Website: http://www.fiets-navigatie-shop.nl
Adres: Plompertstraat 42 3087BD
Plaats: Rotterdam

webshop voor fiets navigatie, fiets gps computers en andere fiets gerelateerde producten van topmerken als Garmin, Falk, Mio en Teasi

Bike Brothers vof
8.2

Pluspunten

Op 1 mei Mio Cyclo 200 WEU + tasje besteld voor € 159,-- .
Tot op heden nog niets ontvangen ondanks vele telefoontjes/mails etc. Zelfs de belofte om geld retour te storten 3 weken geleden is nog steeds niet gebeurd. Nu wordt er al helemaal niet meer gereageerd op telefoontje en mails. OPLICHTERIJ. Hier niets meer bestellen.
De Koning
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten

Bestelling geplaatst op hun website fietsnavigatieshop.nl in april 2018. 2 maand later, na een hoop e-mails en telefoons, nog altijd geen respons gekregen, laat staan mijn besteld pakket.

Gepubliceerd op: 26/06/2018

Pluspunten
Bestelling geretourneerd maar wordt beweerd dat niet ontvangen is. Klantenservice reageert niet op mails. Kan naar mijj geld fluiten...
Thoeo
Sittard

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
nog helaas geen gemerkt
Verstuurd niet na 1 dag wacht na 3 weken nog op verzending.
Nemen telefoon op maar kunnen je niet helpen bellen/mailen terug zegt men. Maar belt en mailt niet terug. Geen prettige ervaring.
Bas

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten

Retourneren moet je zelf betalen. Hoewel ik het product 2 weken geleden retour heb gestuurd en het volgens track & trace bezorgd is, heb ik nog geen geld terug ontvangen. Hierover contact gehad, maar daarna geen reactie meer op mail en telefonisch niet meer bereikbaar.
G

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten
breed aanbod voor aantrekkelijke prijzen
heb mijn bestelling geretourneerd, maar klantenservice beweert dat het niet is aangekomen (ondanks mijn bewijs van post.nl) en weigert geld terug te betalen. Klantenservice reageert niet meer

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
nog geen
Heb op 12 mei bestelling geplaatst. Na bevestiging bestelling niets meer vernomen. Telefonisch niet bereikbaar. Op mail wordt niet gereageerd. Geen idee of bestelling nog wel bezorgd wordt !!
Bob
Brunssum

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten
Product wat op voorraad stond bleek achteraf niet op voorraad. Binnen 5 werkdagen zou het dan geleverd worden. Dat is vandaag. Er wordt geen update verstuurd met informatie over de status, of dat het nog iets langer duurt.
customer service, klanten op de hoogte houden van latere leveringen. de voorraad goed in de gaten houden en deze updaten in de shop. Ik kan echter nog niets vertellen over de bertouwbaarheid, ik ga er vanuit dat de bestelling alsnog binnenkomt.
Arjan

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
de levering was met 2 dagen prima en de prijs is ook goed.
slechtste retourprocedure die ik ooit meegemaakt heb. via de mail een retourformulier aanvragen, heb ik nooit ontvangen. pakket toch maar verstuurd, krijg na 2x bellen en 2x mailen na een week te horen dat het pakket niet ontvangen is. terwijl het volgens track&trace al een week geleden in ontvangst genomen was. toen maar weer bellen, bleek het er toch te zijn. vervolgens weer 1,5 week wachten en maar weer bellen (want op mail wordt niet gereageerd) bleek dat ik maar 75% van mijn aankoopbedrag terugkrijg omdat de verpakking opengemaakt is en de computer niet gereset (1x een knop 30 sec indrukken). al met al dus na 4x bellen en 4x mail, na bijna 3 weken 75% teruggekregen. mijn advies: alleen bestellen als je 100% zeker weet dat je niet retour hoeft te sturen
sjors

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Hoewel levering te lang heeft geduurd, is het uiteindelijk wel gelukt. Product (telefoonhouder voor de op fiets) is naar tevredenheid.
Ik had een telefoonhouder voor de op fiets besteld. Deze is nooit aangekomen en volgens track and trace retour gestuurd. Wellicht een fout bij de post? Initieel geen reactie van Bike Brothers op mijn verzoek om dit op te lossen.

Na het plaatsen van een negatieve review heeft het bedrijf het product opnieuw verstuurd. Deze keer wel aangekomen. Respons op email blijft ondermaats maar het product is uiteindelijk in ieder geval wel geleverd.
Antwoord Bike Brothers vof
Beste Ruben,

Vervelend dat het pakket nooit is aangekomen. Volgens de track en trace code is het op het door je aangegeven adres in Belgie bezorgd. Ook navraag bioj de verzender leverde niets vreemd op aan de bezorging.
We hebben de zending ook niet retour gehad. Wellicht kunnen we je het bestelde nogmaals opsturen? Naar welk adres kunnen we dit doen.

We horen graag van je om dit goed op te lossen.

Sportieve groeten, Bike Brothers
Ruben
Waterloo, Belgie

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten

Ik heb een tijd geleden een telefoonhouder voor de op fiets besteld. Deze is wel verzonden volgens track and trace maar nooit aangekomen. Wellicht een fout bij de post. Maar geen reactie van Bike Brothers op mijn verzoek om dit op te lossen is onder de maat. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Waterloo, Belgie
17/01/2018