Website: https://www.berba.nl/
Adres: Van de Reijtstraat 58 4814 NE
Plaats: Breda

Met trots presenteren we het resultaat van 43 jaar ervaring in tassen en accessoires uit bijzondere leersoorten. Mogen we je kort meenemen in de historie en tradities van dit mooie, puur Nederlandse merk?

In 1974 werden in de buurt van het Zuid-Limburgse Maastricht de eerste Berba portemonnees gecreëerd. Doordat we alleen uitzonderlijk soepele, “aaibare” leersoorten combineerden met eigenzinnig design Berba snel een begrip in Nederland en daarbuiten.

Inmiddels vormt de zoon van de oprichter Berry Kuckelkorn de tweede generatie binnen het familiebedrijf en speelt broer zijn broer Tim een belangrijke rol in de visuele communicatie van het bedrijf.

Bij Berba houden we vast aan onze tradities. Eén daarvan is het combineren van kleuren en materialen, waardoor het product de herkenbare “Berba-look” krijgt. Een tweede kenmerk vormen de zogenaamde “paspels”. Ieder product werken we af met deze speciale biesjes die de randen beschermen tegen doorslijten. We vinden de binnenkant net zo belangrijk als de buitenkant en dus voeren we bij onze tassen veel onderdelen aan de binnenkant uit in hetzelfde leder als de buitenkant. Onze accessoires zijn zelfs volledig met leder gevoerd!

Het zachte materiaal, de biesjes en het royale gebruik van leder aan de binnenkanten geeft een luxueus gevoel, waardoor je al snel gehecht raakt aan je tas of portemonnee. Bovendien resulteert onze maakwijze in een uitzonderlijk lange levensduur. Berba is mede hierdoor een bijzonder duurzaam merk.

Naast duurzaamheid is functionaliteit een speerpunt. We ontwerpen onze tassen en accessoires zonder de gebruiker uit het oog te verliezen. Omdat je in je tas belangrijke spullen vervoert, is het belangrijk dat je alles veilig kunt opbergen. Dat is precies waarom we altijd zo veel ristvakken integreren, zowel aan de binnenkant als op aan de buitenkant.

We houden van sobere en heldere vormgeving. Een Berba tas of portemonnee is nooit schreeuwerig, maar vooral ingetogen, tijdloos. Een goed product heeft geen groot logo nodig, daarom gebruiken wij geen opvallende merktekens. Ons typische logo plaatsen we klein, subtiel, maar toch heel herkenbaar.

“We blijven trouw aan onze filosofie en met onze constante focus op kwaliteit streven we ernaar om mensen fan te maken van ons merk.”

Berry Kuckelkorn

Berba Lederwaren BV

Pluspunten
pracht product en snelle levering

Joop
Uithoorn

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Tas had een klein mankementen na uitpakken. Na telefonisch contact kon ik het kostenloos terugsturen en kreeg ik het na reparatie snel terug. Top!

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Zeer goed geholpen door Olga.
Ook de afspraken werden allemaal nagekomen.
Geweldig.
Ik heb nu de nieuwe tas in gebruik maar hij heeft veel minder inhoud dan mijn oude Berba tas. Daarom gebruik ik nu nog steeds mijn oude Berba tas met dubbele overslag.
Indien Berba deze tas weer zou maken dan zal ik hem zeer zeker weer kopen. Vooral de ruimte in de flappen en het grotere volume mis ik.
A.G. Miggels
Hilversum

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Francine
Deurne- Antwerpen

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk en een superkwaliteit.

Janine
Tiel

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Vandaag besteld en morgen al in huis
Super

J. Anbergen
Emmen

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Aerssens
Geleen

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
goede producten

Karin
WEERT

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Snelle service en adequaat reageren op vragen. Prettige communicatie. Gekocht product voldoet zeer zeker aan de door mij gestelde eisen. De weergave over de aangeboden producten zijn realistisch.

w
w

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Goede snelle service bij problemen
Op de website sortering van bepaald type tas

Gepubliceerd op: 13/09/2018