Website: http://www.fiets-navigatie-shop.nl
Adres: Nieuwstad 40 701NR
Plaats: Zutphen
Telefoon: 024-4200477

webshop voor fiets navigatie, fiets gps computers en andere fiets gerelateerde producten van topmerken als Garmin, Falk, Mio en Teasi

Bike Brothers vof

Pluspunten
de levering was met 2 dagen prima en de prijs is ook goed.
slechtste retourprocedure die ik ooit meegemaakt heb. via de mail een retourformulier aanvragen, heb ik nooit ontvangen. pakket toch maar verstuurd, krijg na 2x bellen en 2x mailen na een week te horen dat het pakket niet ontvangen is. terwijl het volgens track&trace al een week geleden in ontvangst genomen was. toen maar weer bellen, bleek het er toch te zijn. vervolgens weer 1,5 week wachten en maar weer bellen (want op mail wordt niet gereageerd) bleek dat ik maar 75% van mijn aankoopbedrag terugkrijg omdat de verpakking opengemaakt is en de computer niet gereset (1x een knop 30 sec indrukken). al met al dus na 4x bellen en 4x mail, na bijna 3 weken 75% teruggekregen. mijn advies: alleen bestellen als je 100% zeker weet dat je niet retour hoeft te sturen
sjors

Gepubliceerd op: 05/03/2018

Pluspunten
Hoewel levering te lang heeft geduurd, is het uiteindelijk wel gelukt. Product (telefoonhouder voor de op fiets) is naar tevredenheid.
Ik had een telefoonhouder voor de op fiets besteld. Deze is nooit aangekomen en volgens track and trace retour gestuurd. Wellicht een fout bij de post? Initieel geen reactie van Bike Brothers op mijn verzoek om dit op te lossen.

Na het plaatsen van een negatieve review heeft het bedrijf het product opnieuw verstuurd. Deze keer wel aangekomen. Respons op email blijft ondermaats maar het product is uiteindelijk in ieder geval wel geleverd.
Antwoord Bike Brothers vof
Beste Ruben,

Vervelend dat het pakket nooit is aangekomen. Volgens de track en trace code is het op het door je aangegeven adres in Belgie bezorgd. Ook navraag bioj de verzender leverde niets vreemd op aan de bezorging.
We hebben de zending ook niet retour gehad. Wellicht kunnen we je het bestelde nogmaals opsturen? Naar welk adres kunnen we dit doen.

We horen graag van je om dit goed op te lossen.

Sportieve groeten, Bike Brothers
Ruben
Waterloo, Belgie

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten

Ik heb een tijd geleden een telefoonhouder voor de op fiets besteld. Deze is wel verzonden volgens track and trace maar nooit aangekomen. Wellicht een fout bij de post. Maar geen reactie van Bike Brothers op mijn verzoek om dit op te lossen is onder de maat. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Waterloo, Belgie
17/01/2018

Pluspunten
Correcte levering
Geen communicatie behalve dat mijn bestelling was opgenomen. Vervolgens 5 dagen radiostilte, waarna het pakketje werd afgeleverd. Geen reactie op een mail.
Communicatie moet VEEL beter.
Hazerswoude Dorp

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
zeer snelle levering
telefonische toezegging over email niet binnengekregen! Ik had helaas een laadsnoertje verloren, van teasi naar teasi extra accu.
Wilde adapter snoertje uiteraard betalen
frank
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten

Ik heb geen antwoord gekregen op mijn email waarin ik info vroeg over omruilen van de bestelling.
Chris

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten
Bijzonder snelle en correcte levering.

Kristien
Berchem

Gepubliceerd op: 30/11/2017

Pluspunten

Order geplaatst op 2 november. 3 november bericht dat het product was verzonden. 8 november op account gekeken, daar stond dat de bestelling was afgerond. 10 november gebeld dat er nog steeds niets was ontvangen. 11 november product ontvangen met verzenddatum 10 november. Hier is dus duidelijk iets misgegaan.
Hennie
Bemmel

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Snelle levering, scherpe prijsstelling, prima
Ik had niet automatisch een factuur ontvangen, hiervoor twee maal een mail moeten schrijven voor een verzoek voor een factuur. Achteraf factuur met excuses gekregen. Correct. Jammer dat er twee mails voor nodig zijn.

Gepubliceerd op: 24/11/2017

Pluspunten
Daar weet ik te weinig van om te beoordelen.
Ik was tevreden met de afhandeling.
Geen idee.
Heesakkers