Website: http://www.bestfightshop.nl
Adres: Diepenbrockstraat 6 5481pm
Plaats: schijndel

Best Fightshop

Pluspunten
Duidelijk,overzichtelijk.
Persoonlijk, vondt ik de levering vrij lang duren. Vrijdag besteld,donderdag’s pas in huis.
Antwoord Best Fightshop
Bedankt voor uw review, we hebben niet de momenteel 13000 producten allemaal hier op voorraad soms is het voor ons ook nodig deze bij de fabrikant te bestellen. U bestelde op vrijdag avond. De verwerking vanuit de fabrikant kan dan pas maandag gebeuren. De vermelde levertijd was +- 3 t/m 5 werkdagen. Na 4 werkdagen is het pakket dan op donderdag geleverd. Uw product is een vrij uniek product wat we hier niet zelf op voorraad zullen houden. M.v.g Jack de Smit
Daphne
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten
Heb mijn product nog niet maar ze hebben het beste aanbod van al de website waar ik op heb gekeken. Ook goed te vinden via Google.
Volgende werkdag geleverd voor al de producten. Zo was voor de schoenen die ik heb besteld wel voor maat 42 de volgende werkdag maar voor maat 43 is het 3-4 dagen. Hoop dat mijn schoenen er met 3 dagen zijn want heb dan me eerste les!
Bedankt!
Almelo

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Heldere site, snelle levering

Daphne

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Uitstekende en snelle levering van mijn spullen. Ik ga binnenkort weer een bestelling plaatsen :P
Vooraf betalen is een beetje raar
Alberto
Baarn

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Qualiteit van het product is goed.
Het zou denk ik wel leuk zijn als jullie ook video demonstraties bij bepaalde producten erbij toevoegen. Dan krijgen bezoekers al een snellere beeld over het product.
Antwoord Best Fightshop
Hartelijk dank voor de review, en de tip, bij enkele producten hebben we productvideo's staan. Maar bij vele inderdaad niet en is nog een hele klus met meer dan 10.000 artikelen. Vervelend te horen dat DPD vertraging bleek te hebben, ook wij hebben hier helaas geen invloed op. Gelukkig komt dit zelden voor. We hebben in het verleden met diverse vervoerders verzonden maar toch geeft DPD momenteel voor ons en onze klanten de meest service. We hebben nog even de oorzaak opgevraagd bij DPD en deze naar u gemaild, bedankt voor uw reactie hierop.
John
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Qualiteit van het product is goed.

Bergen op Zoo
06/04/2018

Johan
RUISELEDE

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Koen schepens
Gent

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Prima levering en producten, ook de klantenservice deed zijn best
De levertijd is ietswat langer dan andere bedrijven, maar over 4 dagen valt toch weinig te klagen haha
Rik
Bergeijk

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
alles goed geregeld kan niet beter vriendelijkheid hoog in het vaandel in een woord prima
is goed
leo bron shaolin eagle