Website: www.bitmymoney.com
Adres: Wilhelmina van Pruisenweg 104 2595AN
Plaats: Den Haag
Telefoon: +31 70 2500456

Bij Bitmymoney kun je makkelijk en betrouwbaar Bitcoin, Ether en Litecoin kopen en verkopen. Ook bewaren wij je crypto veilig in je rekening

Bitmymoney

Pluspunten
overzichtelijk.
slecht bereikbaar en heel traag met de app.
wally
amsterdam

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Overall tevreden ...tot vandaag dat , Bitmymoney zn techniek niet op orde heeft .. als het er op aan komt. Opmerking over ...is druk is "geen excuus "in deze tijd.
schandalig! Ik kan niet handelen in bitcoin op moment supreme! , want de server ligt plat(wordt geknepen!! )! en na werktijd niemand bereikbaar. Nogmaals dit mag nooit zo zijn, dat jullie server de klant in de steek laat! Dit kost klant vertrouwen , geld en irritatie. Dit is echt een punt ter lering.
Jorrit Eijsten
De Meern

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Pluspunten
Snel kopen en verkopen als er weinig onrust in de markt is
Als de bitcoin snel stijgt of daalt krijg je vaak de melding dat der server overbelast is en dan kun je niet kopen of verkopen op het cruciale moment (om winst te maken of juist grote verliezen te voorkomen). Ik geef dit vooral aan als verbeterpunt, want verder heb ik wel vertrouwen in dit bedrijf.
M

Gepubliceerd op: 03/04/2019