Website: http://www.bibofashion.nl
Adres: Noordstraat 96 5038 EK
Plaats: Tilburg

BiBo Fashion
2061 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
prima kwaliteit van het product en snel geleverd.
Goes

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snel en discreet verzonden

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Bestelling kwam vrij snel
Ik kreeg niet het juiste product.
Ik had op de website een ander product (ook op het plaatje) gezien, klikte hierop om het te bestellen, zag zelfs in de winkel wagen nog het zelfde plaatje (blijkbaar niet op de naam van het product gelet) en later toen het thuis kwam bleek het plots om een shirt te gaan, terwijl ik in mijn zoek sessie niet eens op de pagina ben geweest met shirts. Erg vaag.

Gebeld met de eigenaar die dit gok ik ook leest of als eerste leest. En daar werd ik eigenlijk behandeld als klant nummer zoveel die wel even een leugen op zou hangen over wat hij heeft gezien.
Ik kon mijn pakketje retour sturen, maar moet hier dan wel retour-verzendkosten voor betalen... Ken vrij weinig tot geen enkel bedrijf meer die geld vraagt om iets wat niet goed is te retourneren. Hoe dan ook, optie was of houden of extra bij betalen, dus koos ik er maar voor om het product te houden.
Weet wel dat dit een minpunt is voor jullie, zal jullie in ieder geval niet aanraden bij andere (MOND OP MOND RECLAME IS OH ZO BELANGRIJK!) en zal dus in de toekomst ook opletten waar ik koop. Klant is helaas toch de koning ... maarja hoe dan ook het is jammer hoe het gegaan is, maar dit weet ik dan weer voor het vervolg.

Ps. Ik ben vrij technisch wat websites aangaat en weet dat ik al vaak gezien heb dat persoon A iets heel anders op een site zag dan persoon B , die soms zelfs naast elkaar zaten. Sites en met name hun scripts zijn soms ook onvoorspelbaar, Helaas.
B. van Zetten

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
uitgebreide collectie, snelle levering, en vooral vriendelijk als je belt, super!!!
ga zo door!!!!

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
snelle levering, goede kwaliteit van de producten.
De website werkt op een Mac (browser safari) niet vlekkeloos.
Op het moment van betalen werken de pop-up schermen niet goed, waardoor de bestelling wordt afgebroken. De bestelling wordt niet geannuleerd, maar de voorraad wel -ten onrechte- bijgewerkt. Bij het opnieuw proberen een bestelling te plaatsen, blijkt dat het product niet meer op voorraad is. Dit vraagt dan steeds mail/telefoonverkeer met de eigenaar om dit te herstellen.
Philip

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Er valt niets negatiefs te melden over dit bedrijf.
Correcte levering, correcte nalevering, compliment cards en uitermate vriendelijk aan de telefoon. Wat wil je als consument nog meer!!!!

Bert
Susteren

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Snelle levering! Super leuk ingepakt en verpakt.

Alexander
Belgiƫ