Website: http://www.berden.nl/
Adres: Promenade 12 6411JK
Plaats: Heerlen

Berden-Fashion.nl is de webshop waar je terecht kunt voor alles op het gebied van mode en modeaccessoires voor hem, haar én kids!

Berden Mode & Wonen
7.9

Pluspunten
Goede service
gratis verzendkosten

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Pluspunten
Ruim aanbid, leuke merken
Betere communicatie, spullen sneller versturen en spullen altijd leveren. Niet netjes om deel te annuleren terwijl het na 7! Dagen nog steeds op de website te bestellen is. Onbehoorlijk.
Petra
Roermond

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Pluspunten
Vriendelijke behulpzame verkoopsters
Snellere communicatie over in de winkel bestelde items. Voorbeeld: dinsdag besteld en op zaterdag 1e melding ontvangen en wel later op die dag bezorgd maar je krijgt allee de kassabon mee.

Pluspunten

Waardeloze webshop. Aantal keer wat besteld, alles krijg je in deelleveringen of het is niet meer op voorraad tot 3 keer toe,en de laatste keer bijna 2 weken op een jurk gewacht en dan te horen krijgen na een aantal keren bellen dat het product niet meer leverbaar is. Sorry, het is enorm druk is het excuus. Voor mij geen bestellingen meer hier.

Pluspunten

Taalkundig gezien: als je adverteert met 2+1 gratis, zou je als je 2 exemplaren van iets koopt, het derde exemplaar er gratis bij krijgen. Bij Berden blijkt het anders te werken: daar moet je DRIE exemplaren bestellen, pas dan krijg je de derde gratis.
- Overigens vond ik de reactie van Berden op een opmerking daarover mijnerzijds beslist niet klantvriendelijk!
Waalwijk

Pluspunten

Beetje dom een enquête te sturen waarin ik bedankt wordt voor mijn aankoop terwijl jullie deze zelf hebben geannuleerd.
Het door mij bestelde product was niet meer op voorraad in de door mij gewenste maat. De bestelling werd wel geplaatst via jullie webshop en 1 dag late kwam de mail dat het gewenste product niet meer leverbaar was. En nu krijg ik een mail om een beoordeling te geven over een product dat niet geleverd kon worden?!
Kim
‘s-Heerenberg

Pluspunten

als een product niet op voorraad is, sneller informeren

Pluspunten
Zeer slechte service. Beter niet bestellen!!!!
Jamil
Zwijndrecht