wel doorgegeven.
Jeroen Verkroost
Utrecht

Gepubliceerd op: 16/10/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer