Website: https://www.biovoorjou.nl
Adres: Boerdijk 53 7918 TA
Plaats: Nieuwlande
Telefoon: 085 77 355 37

Biovoorjou.nl is hét adres voor biologische en gezonde producten. Het assortiment bestaat onder andere uit cbd olie en cbd capsules van MediHemp. Dit zijn voedingssupplementen waar de laatste jaren steeds meer bekend over wordt en welke als voeidngssupplement gebruikt kunnen worden.

Behalve de cbd producten kunt u er ook diverse biologische verzorgingsproducten vinden, bijzondere zoutlampen en bijvoorbeeld ook wasnoten waarmee iedereen voordelig en zonder het milieu te belasten een perfect schone was kan krijgen..

Als online biologische winkel biedt Biovoorjou.nl haar klanten een scala aan voordelen waarmee de winkel zich onderscheidt van collega's, denk hierbij aan de volgende kenmerken;

- Ruim assortiment biologische producten
- Gratis verzending van CBD olie
- Uitsluitend de beste kwaliteit biologische producten
- Beste prijs garantie
- Ruime keuze aan (gratis) betaalmogelijkheden
- Diverse bezorg- en afhaalmogelijkheden
- Goed bereikbare klantenservice
- Uitstekende algemene service
- Webshop Keurmerk
- Extra voordeel voor bestaande klanten

Bovenstaande punten maken dat Biovoorjou.nl hét online adres is voor iedereen die waarde hecht aan een beter milieu en aan zijn of haar eigen gezondheid.

Graag tot ziens op Biovoorjou.nl!

9.5

Pluspunten
goeie communicatie en snelle levering
ik zou het niet weten
Antwoord Biovoorjou.nl
Hartelijk dank voor de mooie 9 Josee!
josee josephine
ampuriabrava

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Supper snelle levering

Hoi Arjan,

Dank voor je mooie beoordeling!

Biovorjou.nl
Arjan
Nieuwlande

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Wanneer ik hier alle positieve punten zie, wordt men vermoeden alleen maar versterkt dat dit bedrijf er transdiscriminatie op nahoud.

Initieel contact via mail ging goed. Ze vroegen me echter om te bellen, omdat naar hun eigen zeggen het te moeilijk was via mail uitleg te geven. Ik ben zelf van België en is het voor mij dus een internationaal bellen. Dus ik telefoneer, maar zodra men doorheeft dat men wat zwaardere stem bij de naam in de mail hoort, word me redelijk snel verteld dat ze nog met iets bezig zijn en dat ik 10 minuten later moet terugbellen. Wat ik dan doe en wat ik enkele keren ook tracht te doen. Echter wordt de telefoon dan niet meer opgenomen.
Ik stuur dan een mail terug met de melding dat ik teruggebeld heb en dat ze anders mij dan moeten bellen. Echter krijg ik geen reactie op deze mail. Ik laat telkens een paar dagen tussen, wanneer ik opnieuw een mail stuur voor een bevestiging/reactie. Echter komt er via hun kant niets meer.
Ik kan alleen maar aannemen dat ze door mijn stem weten dat ik trans ben en mij daarom niet meer van dienst willen zijn.
Ik ben misschien van België, maar ik ga het zeker niet laten om jullie in Nederland aan te geven voor transdiscriminatie.

Sorry, maar zoals ik in mijn laatste mail heb aangegeven, op deze manier communiceer je niet met je klanten en is gewoon ronduit onbeschoft.
Dag Laura,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Hoewel dit eigenlijk alleen bedoeld is voor mensen die een bestelling bij ons doen zijn we natuurlijk blij met het horen van je ervaring.

M.b.t. je feedback is het zo dat er inderdaad iets niet goed is gegaan in de communicatie en we je te laat gebeld hebben. Het is geen goed excuus maar we zijn wat dat betreft maar een kleine webshop en werken met weinig wensen waardoor er bij drukte soms weleens iets bij in schiet. Dit heeft verder uiteraard niets te maken met je zwaardere stem welke mij niet eens opgevallen was. Wel nogmaals excuus voor het niet conform afspraak terugbellen.

In de tussentijd hebben we je wel diverse keren geprobeerd te bereiken, zowel telefonisch op verschillende tijdstippen als per mail maar je hebt hier niet meer op gereageerd. Mochten we alsnog vragen over CBD olie kunnen beantwoorden dan doen we dat natuurlijk graag. Ter compensatie van de gang van zaken zullen we daarnaast een mooie aanbieding voor je maken wanneer je besluit iets te kopen. Hopelijk kunnen we het daar mee naar tevredenheid mee oplossen.

Voor nu fijne paasdagen toegewenst.

Hartelijke groet,

Laura
Limburg BE

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
snelle reactie en levering/leuk zakje thee als extra
zeer gewaardeerd

Antwoord Biovoorjou.nl
Dank voor de fantastische 10 en natuurlijk erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de snelle levering en het kleine presentje bij de levering.

Graag tot de volgende keer weer!

Hartelijke groet,
BIovoorjou.nl
th.middendorp
leeuwarden

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Ook in buitenland snelle levering. Goede producten.
De site is niet heel duidelijk. Lastig te vinden wat je nodig hebt. Althans voor de 'beginner'. Wellicht is het wennen. O
Dag Marjorie,

Wat fijn om te lezen dat de levering ook naar Frankrijk zo snel kan gaan en dank voor de fatastisch 10 die u ons daarom geeft!

M.b.t. de site; we doen uiteraard ons best om de site zo duidelijk mogelijk te maken, mocht je suggesties hebben over hoe dit beter kan zodat je wellicht sneller vind wat je nodig hebt dan horen we dat graag. Je kunt deze eventueel mailen naar klantenservice@biovoorjou.nl.

Alvast heel hartelijk dan voor de moeite en het meedenken!

Marjorie
Le Chalard

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Alles perfect.

Hoi Bob,

Dank voor je mooie beoordeling! "Alles perfect" klinkt ons natuurlijk als muziek in de oren! Daar doen we het voor!

Bob
Schiedam

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Oprecht en eerlijk, super tevreden

Hoi Vera,

Oprecht en eerlijk.. Dat zijn dat inderdaad kenmerken van ons bedrijf waar wij voor staan. Erg fijn om te lezen dat je dit waardeerd met zo'n mooi cijfer! Bedankt!

Vera
gent

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Zeer positief. Snelle levering en gunstige prijs.
Wilna
Deventer

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Snel, sympathiek, betrouwbaar , goede prijs/kwaliteit verhouding, overzichtelijke website en zeer vriendelijke en adequate klantenservice.!
Mag
Goirle