Website: http://beleefbreda.nl
Adres: 't Sas 8 4811 WC
Plaats: Breda
Telefoon: 0765205957

Beleef Breda

Pluspunten
Snelle reacties met de voorbereiding.
Gezellige begeleiding tijdens de activiteit !
Nvt
Susanne
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Cocktail workshop
Pluspunten
- Fijne communicatie voorafgaand, snelle reactie wanneer je vragen hebt en meedenkend waar nodig.
- Goed georganiseerde activiteiten waar ook de nodige voorbereidingstijd genomen is.
- Leuke en gezellige spelleiding!
Wij hebben de activiteiten in februari al vastgelegd en zijn toen meteen enthousiast begonnen met het invullen van de vragenlijsten voor Ranking your Stars. Nu maanden later wisten we niet zo goed meer wat we allemaal ingevuld hadden.
We hadden hier zelf ook kunnen bedenken dat het niet zo handig was dit al zo vroeg in te vullen maar misschien kunnen jullie dat in de toekomst ook als tip meegeven.

Verder was het een leuke dag en hebben we geen verbeterpunten gevonden!
Deborah / Avans - ATGM

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Spanjaardsgat en Ranking Your Stars.
Pluspunten
Als onderdeel van een vrijgezellenfeest hebben wij met een groep het Spanjaardsgat gespeeld. Aanrader! Het heeft de karaktereigenschappen van een escape room, alleen dan zonder uit te breken. Twee teams, verdeeld over twee gevangeniscellen, moeten allemaal opdrachten uitvoeren die bij het verhaal van het spel horen. Erg leuk bedacht en goed in elkaar gezet. De cipier, die steeds langs beide cellen loopt en om te kopen is met je verdiende edelstenen, speelde uitstekend mee. Compliment! Met de spannende achtergrondmuziek erbij en de uitdagingen die in je cel steeds aan moet gaan, kom je zo helemaal in de stemming.
Tip voor de organisatie: het is leuk en uitdagend als je zelf moet uitvogelen hoe je opdrachten op moet lossen, maar er zijn opdrachten die iets duidelijker of iets meer aanwijzing(en) mogen hebben. Misschien nog eens nadenken over de opdrachten met de stenen op de grond (beetje vaag wanneer het wel en niet goed is), het optillen van de jeu de boules ballen uit een bak met gaten (er staat niet op het blaadje dat je ze niet met je handen mag pakken), en de opdracht met de roos en kaart met de grafstenen (ik kan me voorstellen dat meer mensen afvragen wat nu de bedoeling is). Maar dat zijn details die slechts gebaseerd zijn op mijn ervaring. Verder keken ik en de andere jongens erg enthousiast terug op deze belevenis.
Hey Jasper!

Bedankt voor de volledige pluspunten en natuurlijk daarbij behorende verbeterpunten! We proberen inderdaad een middenmoot te vinden tussen volledig uitgelegde opdrachten en opdrachten waar de interactie met de cipier belangrijk is! Wij gaan jou punten zeker mee nemen in onze evaluatie!

Tot een volgende keer dan maar weer?
Met spaanse groet,
Jasper van Everdingen
Puttershoek

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Prima contact. Communiceren goed en vlot. Duidelijke afspraken.
Na telefonisch contact volgt een eerste offerte. Alle wijzigingen op de offerte kosten vanaf dat moment al geld. En dat vind ik niet schappelijk.
Beste Maarten,

Bedankt voor de feedback! Wij gaan jouw punten doorgeven aan onze samenwerkingspartner. Helaas staan wij hier helemaal buiten. We kunnen ook alleen maar zeggen dat we tot nu toe alleen maar complimenten krijgen over deze partner. Desalniettemin gaan we aan de slag met jouw feedback!

Maarten

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Buggy rijden. Het bedrijf maakt een zeer louche indruk. Onverzorgde medewerkers. Buggies zijn erg matig van kwaliteit en super smerig. Veel onderdelen zijn stuk. Daarnaast moesten we een juridisch document tekenen waarin we afstand doen van aansprakelijkheid. Na tekenen krijgen we te horen dat er veel stuk is en kan aan de buggies… Dat is niet positief na net alle aansprakelijkheid te hebben opgegeven. De route die wordt afgelegd is veel over asfalt. Jammer.
Pluspunten
De escape room was erg leuk bedacht en uitgevoerd

Beste Leon,

Bedankt voor het invullen van onze enquete! Kom snel onze andere challenge room " Het spanjaardsgat " eens proberen!

Met jagende groet,
vrijgezellenfeest Jordy

escape room
Pluspunten
Het was een super leuke escape room hij was niet eng in vergelijking met het filmpje lijkt het super eng maar dat was het niet. Voor de rest was alles super leuk georganiseerd de escape was moeilijk maar we konden nog
Net Optijd ontsnappen met 8 personen. Als je met veel minder personen bent gaat het wel een pak moeilijker worden. Wij zijn van belgië en de instructies en de stem die je in de escape te horen krijgt was wel moeilijk te verstaan. Maar al bij al een super avond gehad.
De instructies en de jager zijn stem mag iets duidelijker het was niet zo goed verstaanbaar omdat we van België komen. Maar ondanks zijn we toch kunnen ontsnappen.
Beste Lies,

Bedankt voor de uitgebreide reactie!

Tot een volgende keer!
Met jagende groet,
Lies
Turnhout

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Escape room the hunting game
Pluspunten
Goede afspraken mee te maken. Flexibele partner/schipper.
Prijs aan hoge kant.
Hallo Monique!

Bedankt voor het invullen. We werken samen met de voordeligste partner qua prijs en kwaliteit verhouding. Helaas kunnen we deze prijzen niet zelf bepalen.

Met varende groet,

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Vaartocht 30 personen van centrum Breda naar ‘t Ginneken.
Pluspunten
We werden goed ontvangen en kregen enthousiaste begeleiding

Hey Jane,

Dat klinkt goed zeg! We gaan de complimenten doorgeven!

Met spaande groet,

Spanjaardsgat
Pluspunten
We werden met veel enthousiasme ontvangen en de activiteit was goed voorbereid.
- Er zaten een paar kleine fouten in de quiz (o.a. waar komen de gebroeders Ko vandaan en de sport van Lars Boon).
- De filmfragmenten duurde best lang, kunnen ingekort worden.
- Het finalespel draaide om carnaval, bijna niemand van onze groep is actief carnavalvierder waardoor er bijna geen vragen beantwoord konden worden, dat was jammer.
Beste Sharte,

Bedankt voor de verbeterpunten! We zullen deze complimenten doorgeven en de quiz aanpassen waar nodig!

Met brabantse groet,
Chassé Theater

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Groeten uit Brabant quiz
Pluspunten
breed aanbod van activiteiten
Wij deden de steptocht door Breda. Bij aankomst moesten banden nog geblazen worden. Ook waren van enkele steps de lagers van de wielen behoorlijk versleten. Verder leuk steptochtje gehad.
Hallo Jonas,

Bedankt voor de feedback! We zullen alle stepjes weer eens controleren.

met steppende groet,
Jonas