Bedrijfsgegevens

Website: https://www.berba.nl/
Adres: Van de Reijtstraat 58 4814 NE
Plaats: Breda
Telefoon: 0765323202

Met trots presenteren we het resultaat van 43 jaar ervaring in tassen en accessoires uit bijzondere leersoorten. Mogen we je kort meenemen in de historie en tradities van dit mooie, puur Nederlandse merk?

In 1974 werden in de buurt van het Zuid-Limburgse Maastricht de eerste Berba portemonnees gecreëerd. Doordat we alleen uitzonderlijk soepele, “aaibare” leersoorten combineerden met eigenzinnig design Berba snel een begrip in Nederland en daarbuiten.

Inmiddels vormt de zoon van de oprichter Berry Kuckelkorn de tweede generatie binnen het familiebedrijf en speelt broer zijn broer Tim een belangrijke rol in de visuele communicatie van het bedrijf.

Bij Berba houden we vast aan onze tradities. Eén daarvan is het combineren van kleuren en materialen, waardoor het product de herkenbare “Berba-look” krijgt. Een tweede kenmerk vormen de zogenaamde “paspels”. Ieder product werken we af met deze speciale biesjes die de randen beschermen tegen doorslijten. We vinden de binnenkant net zo belangrijk als de buitenkant en dus voeren we bij onze tassen veel onderdelen aan de binnenkant uit in hetzelfde leder als de buitenkant. Onze accessoires zijn zelfs volledig met leder gevoerd!

Het zachte materiaal, de biesjes en het royale gebruik van leder aan de binnenkanten geeft een luxueus gevoel, waardoor je al snel gehecht raakt aan je tas of portemonnee. Bovendien resulteert onze maakwijze in een uitzonderlijk lange levensduur. Berba is mede hierdoor een bijzonder duurzaam merk.

Naast duurzaamheid is functionaliteit een speerpunt. We ontwerpen onze tassen en accessoires zonder de gebruiker uit het oog te verliezen. Omdat je in je tas belangrijke spullen vervoert, is het belangrijk dat je alles veilig kunt opbergen. Dat is precies waarom we altijd zo veel ristvakken integreren, zowel aan de binnenkant als op aan de buitenkant.

We houden van sobere en heldere vormgeving. Een Berba tas of portemonnee is nooit schreeuwerig, maar vooral ingetogen, tijdloos. Een goed product heeft geen groot logo nodig, daarom gebruiken wij geen opvallende merktekens. Ons typische logo plaatsen we klein, subtiel, maar toch heel herkenbaar.

“We blijven trouw aan onze filosofie en met onze constante focus op kwaliteit streven we ernaar om mensen fan te maken van ons merk.”

Berry Kuckelkorn

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Berba Lederwaren BV
totaal score
9.4
Kwaliteit
9.4
Communicatie
9.4
Snelheid/Levertijd
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
24 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
76 beoordelingen (12 maanden)
248 beoordelingen (totaal)
8245 keer bekeken
99% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
87% (66)
12% (9)
0% (0)
1% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Super qualiteit
Super respons
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
MHL
Meijel

Gepubliceerd op: 28/01/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 23/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
anoniem
maastricht

Gepubliceerd op: 23/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
prachtige producten
snelle levering
Verbeterpunten
uitbreiden van de soft range (ik mis producten die ik heb gehad zoals een soft make-up tasje dat nu na 25 jaar een beetje aan het verslijten is in de voering....
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Karin
Weert

Gepubliceerd op: 23/01/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
J.Brouwer
Oentsjerk

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Rita
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Peter
Maaseik

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 22/01/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer