Website: https://www.berba.nl/
Adres: Van de Reijtstraat 58 4814 NE
Plaats: Breda

Met trots presenteren we het resultaat van 43 jaar ervaring in tassen en accessoires uit bijzondere leersoorten. Mogen we je kort meenemen in de historie en tradities van dit mooie, puur Nederlandse merk?

In 1974 werden in de buurt van het Zuid-Limburgse Maastricht de eerste Berba portemonnees gecreëerd. Doordat we alleen uitzonderlijk soepele, “aaibare” leersoorten combineerden met eigenzinnig design Berba snel een begrip in Nederland en daarbuiten.

Inmiddels vormt de zoon van de oprichter Berry Kuckelkorn de tweede generatie binnen het familiebedrijf en speelt broer zijn broer Tim een belangrijke rol in de visuele communicatie van het bedrijf.

Bij Berba houden we vast aan onze tradities. Eén daarvan is het combineren van kleuren en materialen, waardoor het product de herkenbare “Berba-look” krijgt. Een tweede kenmerk vormen de zogenaamde “paspels”. Ieder product werken we af met deze speciale biesjes die de randen beschermen tegen doorslijten. We vinden de binnenkant net zo belangrijk als de buitenkant en dus voeren we bij onze tassen veel onderdelen aan de binnenkant uit in hetzelfde leder als de buitenkant. Onze accessoires zijn zelfs volledig met leder gevoerd!

Het zachte materiaal, de biesjes en het royale gebruik van leder aan de binnenkanten geeft een luxueus gevoel, waardoor je al snel gehecht raakt aan je tas of portemonnee. Bovendien resulteert onze maakwijze in een uitzonderlijk lange levensduur. Berba is mede hierdoor een bijzonder duurzaam merk.

Naast duurzaamheid is functionaliteit een speerpunt. We ontwerpen onze tassen en accessoires zonder de gebruiker uit het oog te verliezen. Omdat je in je tas belangrijke spullen vervoert, is het belangrijk dat je alles veilig kunt opbergen. Dat is precies waarom we altijd zo veel ristvakken integreren, zowel aan de binnenkant als op aan de buitenkant.

We houden van sobere en heldere vormgeving. Een Berba tas of portemonnee is nooit schreeuwerig, maar vooral ingetogen, tijdloos. Een goed product heeft geen groot logo nodig, daarom gebruiken wij geen opvallende merktekens. Ons typische logo plaatsen we klein, subtiel, maar toch heel herkenbaar.

“We blijven trouw aan onze filosofie en met onze constante focus op kwaliteit streven we ernaar om mensen fan te maken van ons merk.”

Berry Kuckelkorn

Berba Lederwaren BV
9.8
9.6
9.5

Pluspunten
Snelle goede service prima afhandeling
Geen idee is goed in mijn ogen
Riena
Werkendam

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Duidelijke en mooie site.
Eerder gekochte producten in een winkel,waar berba verkocht wordt,goede en mooie tassen!
Ben een fan van Berbatassen in veel kleuren en afmetingen.
??????
Mary

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Anne
Den haag

Gepubliceerd op: 08/10/2017

Pluspunten
Goede afhandeling van produkt nadat er van hun kant iets mis was gegaan

Anna
Stein

Gepubliceerd op: 08/10/2017

Pluspunten
Prachtige tassen, geweldige service
Niet
Beau

Ben
Ede

MHL

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Had zelf tot 2x toe het verkeerde en met 1 telefoontje/mail opgelost

Marjan

Gepubliceerd op: 07/10/2017

Pluspunten
Wat een een prachtige tas! Mooi leer, stevig en alles past erin. Snel geleverd en dat met persoonlijk service! Top!

Tim

Gepubliceerd op: 30/05/2017