Bedrijfsgegevens

Website: www.begra.nl
Adres: IJsselstraat 9-13 5347KG
Plaats: Oss
Telefoon: 0412-667650

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficiency.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Begra Magazijninrichting BV.
totaal score
8.6
Kwaliteit
8.7
Betrouwbaarheid
8.8
Communicatie
8.6
Afspraken nakomen
8.9
Snelheid/Levertijd
8.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
222 beoordelingen (12 maanden)
689 beoordelingen (totaal)
7114 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (128)
37% (82)
5% (12)
0% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Prijs/ kwaliteit.
Verbeterpunten
Track en trace info klopte helaas niet
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Antwoord Begra Magazijninrichting BV.
Beste heer Link,

Bedankt voor uw review. Zoals ook telefonisch toegelicht, nogmaals onze excuses voor de storing in ons track en trace systeem waardoor de informatie over uw order niet bleek te kloppen.

Dankzij uw melding hebben we probleem snel kunnen verhelpen!

Wij wensen u veel plezier van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Team Begra.
Klant
`s-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 29/09/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Prijs/ kwaliteit.
Verbeterpunten
Hoewel de bezorging netjes was, was de communicatie rondom de bezorging dat niet. De info op de site klopte totaal niet waardoor ik geen idee had wanneer ik de bestelling kon verwachten.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd

`s-Hertogenbosch
15/09/2019

Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Prachtige kasten. Zorgvuldig verpakt voor transport.
Verbeterpunten
Wanneer een order niet binnen de afgesproken 7 werkdagen geleverd kan worden zelf contact opnemen met de klant. I.p.v. wachten tot je door de klant gebeld wordt. Aan de telefoon netjes geholpen en de levering alsnog in orde gemaakt. Het voorstel om de bestelling, doordat een deel onvoorzien niet op voorraad was, in 2x te leveren was prima. In het vervolg zou ik niet beginnen over wie dan de extra transportkosten a€35 moet betalen. Het was logischer geweest wanneer ik als klant gecompenseerd was voor jullie fout i.p.v. de extra kosten bij mij neer te leggen. Dit was goed te bespreken met de medewerker, maar kan wat mij betreft wat zorgvuldiger.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Eline Havinga
Zuidwolde

Gepubliceerd op: 11/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bakken waren viezer dan verwacht, meer dan alleen wat stof
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Mara Redegeld-Geenen
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 03/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
vriendelijke behulpzame medewerkers
Verbeterpunten
houd ons op de hoogte over de levertijd
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Achthoek
Amsterdam

Gepubliceerd op: 22/07/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na aanvankelijk enige problemen met de levering is alles naar tevredenheid opgelost.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Gerard te Brake
EIBERGEN

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd

EIBERGEN
13/05/2019

Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
kwaliteit van de materialen in orde
Verbeterpunten
Leveren meestal te laat, laatste 2 bestellingen 2 dagen later dan aangegeven; hier moet je zelf achteraan bellen want vanuit Begra hoor je niets over vertraging; factuur ontvang je pas na levering.

Naar aanleiding van de beoordeling heeft Begra contact opgenomen (netjes) en de volgende oplossingen bedacht:

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Levertijden zijn vooral bij gebruikte materialen soms wat lastig te bepalen. In uw geval bleek het maatwerk van de stellingen niet goed ingeschat door afwijkingen in de ontvangen materialen.

Dit heeft invloed gehad op de oorspronkelijke levertijd en is niet goed gecommuniceerd.



Wat betreft de palletopzet plaats zijn er direct correctieve maatregelen genomen. Het artikel staat nu duidelijker omschreven en met betere illustraties op onze website.

Dit zou vragen en onduidelijkheden moeten voorkomen.



Ter compensatie van het ongemak heeft mijn collega u een franco levering aangeboden én verbetering beloofd!

Wij hopen u hiermee tegemoet te zijn gekomen en stellen het zeer op prijs als u ons zou willen helpen door uw review te herzien.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Wim Lagerweij
Rotterdam

Gepubliceerd op: 19/05/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
kwaliteit van de materialen in orde
Verbeterpunten
Leveren meestal te laat, laatste 2 bestellingen 2 dagen later dan aangegeven; hier moet je zelf achteraan bellen want vanuit Begra hoor je niets over vertraging; factuur ontvang je pas na levering.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd

Rotterdam
05/05/2019

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Controleer de producten beter en ook zendingen om problemen op te lossen
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Antwoord Begra Magazijninrichting BV.
Beste heer van Gemert,

Bedankt voor uw review. Helaas is er bij uw bestelling iets mis gegaan door menselijk handelen. Naar ons idee hebben we het op een goede manier op kunnen lossen.

We wensen u alsnog veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Team Begra
R Van Gemert
Lieshout

Gepubliceerd op: 19/04/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goed informatie
Verbeterpunten
Te lange levertijd
Te dure transport
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Jim Kempenaers
Wechelderzande

Gepubliceerd op: 17/03/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
levertijd is veelste lang zeker aangezien de betaling al is geweest. Valt niet te plannen om dat de dag van aankomt op de dag zelf bekend werd.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Henk van der Veen
Veendam

Gepubliceerd op: 27/02/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Kwaliteit / prijsverhouding
Verbeterpunten
Transport en leveringen zijn niet goed, de communicatie hierover was ook niet optimaal. Zorg dragen voor transport met kooi apen of alternatieven.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Monique Ros
`s-Gravenzande

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer