Website: www.ben.nl
Adres: Waldorpstraat 60 2521 CC
Plaats: Den Haag
Telefoon: 0900-0401405 (lokaal tarief)

Ben
20254 keer bekeken

Pluspunten
- Duidelijk
- Snel

Paulien
Ijsselmuiden

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Aantrekkelijke abonnementen, snelle service en geen opstartproblemen.
Ik maak gebruik van de FNV actie, waarbij ik een databundel van 9000 MB krijg. Er staat echter nergens vermeld dat je van de 9000 MB maar 8000 MB binnen de EU mag gebruiken. Ik heb Ben hier op gewezen, maar die verschuilen zich achter hun Fair Use Policy en geven aan dat mijn abonnement een actie betreft waardoor er geen extra informatie beschikbaar is. Beetje valse informatie dit. Erg jammer.
Jeffrey

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Mijn overstap was snel geregeld en de medewerkers die ik heb gesproken waren vriendelijk en deskundig.

Frank
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
zonder poespas afgeleverd en het werkt prima

Henk
Bergharen

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Prima
Houden zo
Djaj
Vlissingen

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Communicatie zeer helder. Alles zonder problemen geregeld. Vraagt via mail regelmatig of alles naar wens is. Uiteindelijke verbinding prima.

Ruud

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Snelle levering en snel nummer behoud geregeld

Carla
IJmuiden

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
prijs
niet na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan de verbinding verbreken. de veel te lange wachttijd is erg vervelend als je een nieuwe klant bent. Ik belde op dinsdagochtend.Geen vakantie of na vijven. Dus er zijn kennelijk veel 'problemen' bij BEN. Geen goede start!.
Daarnaast miste ik informatie van BEN mbt mijn beltegoed van T-mobile. Ik heb T-mobile gebeld en kreeg daar wel snel een echt mens aan de telefoon.Verder is mijn nummer pas na 17:30 overgezet en dat is ook anders dan beloofd.Daarnaast vind ik het prettiger om met U te worden aangesproken in uw schriftelijke communicatie, dat zal de tijdgeest wel zijn vrees ik. Ook was niet duidelijk of ik het contract moest ondertekenen en opsturen. Gelukkig kreeg ik het antwoord van de T-mobile medewerker!! Kortom er zijn verbeterpunten.. mvg A.E.ter Horst
Antwoord Ben
Hi Ad! Bedankt voor het delen van jouw plus en verbeterpunten. Ik kan me voorstellen dat het geen prettig begin is. Wij zullen er in ieder geval alles voor doen om jou tevreden te houden. Ik wens je een een mooie dag. Groeten van Ben
Ad
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
geweldig gereregelt, grote klasse
Hendrik
westergeest