Website: http://www.bestfightshop.nl
Adres: Diepenbrockstraat 6 5481pm
Plaats: schijndel

Best Fightshop

Pluspunten
- goede kwaliteit
- snelle levering
Vragen worden snel and goed beantwoord.
Meer foto's bij sommige artikelen.

Bv. Bij een katana staat er niet een foto van de katanames zelf bij.
Stephanie
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Best fightshop is een grote aanwinst voor ons Tai Chi Chuan beoefenaren. Veel producten een goede prijs, top service en alles snel en optimaal geleverd.
Soms mogen van sommige producten iets meer fotos vanuit verschillende hoeken en wat gezoomed bij het artikel komen.
Tai Chi Apeldoorn Bron van Geluk Fu Yuan
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten
communicatie na een klacht echt super werd direct gebeld en de klacht is na tevredenheid afgehandeld. de volgende keer bestel ik hier zeker weer.
post NL voor verzendingen is volgens mij sneller, maar verder alleen maar complimenten voor best fight shop
ferry
rosmalen

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Goedkoper als andere aanbieders
2 itf taekwondo pakken besteld echter de kleine maat die ik besteld heb slaat geel uit en het touwtje begint na 1x wassen al helemaal te rafelen. Lijkt er op dat dit pak een tijd in het magazijn heeft gelegen aangezien het een maat is die niet vaak voor komt. Tevens zou ik ze willen adviseren om sneller te bezorgen donderdag bestellen en de volgende woensdag in huis kan in deze tijd echt niet.

rosmalen
11/09/2018

Pluspunten
Goede website, levering vlug genoeg.

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Goede service
Een functie toevoegen voor afhalen bij je sportclub bijvoorbeeld
Robin
Uden

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Alles

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Super communicatie rond de levering! Heel goed en fijn

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Recentelijk heb een zwarte BJJ gi en een fight-short besteld.
Helaas bleek bij de leverancier de desbetreffende gi niet meer leverbaar. Best Fightshop reageerde direct.
Mede door de zeer klantvriendelijke opstelling heb ik een naar alle tevredenheid een ander pak kunnen bestellen. De communicatie is snel en klantgericht.
Keurig!
Kleine kanttekening: de leverbaarheid van producten op de site zo correct mogelijk weergeven. Middels de disclaimer is e.e.a. deels getackeld.
Antwoord Best Fightshop
Bedankt voor uw reactie, inderdaad vervelend als de voorraad status niet juist was, soms kan dit gebeuren doordat bij ons of onze leverancier de verkoop sneller gaat dan de productfeed kan synchroniseren. Nu was er een storing door een aanpassing in de product feed vanuit onze leverancier, dit is gelukkig snel weer opgelost. De fout werdt als volgt aangegeven. De feed was net iets te groot (ongeveer 270 tekens), waardoor de koppeling het bestand niet goed kon inlezen en er dus geen productinformatie kon worden verwerkt.

Gelukkig hebben we u dus toch naar tevredenheid kunnen helpen aan een goed alternatief pak, bedankt voor je reactie en geduld!
Brian
Hank

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Ik heb deze week een jiu jitsu pak besteld en een tas. Normaal ben ik niet zo van het internet bestellen,dus ik heb gebeld hoe het tewerk ging. En de meneer wat mij geholpen heeft,had echt de tijd genomen voor alles goed uit te leggen. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf,en als ik iemand anders zou adviseren, dan zal ik zeker dit bedrijf binnen de fightsport wereld deze aan bevelen, alvast bedankt groetjes Alex Best
Niets om aan te merken
Antwoord Best Fightshop
Goededag, heel leuk dit terug te lezen. En fijn te horen dat we u goed hebben kunnen helpen, dit doen we graag! M.v.g Jack de Smit
Alex Best
Valkenburg

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Delivery on time, was able fo track the status from the first day. Thank you!
The delivery car went away too quickly, before I could go downstairs (in my apartment we can't open the common door through our room, we have to be physically present at there) so I had to chase the car to the next stop...
Sanem
Leiden