Website: www.ben.nl
Adres: Waldorpstraat 60 2521 CC
Plaats: Den Haag
Telefoon: 0900-0401405 (lokaal tarief)

Ben
8.2

Pluspunten
Ik ben heel erg blij met ben. Ze hebben een zeer goede klantenservice en mederwerksters staan je snel woord. Ze helpen je met de juiste keuze te maken voor telefoons en abonnementen die het besye bij je passen. Ook heebenzecaltijd goede dekking, in zowel Nederland als buitenland
Ga vooral zo door
Patricia Richardson

Gepubliceerd op: 20/08/2018

Pluspunten
De levering ging prima. Toen bleef het proces haperen doordat hij de code niet accepteerde. En dagen daarna ging het helemaal mis. Ik kon alleen maar bij noodgeval bellen. Na diverse mensen en zelf een hoop tijd te hebben besteed aan het proberen mijn mobieltje aan de praat te krijgen, heeft een aardige medewerker van Phone House in Kronenburg alles voor me geregeld. Vreemd genoeg ging alles ineens goed. Een hoop stress voor niets dus.
Misschien was het abonnement nog niet geldig, maar ik verkeerde in de veronderstelling dat dat het geval was op de dag dat het bij mij afgeleverd was.
Meer duidelijkheid over het installeren van het abonnement en waar je terecht kunt voor het geval je hulp nodig hebt.
Ophouden mensen te dwingen accoord te gaan met allerlei privacy wetten waar we geen inzicht in hebben en waarvan we niet weten wat er allemaal mee gedaan wordt!
Antwoord Ben
Bedankt voor het delen van je plus- en verbeterpunten Martije! Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de ingangsdatum van jouw abonnement en over hoe je contact met ons op kunt nemen! Onze contactgegevens vind je overigens onderaan de e-mailcorrespondentie die je van ons ontvangt. Ik zal jouw overige feedback meenemen om een aantal zaken wat betreft de ingangsdatum en het privacyreglement te verduidelijken. Ik wens je heel veel plezier toe met je Ben abonnement!

Groeten van Ben
Martije
Nijmegen

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling en binnen een paar dagen het nummer van een ander provider actief. Top

Jan
Joure

Stanley
NIEUWEGEIN

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
tot nu toe liep alles prima

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Simpel

Stijn
Rosmalen

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
In één woord: uitstekend
nope

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
snel, beste prijs

André

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Snelle levering en perfecte service

Mike
Spijkenisse