Website: www.begra.nl
Adres: IJsselstraat 9-13 5347KG
Plaats: Oss

Begra Magazijninrichting BV wil erkend worden als de meest toonaangevende en complete magazijninrichter voor Nederland en België. We zijn de voorlopers in het bedenken van oplossingen voor de snel veranderende klantbehoefte in supply chains als gevolg van de opkomende e-commerce, het steeds schaarser worden van grond en de toenemende vraag naar veiligheid en efficiency.

Begra Magazijninrichting BV.

Pluspunten
Prachtige kasten. Zorgvuldig verpakt voor transport.
Wanneer een order niet binnen de afgesproken 7 werkdagen geleverd kan worden zelf contact opnemen met de klant. I.p.v. wachten tot je door de klant gebeld wordt. Aan de telefoon netjes geholpen en de levering alsnog in orde gemaakt. Het voorstel om de bestelling, doordat een deel onvoorzien niet op voorraad was, in 2x te leveren was prima. In het vervolg zou ik niet beginnen over wie dan de extra transportkosten a€35 moet betalen. Het was logischer geweest wanneer ik als klant gecompenseerd was voor jullie fout i.p.v. de extra kosten bij mij neer te leggen. Dit was goed te bespreken met de medewerker, maar kan wat mij betreft wat zorgvuldiger.
Eline Havinga
Zuidwolde

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten

Bakken waren viezer dan verwacht, meer dan alleen wat stof
Mara Redegeld-Geenen
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 03/08/2019

Pluspunten
vriendelijke behulpzame medewerkers
houd ons op de hoogte over de levertijd
Achthoek

Gepubliceerd op: 22/07/2019

Pluspunten

Na aanvankelijk enige problemen met de levering is alles naar tevredenheid opgelost.
Gerard te Brake
EIBERGEN

Gepubliceerd op: 27/05/2019

EIBERGEN
13/05/2019

Pluspunten
kwaliteit van de materialen in orde
Leveren meestal te laat, laatste 2 bestellingen 2 dagen later dan aangegeven; hier moet je zelf achteraan bellen want vanuit Begra hoor je niets over vertraging; factuur ontvang je pas na levering.

Naar aanleiding van de beoordeling heeft Begra contact opgenomen (netjes) en de volgende oplossingen bedacht:

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Levertijden zijn vooral bij gebruikte materialen soms wat lastig te bepalen. In uw geval bleek het maatwerk van de stellingen niet goed ingeschat door afwijkingen in de ontvangen materialen.

Dit heeft invloed gehad op de oorspronkelijke levertijd en is niet goed gecommuniceerd.

Wat betreft de palletopzet plaats zijn er direct correctieve maatregelen genomen. Het artikel staat nu duidelijker omschreven en met betere illustraties op onze website.

Dit zou vragen en onduidelijkheden moeten voorkomen.

Ter compensatie van het ongemak heeft mijn collega u een franco levering aangeboden én verbetering beloofd!

Wij hopen u hiermee tegemoet te zijn gekomen en stellen het zeer op prijs als u ons zou willen helpen door uw review te herzien.
Wim Lagerweij

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
kwaliteit van de materialen in orde

05/05/2019

Pluspunten

Controleer de producten beter en ook zendingen om problemen op te lossen
Antwoord Begra Magazijninrichting BV.
Beste heer van Gemert,

Bedankt voor uw review. Helaas is er bij uw bestelling iets mis gegaan door menselijk handelen. Naar ons idee hebben we het op een goede manier op kunnen lossen.

We wensen u alsnog veel plezier met uw bestelling.

Team Begra
R Van Gemert
Lieshout

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Goed informatie
Te lange levertijd
Te dure transport
Jim Kempenaers
Wechelderzande

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten

levertijd is veelste lang zeker aangezien de betaling al is geweest. Valt niet te plannen om dat de dag van aankomt op de dag zelf bekend werd.
Henk van der Veen
Veendam

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Kwaliteit / prijsverhouding
Transport en leveringen zijn niet goed, de communicatie hierover was ook niet optimaal. Zorg dragen voor transport met kooi apen of alternatieven.
Monique Ros
`s-Gravenzande

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten

kwaliteit is niet zoals getoond op de foto's, vol met stickers en roest en gewoon vies
Antwoord Begra Magazijninrichting BV.
Beste meneer,

Bedankt voor uw feedback. We proberen onze gebruikte materialen zo goed mogelijk weer te geven, waarbij we ook de eventueel mindere eigenschappen benadrukken. De tekst bij het betreffende artikel is aangepast zodat het nog duidelijker is voor komende klanten wat ze kopen.

Met vriendelijke groeten,
Team Begra