Website: http://www.bestfightshop.nl
Adres: Diepenbrockstraat 6 5481pm
Plaats: schijndel

Best Fightshop

Pluspunten
ok
alles ok
chris
Lichtervelde

Gepubliceerd op: 16/06/2017

Pluspunten
duidelijke site, prima producten, vriendelijke en goede benadering in schrijven en of telefonisch contact.
ook ruim voldoende aandacht aan een probleem met de bezorging van de producten. goed afgehandeld. prima !!
misschien toch een soort van controle op de mail die van de dpd naar de klant word gestuurd, en of dat ook werkelijk gebeurt.. indien mogelijk!
Antwoord Best Fightshop
Hartelijk dank voor uw review, we hebben wat controles uitgevoerd, en na de start met DPD zelfs een pakket naar ons zelf gestuurd. Vanuit ons systeem en dat van het vervoersbedrijf worden de mails verstuurd. Omdat deze mails veel worden verstuurd kan het zijn dat mails worden gezien als spam en zo bij de spam terecht komt. We hebben een aparte pagina gemaakt met uitleg over welke mails verstuurd worden en wat de werkwijze is zodra het pakket hier verstuurd wordt. DPD is momenteel de enige die volgens ons via GPS tot aan de voordeur van de klant te volgen is. Meer uitleg zie: https://www.bestfightshop.nl/dpd/
Met vriendelijke groeten Jack de Smit
C. OTTO
MIDDELBURG

Gepubliceerd op: 16/06/2017

Gepubliceerd op: 13/06/2017

Pluspunten
Excellent op alle vlakken!!

Sander Van Hecke
Antwerpen

Gepubliceerd op: 13/06/2017

Pluspunten
op tijd geleverd, zonder gedoe.
helemaal tevreden.
niets

Gepubliceerd op: 08/06/2017

Pluspunten

Status over de verwerking van de order,nu enkele dagen niets gehoord of mail ontvangen
Antwoord Best Fightshop
Bedankt voor uw review, vreemd dat u geen informatie heeft ontvangen over de status van uw order. Is deze in uw spam terecht gekomen? Of heeft uw provider deze tegen gehouden? Wij sturen automatisch een - orderbevestiging - betaalbevestiging- bevestiging dat order wordt verwerkt - track en trace code 1 dag van te voren- verwachte levertijd op de dag zelf. Tevens kunt u indien u een account heeft de status zien in uw account. We proberen onze klanten zoveel mogelijk op de hoogte te houden zodat onze klanten kunnen uitkijken naar hun bestelling. We doen regelmatig testbestellingen om te kijken of het goed verloopt, we hebben teven diverse DNS codes toegevoegd om te voorkomen dat de mails in de spam komt, heeft u wellicht nog meer tips? B.v.

Gepubliceerd op: 07/06/2017

Pluspunten
Goede communicatie
Niet via dhl verzenden
Antwoord Best Fightshop
Bedankt voor uw review, inmiddels hebben wij gekozen voor een vervoersbedrijf met de hoogste service, zodat u zelf lever dag, en leveradres nog kunt aanpassen. Tevens hoeft u niet de gehele dag thuis te blijven voor uw pakket maar kunt u dit nauwkeurig volgen tot op 15 minuten!
ron
berkel en rodenrijs

Gepubliceerd op: 05/06/2017

Pluspunten
Goede en snelle levering.

Enschede

Gepubliceerd op: 03/06/2017

Pluspunten
Snelle reactie: alles ok

Gepubliceerd op: 02/06/2017

Pluspunten
Bestelling werd correct afgeleverd.
Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de helm.
Was mn eerste bestelling hier maar zal zeker in de toekomst nog gebruik maken van Best Fightshop.

Alex
Antwerpen