Website: www.bekkersnaaimachines.nl
Adres: Voorstraat 328 3311CW
Plaats: Dordrecht
Telefoon: +31(0)78-6139683

BEKKERS Naaimachines is officieel dealer van alle grote merken naaimachines, borduurmachines en lockmachines.

Met een eigen winkel, webwinkel, werkplaats en workshopruimten bent u verzekerd van de juiste service, ook ná uw aankoop.

BEKKERS Naaimachines

Pluspunten
Goede service
coby
katwijk

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Mjjn bestelling was supersnel geleverd.

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten

Sneller klantenservice zou fijner zijn. Uiteindelijk wel goed geholpen.
Antwoord BEKKERS Naaimachines
Beste mevrouw Paulussen, bedankt voor uw bericht. Er is een sorteerfout gemaakt, wij hebben u zojuist nogmaals de zending opgestuurd, zodat u niet langer hoeft te wachten dan nodig. Sorry voor het ongemak, met vriendelijke groet, Rick Bekkers
Linda
Nijlen

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten

Betere klantenservice. Pakketje komt niet aan en ik krijg geen reactie op mijn mails aan de klantendienst.

Nijlen
01/04/2019

Pluspunten
Zeer snelle leveringen
Goed verpakt toe gekomen

Gaby
Vrasene België

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Snel en een goeden product.super

Prudy
Lelystad

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
snelle levering

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
Geweldige service. Een nieuw voetpedaal voor een meer dan 40 jaar oude naaimachine gekocht. Stekker bleek niet helemaal in de naaimachine te passen. Na overleg met Bekkers voetpedaal teruggestuurd en Bekkers heeft een voetpedaal met passende stekker geretourneerd. Een bedrijf met hart voor de zaak en kennis van zaken!

Emiel

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
snelle reactie op mijn vraag en snelle verzending
nee
Magda
Alkmaar

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten

Vermeld aub duidelijk of een product bedoeld is VOOR een bepaald merk naaimachine, of gemaakt is DOOR dat naaimachine merk. Informatie is misleidend opgesteld waardoor het lijkt of een product DOOR een gerenomeerd bedrijf is gemaakt, terwijl het een product is vergelijkbaar met aliexpress, maar dan 5 keer zo duur, dat geschikt is VOOR een bepaald merk naaimachine. Compleet met filmpjes van dat gerenomeerde merk, en fotos van wat zij maken. Toen ik erover heb gebeld wordt er een verhaal opgehangen over hoe dit product zelfs beter is dan dat DOOR het merk gemaakt. Als dat zo is, zet dat dan op de site. Zet er duidelijk: deze is niet van Singer, maar is beter want a,b, c. Nu voel ik me misleid en aan de telefoon niet serieus genomen. Het product heb ik terug gestuurd, en ik wacht nu tot ik mijn geld terug krijg.
Antwoord BEKKERS Naaimachines
Beste mevrouw Balint, u heeft gelijk, wij zouden dit duidelijk moeten vermelden. Inmiddels hebben wij daarom 2 opties, de Singer Boventransporteur en de Boventransporteur voor Singer. De laatste optie is goedkoper en beter, omdat deze een haakje heeft die compleet om de naaldschroef klemt. De originele Singer voet heeft dit niet (http://www.singernederland.nl/accessoires-naaimachines/boventransporteur.html). Echter als u deze toch liever wilt bestellen, dan is deze optie nu beschikbaar. Bedankt voor uw feedback, het was inderdaad niet duidelijk. Met vriendelijke groet, Rick Bekkers
Purmerend

Gepubliceerd op: 04/04/2019