Website: www.betervoorbereid.nl
Adres: Scottweg 19 4462GS
Plaats: Goes

Grootste online veiligheidswinkel van Nederland!

Betervoorbereid

Pluspunten
Snel geleverd, goede prijs.
Houdbaarheid van de artikelen niet maximaal. Normaal 5 jaar, nu 3-4 . Dat weet je niet bij bestelling.

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Lekker snel bezorgt

Beste Kevin,

Bedankt voor uw bestelling en beoordeling! Goed om te zien dat u tevreden bent met de snelheid van uw bestelling.

Zo te zien was alles naar wens, zijn er opmerkingen dan mag u deze altijd achterlaten!

Kevin

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Goed assortiment voor BHV
Duidelijke site
Betere controle op de levering.
omdat: verkeerde kleur hesjes ons geleverd; te weinig battetijen ; bij de herstelzending verkeerde battetijen zijn geleverd. En dit alles geeft irritatie.
Beste klant,

Ten eerste wil ik u graag bedanken voor uw bestelling, fijn dat u voor Betervoorbereid.nl heeft gekozen. Ook wil ik u bedanken voor de pluspunten, onze webshop is enige tijd geleden vernieuwd op haar klantvriendelijkheid.

Spijtig genoeg heeft u uw bestelling niet compleet in ontvangst mogen nemen. Het komt zelden voor dat een bestelling verkeerd wordt geleverd omdat wij vaak op vrijwel alle bestelling een nacontrole uitvoeren. Dit is helaas niet gebeurd bij uw bestelling, wij hebben na uw melding direct de juiste hesjes opgestuurd en de aanvullende batterijen!

Wij bieden hiervoor dan ook onze excuses aan en hopen dat wij u alsnog vaker als klant mogen ontvangen!

j van der wielen
Almen

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs.

Wij hopen dat alles naar wens is verlopen, zo niet dan horen wij dat graag!

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Beste Silvie,

Bedankt voor uw bestelling en beoordeling, ook dat u uw beoordeling achterlaat zijn wij dankbaar voor.

Wij zijn altijd benieuwd naar de feedback van de klant, het is voor ons van belang dat wij elke feedback van iedere klant verwerken om zo nog klantvriendelijker te worden!

Silvie
Nieuwkuijk

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Beste Rene,

Bedankt dat u uw beoordeling heeft geplaatst! Wij stellen dit zeer op prijs.

Fijn dat u op de correcte manier bent geholpen, graag zijn wij u vaker van dienst!

Rene
Landgraaf

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Eerst problemen met levering maar prima opgelost.

Beste Jaap,

Spijtig dat u eerst problemen heeft gehad met de bezorging van uw bestelling, uw pakketje was op tijd verzonden maar helaas door omstandigheden achtergebleven bij de pakketdienst.

Gelukkig is uiteindelijk uw bestelling gevonden en toch nog bezorgd, wij zijn u graag vaker van dienst!

Jaap Snoep Rotalan
Krimpen aan den IJssel

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten
snelle levering van de spullen

Beste Herb,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten, wij vinden feedback belangrijk zodat wij onze klanten nog beter tevreden kunnen houden!

Goed om te zien dat uw bestelling snel is geleverd! Graag zijn wij u vaker van dienst

Herb
De Kwakel

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
mail werd vlot beantwoord

Beste klant,

Bedankt! Wij stellen het zeer op prijs dat u uw feedback achterlaat, zo kunnen wij ons team versterken op alle aspecten! Graag zijn wij u vaker van dienst!

Grafhorst

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Beste klant,

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Graag zijn wij u vaker van dienst!

Gepubliceerd op: 07/06/2018