Bedrijfsgegevens

Website: www.ben.nl
Adres: Waldorpstraat 60 2521 CC
Plaats: Den Haag
Telefoon: 0900-0401405 (lokaal tarief)

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Ben
totaal score
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1264 beoordelingen (12 maanden)
3725 beoordelingen (totaal)
15426 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
56% (703)
31% (398)
6% (80)
3% (33)
4% (50)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
10
Verbeterpunten
Geen allesprima
Antwoord Ben
Hoi Rene, wat ontzettend goed om te lezen dat alles helemaal naar wens is. Ik wens je een fijne dag. Groeten van Ben
RENE
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Prijs
Duidelijke site
Goede en duidelijke informatie
Verbeterpunten
Blijf sterk concurerend met de prijzen.
Meer nieuwere modellen van telefoons in het assortiment nemen.
Antwoord Ben
Hoi Richard, bedankt voor het delen van jouw plus en verbeterpunten! Ik wens je een fijne dag. Groeten van Ben
Richard
Munstergeleen

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Tot nu toe bevalt alles goed
Verbeterpunten
 
Antwoord Ben
Hi Piet, wat fijn dat alles goed bevalt! Ik wens je een fijne dag. Groeten van Ben
Piet
ELSLOO LB

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Hulp en uitleg via de app prima.
Verbeterpunten
Ik had abonnement later in willen laten gaan maar kon op website de uitstelknop niet vinden. In de mail die gestuurd werd werkte de mijn ben.nl link niet. De mail dat het abonnement gebruikt kon worden was er eerder dan het kaartje. Ik (51) bestelde dit abonnement voor mijn dochter. Ik ben redelijk handig met de computer. Ik denk dat ben voor iedereen bruikbaar moet zijn dan zal een aanpassen de website in jip en Janneke taal echt nodig zijn. Log in en kijk via de ogen van klanten....teveel info en onoverzichtelijk. Probeer te minimaliseren en te spreiden.
Antwoord Ben
Hi Henriƫtte, bedankt voor het delen van jouw plus en verbeterpunten! Hier kunnen wij zeker wat mee. Ik wens je een fijne dag. Groeten van Ben
Henriƫtte
Ede

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
alles correct geregeld
Verbeterpunten
 
Antwoord Ben
Hoi Frans, bedankt voor de beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen. Ik wens je een fijne dag. Groeten van Ben
Frans
Nijmegen

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Heel gemakkelijk geregeld
Super snelle service
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Ben
Hi Ronald, bedankt voor de mooie beoordeling! Super dat je tevreden bent. Ik wens je een fijne dag. Groeten van Ben
Ronald
Reeuwijk

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering en duidelijk
Verbeterpunten
geen tips
Antwoord Ben
Hoi Alice, bedankt voor de beoordeling! Wat fijn dat alles snel en duidelijk is verlopen. Ik wens je veel plezier met het abonnement. Groeten van Ben
Alice
Harderwijk

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering en communicatie. Bij vragen wordt er heel snel gereageerd. Erg prettig!
Verbeterpunten
Aanvraag en communicatie via de app/website kan beter. Informatie klopt niet altijd, en lastiger om dan contact te krijgen.
Antwoord Ben
Hi, bedankt voor de plus en verbeterpunten. Wat jammer dat het niet goed is gelukt om contact met ons te krijgen. Wist je dat wij ook via Twitter en Facebook bereikbaar zijn? Ik wens je een fijne dag. Groeten van Ben
Klant

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
We hebben onlangs nummerbehoud aangevraagd voor een nieuwe abonnement. Toen hebben jullie het nummer over een fout nummer gezet, met als gevolg dat dit nummer uit de lucht is. Heel slecht!!!!
Zit ook nog steeds te wachten op een tegemoetkoming hiervoor!!!
Antwoord Ben
Hi Annet, wat jammer dat dit gebeurd is. Ik kan begrijpen dat je hier niet blij mee bent! Ik kijk graag met je mee naar wat wij voor je kunnen betekenen. Zou je een contactformulier willen sturen via de persoonlijke Ik Ben pagina. Je kunt dit doen onder het kopje contact. Als je in het onderwerp Kiyoh vermeld dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Groeten van Ben
Annet
Neede

Gepubliceerd op: 12/10/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Duidelijke communicatie
Snelle levering en hulp (klantenservice)
Verbeterpunten
Eerste aanvraag was gedaan en afgerond, maar blijkbaar niet goed doorgekomen. Dus moest klantenservice bellen en opnieuw aanmelden (inclusief 'kosten' van 0,99). Geen halszaak, wel net jammer
Antwoord Ben
Hi Laura, bedankt voor het delen van jouw plus en verbeterpunten! Wij zullen het zeker meenemen. Ik wens je een fijne dag. Groeten van Ben
Klant
Amsterdam

Gepubliceerd op: 11/10/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer