Website: www.betondingen.nl
Adres: Bossekamp 10 5301 LZ
Plaats: Zaltbommel

Betondingen®

De Betonwebwinkels met een breed assortiment prefab betonelementen en leuke tuinmaterialen. Voor zowel particulieren als bedrijven. Het gemak van online Sierbeton bestellen.

betondingen

Pluspunten
De blokken zijn prima
Zes maal 150 kilo aan betonblokken op een palet dumpen op een openbaar wandelpad in het centrum van Amsterdam om zeven uur ‘s ochtends is onbeschoft. Zeker als bij bestelling in de opmerkingen expliciet is gevraagd om een afspraak voor levering omdat het een restaurant betreft.

Dan hadden we met zes man sterk met handschoenen klaar gestaan om de dingen op hun plek te tillen. Niet alleen had de gemeente ze kunnen verwijderen, nu moesten we om dat te voorkomen midden de nacht, toen we erachter kwamen dat ze geleverd waren, met gevaar voor handen en knieschijven en slecht materiaal de blokken op hun plek zetten.

Als ik ze niet al had betaald had ik jullie gebeld om ze op te halen. Echt bizar slechte service als je zo’n zwaar product levert.
Antwoord betondingen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Bij het bestellen heeft u een opmerking geplaatst voor het leveren. Wij hebben hier netjes op gereageerd maar helaas geen reactie van u mogen ontvangen. Om toch snel en volgens de aangegeven levertijd te kunnen leveren hebben we de levering voor de volgende dag ingepland en gelukkig kwam het in de planning ook goed uit om voor 11u te leveren (wat u ook gevraagd had). Bij ons wordt alles op pallets afgeleverd, tenzij anders door ons aangegeven. Tevens heeft u van ons een track en trace bericht ontvangen over de aflevering, u was dus op de hoogte hoe laat er geleverd zou worden. Als er nergens op gereageerd wordt, gaan we er vanuit dat de levering door kan gaan.
Mvg Betondingen
Elizabet / Het Groene Paleis