Website: https://www.berba.nl/
Adres: Van de Reijtstraat 58 4814 NE
Plaats: Breda

Met trots presenteren we het resultaat van 43 jaar ervaring in tassen en accessoires uit bijzondere leersoorten. Mogen we je kort meenemen in de historie en tradities van dit mooie, puur Nederlandse merk?

In 1974 werden in de buurt van het Zuid-Limburgse Maastricht de eerste Berba portemonnees gecreëerd. Doordat we alleen uitzonderlijk soepele, “aaibare” leersoorten combineerden met eigenzinnig design Berba snel een begrip in Nederland en daarbuiten.

Inmiddels vormt de zoon van de oprichter Berry Kuckelkorn de tweede generatie binnen het familiebedrijf en speelt broer zijn broer Tim een belangrijke rol in de visuele communicatie van het bedrijf.

Bij Berba houden we vast aan onze tradities. Eén daarvan is het combineren van kleuren en materialen, waardoor het product de herkenbare “Berba-look” krijgt. Een tweede kenmerk vormen de zogenaamde “paspels”. Ieder product werken we af met deze speciale biesjes die de randen beschermen tegen doorslijten. We vinden de binnenkant net zo belangrijk als de buitenkant en dus voeren we bij onze tassen veel onderdelen aan de binnenkant uit in hetzelfde leder als de buitenkant. Onze accessoires zijn zelfs volledig met leder gevoerd!

Het zachte materiaal, de biesjes en het royale gebruik van leder aan de binnenkanten geeft een luxueus gevoel, waardoor je al snel gehecht raakt aan je tas of portemonnee. Bovendien resulteert onze maakwijze in een uitzonderlijk lange levensduur. Berba is mede hierdoor een bijzonder duurzaam merk.

Naast duurzaamheid is functionaliteit een speerpunt. We ontwerpen onze tassen en accessoires zonder de gebruiker uit het oog te verliezen. Omdat je in je tas belangrijke spullen vervoert, is het belangrijk dat je alles veilig kunt opbergen. Dat is precies waarom we altijd zo veel ristvakken integreren, zowel aan de binnenkant als op aan de buitenkant.

We houden van sobere en heldere vormgeving. Een Berba tas of portemonnee is nooit schreeuwerig, maar vooral ingetogen, tijdloos. Een goed product heeft geen groot logo nodig, daarom gebruiken wij geen opvallende merktekens. Ons typische logo plaatsen we klein, subtiel, maar toch heel herkenbaar.

“We blijven trouw aan onze filosofie en met onze constante focus op kwaliteit streven we ernaar om mensen fan te maken van ons merk.”

Berry Kuckelkorn

Berba Lederwaren BV
9.9
9.8

Pluspunten
Wat een een prachtige tas! Mooi leer, stevig en alles past erin. Snel geleverd en dat met persoonlijk service! Top!

Tim

Gepubliceerd op: 30/05/2017

Ruben
Amersfoort

Gepubliceerd op: 25/10/2016

Pluspunten
Goede prijs en kwaliteitsverhouding.
Soms lastig in te schatten wat de maten van de producten zijn
Administratie en advieskantoor Astrid
Brunssum

Gepubliceerd op: 19/10/2016

Hannie

Gepubliceerd op: 15/10/2016

Pluspunten
alles correct afgehandeld

g
drachten

Gepubliceerd op: 11/10/2016

Pluspunten
Snelle afhandeling van bestelling, kwalitatief hoogstaande producten.
Nooit geen reactie ontvangen op mijn mail omtrent foutief huisnummer (internationale zending)
Antwoord Berba Lederwaren BV
Hallo Frank!

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling en de bestelde tas.
Wat betreft uw opmerking over het uitblijven van reactie: wij hebben helaas uw bericht niet ontvangen! Ik heb de mailbox zojuist nog eens nagelopen, maar er is geen spoor te ontdekken van uw mail. Heeft u deze naar webshop@berba.nl gestuurd?

In ieder geval fijn dat u uw pakket in goede orde heeft ontvangen. We wensen u er dan ook heel veel (en lang) plezier mee!

Hartelijke groet,

Gepubliceerd op: 03/10/2016

Yvonne
Oupeye

Gepubliceerd op: 11/08/2016

Pluspunten
Nadat ik gemaild had dat ik niets meer gehoord had over de bestelling is alles snel afgehandeld.
Na bestelling twee dagen niets gehoord (levertijd zou 1 ä 2 dagen zijn). Maar het bedrijf was gesloten ivm een beurs.
Heb ook geen bericht ontvangen dat het pakket onderweg was.

Gepubliceerd op: 04/08/2016

Pluspunten
Ze doen wat ze zegeen dat ze zullen doen.
Nee
Carolien
Lochem

Gepubliceerd op: 22/07/2016

Pluspunten
Ik gebruik deze tassen al jaren, ik dacht vanaf 1988. Ze bevallen me prima.

Gepubliceerd op: 02/07/2016