Bedrijfsgegevens

Website: www.belcentrale.nl
Adres: Westblaak 100 3012KM
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 0630386204

Belcentrale maakt het mogelijk gebruik te maken van de meest geavanceerde VOIP telefonieopties zonder steeds opnieuw te investeren. Onze telefonie oplossing is altijd up-to-date en onze klantenservice staat altijd paraat. Telefonie via Belcentrale maakt u beter bereikbaar en is eenvoudig te beheren. Belcentrale stelt zich het ambitieuze doel van 100% customer satisfaction. Met meer dan 20.000 klanten is Belcentrale een gevestigde naam in de zakelijke markt voor telefonie.

Natuurlijk zijn wij ook online goed bereikbaar, volg ons via onderstaande sites en blijf op de hoogte!


https://nl.linkedin.com/company/belcentrale-bv
https://www.facebook.com/belcentrale/
https://twitter.com/Belcentrale
https://www.youtube.com/channel/UCVfJk9DFpCi5l8Tf8k6nWzg
https://nl.pinterest.com/search/pins/?q=belcentrale&rs=typed&term_meta[]=belcentrale%7Ctyped
https://www.belcentrale.nl/blog/
https://nl.trustpilot.com/review/www.belcentrale.nl
https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/belcentrale
https://www.kiyoh.nl/belcentrale/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belcentrale

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Belcentrale
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
56 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
118 beoordelingen (12 maanden)
119 beoordelingen (totaal)
959 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (63)
36% (42)
7% (8)
1% (1)
3% (4)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Telefoon werkt in ieder geval
Verbeterpunten
Allereerste misleidende verkooppraatjes, suggereert dat men KPN overneemt. Smeert je een vijfjarig contract aan zonder enige mogelijkheden om dit later te annuleren. Zegt dezelfde diensten als KPN aan te bieden maar is twee keer zo duur als ik wil internetten/bellen. Bied ook geen aanvullende diensten aan zoals KPN dit wel heeft. Mail wordt slechts traag beantwoord en telefonisch beloofd men veel maar kan men weinig waarmaken. Blijf bij de vertrouwde providers!
A de Gier
Benschop

Gepubliceerd op: 27/02/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
De medewerkers zijn super klantvriendelijk en erg behulpzaam.
Allemaal blijven ze beleefd en netjes.
Ondanks het feit dat we toch een jaar hebben moeten wachten tot alles klaar was zijn we mede dankzij de medewerkers van belcentrale, wel als klant gebleven.
Verbeterpunten
Misschien kan het plannen en organiseren wat verbetert worden.
Een jaar wachten op best een goed product, is jammer.
Coop Boezen
Schoonoord

Gepubliceerd op: 19/02/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
goede installatie op lokatie
Verbeterpunten
kan altijd goedkoper
Jasper
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 06/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Potharst Beheer BV
Gouda

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Ik werd keurig geholpen en mij werden allerlei kortingen genoemd, dus was ik zeer tevreden
Verbeterpunten
 
Senhor Doutor
Maarsbergen

Gepubliceerd op: 04/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snel en kundig. Ik werd vriendelijk te woord gestaan.
Verbeterpunten
 
Metz Real Estate
Rotterdam

Gepubliceerd op: 04/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
1. bijzonder prettige communicatie tijdens telefoongesprekken en behulpzaam bij gestelde vragen en het aanbieden van advies, producten e.d.
2. zeer ontvankelijk voor "klachten" of bespreken van misverstanden.
3. snelle reactie of terugkoppeling van de klant.
Verbeterpunten
1. misschien iets meer evaluatie van on the job training en dus competentie van nieuwe medewerkers alvorens deze "los te laten" op klanten.

2. duidelijker communiceren voor wat betreft eisen of verwachtingen waaraan de klant moet voldoen.
.
Ferry van der Kaars (directeur Quadra Consulting
Laren N-H

Gepubliceerd op: 01/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Kennis van zaken
Verbeterpunten
 
Alles voor Afvallen
Best

Gepubliceerd op: 01/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede servies snelle levering. Vriendelijke monteur kortom goed om zaken te doen met dit bedrijf!
Verbeterpunten
 
Amore Trattoria
Breda

Gepubliceerd op: 01/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Er wordt altijd snel actie ondernomen bij vragen of evt storing
Verbeterpunten
Geen verbeterpunten
mijn complimenten
Ton de Kort (Fysiotherapie Flenter)
Tilburg

Gepubliceerd op: 01/02/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer