Website: www.betondingen.nl
Adres: Bossekamp 10 5301 LZ
Plaats: Zaltbommel

Betondingen®

De Betonwebwinkels met een breed assortiment prefab betonelementen en leuke tuinmaterialen. Voor zowel particulieren als bedrijven. Het gemak van online Sierbeton bestellen.

betondingen

Pluspunten
Snelle levering en duidelijke communicatie
Helaas werden de krukjes niet tot in de hal bezorgd. Terwijl je dat met de forse leveringskosten wel zou verwachten. Verder vond ik de afwerking van de betonnen krukjes vrij grof. Terwijl ze site echt als krukjes worden verkocht. Ik heb ze zelf met een plamuurmes en schuurpapier moeten bijwerken.
Christian

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de te verwachten bezorgtijden.
Kwaliteit van het beton zeer matig. Stukjes van het beton afgebroken, stuk verkleurd.
Angela Verbraak
Roosendaal

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Leveren zoals beloofd tegen een scherpe prijs
Het begrip pro forma factuur wat beter uitleggen
Jan van Vulpen
Swifterbant

Gepubliceerd op: 19/08/2018

Pluspunten
2 betonelementen besteld en ik kreeg
1 van de 2 verkeerd geleverd (L-element ipv hoekelement). slordig, maar werd wel snel opgelost. Binnen 48 uur alsnof het juiste produkt in huis. Verder alles prima in orde.

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Niet
Ze hebben de bakken afgeleverd op pallets. Wegen 400 kilo. Heb een heftruck moeten huren om ze er af te halen. Kosten
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Alle bestellingen worden bij ons op pallet afgeleverd (niet geplaatst). Voor plaatsen van bepaalde producten kan een prijs opgevraagd worden bij ons, dit is namelijk niet ons reguliere transport.
MVG Betondingen
Auke van det Veen
Beekbergen

Gepubliceerd op: 27/07/2018

U elementen van beton 8 stuks besteld en meer dan de helft beschadigd☹️

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
tijdige levering
ik was wel onaangenaam verrast dat levering niet met een vrachtwagen met en kraantje plaatsvindt maar met een pallet en steekwagen. In mijn geval wilde ik de materialen geplaatst hebben op een oprit van grind. Dat kan niet met een palletwagen. Gevolg: we moesten 50 meter sjouwen met 44 zeer zware elementen. Echt een dik minpunt.
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Alle bestellingen worden met een palletwagen gelost (tenzij anders aangegeven door ons). Dit staat ook op onze site vermeld en in alle mailtjes (orderbevestigingsmail en track en trace mail) die wij versturen.
Mvg Betondingen
boxtel

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Vriendelijke chauffeur
Goed verpakt
De betonkwaliteit is erg zacht en broos. Opsluitbanden van een meter besteld en de bovenlaag haal je zo weg. Ik had ze juist bij jullie gekocht en niet in de bouwmarkt om dit te voorkomen. Nu moeten ze weer bijgewerkt worden, dus deze zou ik niet weer bij jullie bestellen. Zelfde geldt voor de U-elementen. Zacht en broos beton.
WJM Verbon
Heukelum

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Snelle levering volgens afspraak, helaas voldeden de geleverde producten niet aan de verwachtingen.
Ik had bruine pallisades besteld. Deze bleken meer wit dan bruin te zijn. Grote ontgoocheling!
René Vanvlasselaer
Vremde

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Levering
De betonpoeren waren aan de onderkant verre van vlak. Lastig recht neer te zetten.
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. De onderkant van de poer is de stortzijde, het kan soms voorkomen dat deze iets onregelmatig is.
Mvg Betondingen
Koopman