Beoordeel Frecious

Totaaloordeel over dit bedrijf
0,5 ster/cijfer 1: onaanvaardbare ervaring, onredelijk/onbeschoft gedrag 1 ster/cijfer 2: zeer slecht - onaanvaardbare ervaring 1,5 ster/cijfer 3: slecht - een slechte ervaring 2 sterren/cijfer 4: onvoldoende - een slechte ervaring 2,5 ster/cijfer 5: onvoldoende - een matige ervaring 3 sterren/cijfer 6: voldoende - een redelijke ervaring 3,5 ster/cijfer 7: goed - goed behandeld 4 sterren/cijfer 8: goed - prima behandeld 4,5 ster/cijfer 9: perfect - geen tegenvallers, ik zal dit bedrijf aanbevelen 5 sterren/cijfer 10: perfect - geen tegenvallers, ik zal dit bedrijf actief aanbevelen
Positieve punten over dit bedrijf:
Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf:
Waar ken je Frecious van?

Beoordeel Product

Hoe bevielen onze Frecious Slow Juices?
Beoordeel product
nvt
Omschrijf hier uw ervaring met het product
Beschrijf het product/afgenomen dienst
Ik beveel dit bedrijf aan:
Uw voornaam/bedrijf:
Plaats:

U bent niet verplicht om uw voornaam en/of woonplaats in te vullen. Wanneer u deze wel invult, wordt dit zichtbaar bij de beoordeling. Alleen officiële klanten van dit bedrijf mogen een beoordeling geven. KiyOh kan dit altijd controleren. Bij het versturen van deze beoordeling gaat u akkoord met de gebruikersvoorwaarden.